BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 535 i Wypadanie zapłonów na 5 i 7 cylindrze
PostNapisane: 24 marca 2007, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: KNURÓW
Witam wszystkich na forum jestem tu nowy. Kupiłem 6 mies temu BMW E39 535 i 8 cylindrowy silnik 235 KM. Byłem w serwisie i okazało sie ze mam zalane świece olesjem i na kompie wyszło wypadanie zapłonów na 5 i 7 cylindrze , uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik termostatu. Wymieniłem uszczeli od pokryw zaworów i świece na NGK No 20 i na wolnych obrotach nadal są odczuwalne te niedomagania co wczesniej, silnik czasami jakoś ma takie drgania obroty ma na stałym poziomie tylko te takie jakby braki zapłonów i szarpnięcia delikatne silnikiem. Jaka może być tego przyczyna i czy ktoś z was maił już taki problem????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2007, 20:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Moze musisz wymienic membrane odpowietrzania komory korbowej ? Z reguły to jest najczestsza bolączka w V8

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: KNURÓW
Ale mi juz olej nie cieknie sprawdzałem wszystko czyste suche, tylko dalej te kołysanie silnika. Raz kiedyś rano pałił mi chyba tylko na 56 garów i starsznie mułowaty był szrpał i pierdział jak SYRENKA, ale to było raz cały czas teraz normalnie sie jeździ tylko na wolnych obrotach sie objawia to delikatnymi szarpnieciami (kołysaniem) silnika. Może cewki padły przez ten olej na świecach????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2008, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Szczecin
mam to samo,
a mialem problemy z wolnymi obrotami, wymienili mi cos tam z membrana i przewody do tego bo ssalo lewe powietrze, chodzil nie rowno i sie zacinal jak dostal w palnik,
teraz chodzi jak zloto rowniotko,ale mocy do 2500 brak,

a przy szybkim nacisnieciu pedala gazu, tak krotki zdecydowany kop
pojawia sie pustka przez pol sekundy a potem sie juz wkreca ladnie na obroty

nie wiem co to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL