BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2024, 02:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Ciężko odpala
PostNapisane: 25 lutego 2008, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
witam wszystkich. pomijając juz pare postów pobocznych na których nie znalazłem odpowiedzi: moje e34 po prostu ciezko pali, autko stało tydzien u mechanika ale odebrałem z takim samym problemem, w tym, że: sprawdzone ciśnienie paliwa, pompa paliwa, sonda lambda, czujnik wałka, nowe swiece, podpinany pod komputer i wszystko na nic :( aut było u mechanika, dzwoni ze auto gotowe, pojechałem i odpalam a tu... to samo co było. mechanik mówił ze dzien wczesniej paliło normalnie. pomijam kompetencje mechanika bo jest to naprawde dobry. w sobote w stresie pomyślałem: hmmm nie pali jak zimny to swiece do du**. pojechałem kupiłem nowe, załozyłem: auto pali od strzała kurcze za 2 godz juz nie pali, czasem pali czasem nie. jestem juz bliski wyłysienia ze stresu( a mam tylko 20 lat) prosze o ewentualne nakierowanie na temat lub polecenie jakiegos mechanika co specjalizuje sie w BMW w okolicach lub samym Rzeszowie. pozrd i dzieki za zainteresowanie. silnik to m20 bez gazu<sciana> boli mnie to juz powoli a szkoda mi rozrusznika(dobra dobra kasy na zakup nowego) po prostu trzeba "hełtac" koło 20 sek i dodawac gazu. prosze dajcie jakis plan na naprawe


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 22:28 przez chochlik166, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 08:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
ma problemy jak jest zimny czy na cieplym tež


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 11:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
a czy sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach - polecam
jeśli to jest ok to czy próbach odpalenia świece są mokre czy suche


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 19:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Słuchaj kolego ja miałem w 1,8 tak (teraz jest już 2,0 :D ) dałem do serwisu sprawdzili niby wszystko juz nie będe się rozpisywał co i w tym wszystkim między innymi wyczyścili krokówke.Ja wymieniłem do tego części za kupe kasy i co...i nic moją bumke kręciłem z rana czasem z 5 min zanim odpaliła.Az przed sprzedażą odpiąłem przez przypadek przewód (elektryczny) z krokówki i odpaliła od kopa po chwili obroty zaczęły wariować to podłączyłem i było ok. i tak za każdym razem niechciała odpalać,a jak odłączyłem to za pierwszym razem paliła.W końcu zrobiłem taki przełącznik w środku,który rozłączał krokówke i po odpaleniu podłączałem.
Morał jaki z tego to niewiem bo bumki już nie mam i nie wiem czy to krokówka,czy błędną informacje dostawał z kompa-niewiem,ale ty możesz spróbować odłączyć krokówke gdy będziesz miał problem z odpaleniem.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
no na zimnym gorzej jej to idzie na ciepłym czasem lepiej ale dzisiaj po szkole po jakim 5 godznnym staniu odpaliła ze strzała a miała z tym problemy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 20:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
ostatnio miałem ten sam problem jeżdziłem po mechanikach i szukałem przyczyny
ale opstatecznie okazało się że miałem zbyt duże różnice na cylindrach i komp głupiał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
cześć. sprawdz wężyki od pompki do gaźnika, mój teść sie męczył co ramo przez pół roku, okazało sie że gdzieś wężyk na opasce sie przetarł-pękł i była niewielka szczelinka po zgaszeniu silnika paliwo wracało do baku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 08:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
witam. może banalne to co piszę ale sprawdż luzy na zaworach. daj tak jak fabryka przewiduje 0,25 ssący i wydech. w m20 i m30 lubią być podparte wydechy i wtedy silnik pływa i ciężko odpala ;)

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
z krokowym juz próbowałem, dalej to samo jutro sprawdze wezyki a po szkole jade do mechanika, gdzies mówią ze specjalizuje sie w bm. dzieki za zainteresowanie postem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 00:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Mam dokładnie to samo w E30 (też M20B20). Co ciekawe, przełączę na gaz i zdecydowanie szybciej odpala - praktycznie od razu. Sugeruje to więc nie trzymanie ciśnienia przez pompę i powrót benzyny do baku, jak pisał kolega wyżej.
W moim przypadku to cud że rozrusznik jeszcze kręci, bo codziennie auto jest w użytku. Moje też ma takie motywy że czasami się uda i odpala od kopa. Nie ma reguły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lutego 2008, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: dĂŞbica
Patryk ,w Dębicy jest mechanik który specjalizuje sie w BMW ,kolega mial to samo w swojej 318 ,to były jakies zaworki a raczej uszczelniacze zaworkow. Rano jak palil to za którymś razem dopiero odpalał

_________________
rych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 09:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Koledzy miałem to samo i przed wczoraj odebrałem autko od mechanika. Podstawa sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Jeśli go nie ma sprawdzić którędy ucieka. Jeśli autko dłużej ma gaz to na 100% są to zawory wydechowe. (wyższa temp.spalania). Wymieniasz zawory wraz z uszczelniaczami i śmigasz dalej zastanawiając się czemu to autko takie zrywne się zrobiło. :hyhy:

ULLISSES napisał(a):
Mam dokładnie to samo w E30 (też M20B20). Co ciekawe, przełączę na gaz i zdecydowanie szybciej odpala - praktycznie od razu.


Jeśli nie masz wyłączonej pompki paliwa gdy silnik pracuje na gazie to norma. Zapytasz dlaczego? Odpowiedź jest prosta: autko dostaje rozruchową dawkę benzyny + gaz i musi odpalić no chyba że świece stare wtedy nie przepali i go zaleje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 12:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Właśnie też liczyłem na świece. Wymieniłem na nówki NGK i problem nadal występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 13:12 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Miałem coś podobnego. U mnie przyczyną był walnięty przekaźnik, ten od pompy paliwa, tyle że on również odpowiada chyba za krokowiec (o ile dobrze pamiętam to ten środkowy). Zdjąłem obudowę przekaźnika, podgiąłem nóżkę, żeby lepiej łapał i teraz jest ok. Może u Was podobnie...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 18:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
Witam podpinam się pod temat bo mam podobne objawy, obstawiam że padnięty jest regulator ciśnienia paliwa tylko nie wiem za bardzo czy i jak go można sprawdzić może ktoś ma na to jakiś pomysł

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: Rzeszow
kolego arkus czego sie dowiedziałem zanim i tak nie poradziłem sobie sam z probleme. otóz myślałem ze paliwo wraca do baku wiec pomiedzy bakiem a filtrem paliwa załozyłem zaworek zwrotny i to nic nie daje. jak trzeba dłogo kręcic to wykręc swiece i zobacz czy po kręceniu sa mokre. u mnie sa suche dlatego podjerzewam jeszcze filter i pompka. bo wg mnie powinna byc kontrolka na zegarach pomaranczowa ze pompka chodzi a po chwili ta kontrolka powinna zgasnąc a u mnei takiej kontrolki nie ma. w podejrzeniu jest jeszcze przekaźnik przez który idzie prąd na pompke. jutro sprawdze czy podczas kręcenia z wezeka który podaje paliwo do listwy idzie paliwo pod ciśnieniem. opisze jutro co i jak. szkoda jechac do mechanika który udrze łacha powie ze wymienił to to i to i jeszcze to i weźnie 500 zł(nie pracuje totez 500 pln to dla mnie duzo)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL