Witam wszystkich wrzucam temat bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na błąd 36F600 i 36F400 w BMW 218d 2.0 F45 walczę już z nim 2 tydzień i żadnych efektów. Pełny błąd który mi wyskakuje to: 36F400- Układ powietrza dolotowego ,poprawność (poziom 2):Wykryto nieszczelność w Układzie dolotowym . I drugi podobny 36F600- Układ powietrza dolotowego ,poprawność (poziom 3): wykryto dużą nieszczelność w układzie dolotowym. Nadmienię że była regenerowana turbina ukręcona oś. Wyczyszczony został kolektor ssący , wymieniony nastawnik klap, nowy czujnik ciśnienia doładowania, czyszczony zawór Agr(co do jego działania mam wątpliwości) zabity nie był ale z kompa nastawienie powinno być na 0,01% a jest w rzeczywistości -22,49% nie wiem czy to ma wpływ. Sprawdziłem szczelność układu dolotowego (zamknąłem układ i wpuściłem ciśnienie brak nigdzie nie syczy nie ucieka) , czujniki temperatury pokazują zgodnie , czujnik MAS pokazuje zgodne kg/h z zadanymi. Ma może ktoś pomysł co jest przyczyną???? Proszę o pomoc
|