BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 04:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Rozkładam ręce, pomóżcie!!!
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 20:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Witam wszystkich,

Problem w moim BMW 318i dotyczy szarpania i spadajacych obrotow. Wiem ze temat ten maglowany byl juz wiele razy ale ja naprawde próbowałem juz wszystkiego o czym mi wiadomo i nadal lipa.

Problem powstaje tylko wtedy gdy silnik jest nagrzany, na biegu jałowym.
Zmieniłem świece, przełozyłem przepustince, sprawdziłem kable, wczoraj wyczyściłem krokowca, bylo w nim troche czarnego osadu ale mimo tego ze to wyczyściłem problem nadal jest.

Czy ma moze ktos jeszcze jakis pomysł? prosze o jakie kolwiek domysły i rozwiazania...

z gory wielkie dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rozkładam ręce, pomóżcie!!!
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 20:55 
Może lewego powietrza łapie? U mnie był taki problem w 318Ci.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
sprawdzalem na tyle ile mogłem ale nie zauważylem żadnych nieszczelnosci...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 21:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28TU
..Kolego podepnij pod kompa.. Na moje oko to cos z ukł. zasilania w PB.. Pompka i filtr PB ok? .. Mam nadzieje ze LPG nie masz!?

..Spróbuj podmienic kompa - bo byc moze tam cos sie spierniczylo i jest problem w sterowaniu mapami albo regulacja cisnienia paliwa.. Daj znac co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
nie mam instalacji gazowej, tylko benzyna,
myslalem jeszcze ze moze sonda lambda ale jednak chyba nie obejdzie sie bez diagnostyki

[ Dodano: 3 Styczeń 2008, 21:46 ]
wiesz nie mam za barszo z kim a pozatym nie orientuje sie jak to zrobic :kwasny:

[ Dodano: 3 Styczeń 2008, 21:48 ]
rybik: co do tego lewego powietrza to nie wydaje mi sie zeby problem występował tylko na ciepłym silniku ale pewnosci nie mam :orany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 13:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
jesli nie sprawdzales sondy to sproboj ją odpiąć ktoś coś takiego pisal naforum ja tak zrobilem gdy moje e36 tracilo moc i lapalo ją dopiero gdy deptalem do konca , u mnie w stykach byla woda wylalem i przestalo gasnąc ale obroty nadal ciut spadaja podczas ruszania , ale bede jeszcze odkrecac tą sonde i ją suszyć ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 15:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Klucze
ja też miałem to samo jak silnik zimny to O.K. a jak się zagrzało to mnie hu... trafiał ale jak się okazało to była wina pompki paliwowej w baku i musiałem skasować inspekcje pompke wykręciłe rozebrałem i przeczyściłem i jest wszystko O.K.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2008, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: miko³ów
WITAM
SŁUCHAJ nie wiem czy ci to pomoże ale u mnie to też wystąpiło jak wracałem z gór ,na miejscu jeżdziłem i wszystko było ok , bo miałem silnik zimny , jak pokazała się temperatura silnik wariował na niskich obrotach ,a samochód był bez mocy .
Moja diagnoza - zmień stację ,po nalaniu na BP problem znikł po jednym dniu.
powodzenia

_________________
marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2008, 09:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
Ja miałem coś podobnego w moim e36 320 m50.
Na zimnym OK, ale na ciepłym pływał jak szalony, jak dojeżdżałem do krzyżówki lub podjeżdżałem w korku to przez chwile mocno falował, a za 3-5 sekund trochę sie uspokajał. ale dalej falował tylko że lekko. :zdziwko:

okazało się że jak grzebałem coś przy przepływce czy gumę od niej niechcący trochę się wypięła wtyczka od czujnika w kolektorze ssącym ( to chyba od czujnika temp. w kolektorze :niepewny: ), gdy ją podpiąłem - to problem jak ręką odjął :super:

ale po prostu miałem szczęście ;) , że to trafiłem, bo bez kompa to raczej ani rusz, a wcześniej zmieniałem przepływki, szukałem nieszczelności, czyściłem przepustnice itd i bez skutku. :kwasny:

Samemu możesz szukać i szukać, lepiej podepnij pod kompa.

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL