BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 18:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wymiana amortyzatorów przód
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
Witam dzisiaj wymieniałem amorytazory z przodu. Zastanawiam sie nad głębokością włożenia amortyzatora do zwrotnicy. Tzn montuje całą kolumne mcphersona w górnej cześci i nastepnie wkładam do zwrotnicy i docigam, tylko jak głęboko włożyc ten amortyzator?
A teraz czy montując Amortyzator na różnych wysokościach zmienia sie kąt pochylenia mcphersona?
Prosze o wypowiedz, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e39 amory
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 19:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: goleniĂłw
amnory w pewnym momencie są grubsze .na dole cieńsze ,potem sągrubsze i do tego miejsca musisz wpuścić amory w jarzma. pamiętaj o ustawienu lewy amor na L prawy na P

_________________
jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
A jeśli bedą na różnych wysokościach to może wystepować zjawisko różnych pochyleń kąta mcphersona, widoczne podczas ustawienia geometrii kół?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
Sa też tam znaki L i P ale jak je ustawiać, znakiem do przodu auta czy może w strone osi łożyska?
Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Przecież na amortyzatorach do E39 są wypustki, które wchodzą do zwrotnicy, a później się je zagniata i w ten sposób amortyzator się pozycjonuje.

W dobrych zamiennikach wystaje taka blaszka, o którą się wspiera amortyzator i nie ma kłopotu z wysokością.

Złe zamontowanie amortyzatora może skutkować tym, że nie będzie on pracował w swoim wyznaczonym zakresie pracy, lecz gdzieś poniżej/powyżej. Nie jest to wskazane.

Po wymieanie amortyzatorów w tym przypadku trzeba zrobić geometrię.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 143 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL