BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 05:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is Nierówna praca silnika
PostNapisane: 5 lipca 2008, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
witam, mam problem z silnikiem w e36 318is, mianowice na wolnych obrotach silnik nierowno pracuje, jakby chodzil tylko na 3 cylindrach! Na badaniu komputerowym nic nie wykrylo? sprawdzilem kable wysokiego napiecia, swiece i nic?? Nie wiem czy niebierze mi oleju, bo gdy mu gazuje z rury czuc olej i strasznie kopci. Nie wiem co mam robic, w jaki sposob mam to sprawdzic abym niemosial pakowac kasy w niepotrzebne czesci. Moze lepiej kupic caly silnik niz bawic sie w naprawe?
prosze o porade bo juz mi rece opadaja! :zalamany:



Cytuj:
[model???] nierowna praca silnika w e36 318is


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 14 lipca 2008, 21:51 przez Patras111, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nierowna praca silnika w e36 318is
PostNapisane: 5 lipca 2008, 22:51 
Patras111 napisał(a):
Moze lepiej kupic caly silnik niz bawic sie w naprawe?


najpierw podjedź do dobrego mechanika, taka opcja to ostatnia rzecz.

może silnik łapie lewego powietrza, ale skoro twierdzisz, że dymi.. na jaki kolor?

może uszczelka pod głowicą jest już wydmuchana i stąd dymienie i nierówne obroty.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
witam Cie Rybik
kopci na ciemno jak ze starego diesla, sprawdzalem u niego przeplywomierz i jest dobry(silnik gasnie po jego odpieciu) Moze to silniczek krokowy odpowiada za nierowna prace silniczka na wolnych obrotach??? Sprawdzalem i leci mi olej ale niewiem gdzie. bo od gory wszystko jest suche, a od spodu caly silnik mam zapocony-moze leci z miski??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 14:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
silniczek krokowy odpowiada za prace na wolnych obrotach ale tu masz chyba problem z uszczelka pod glowica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: okolice LĂŞborka
witam moim zdaniem uszczelka pod głowicą sprawdz jeszcze czy niemw oleju w wodzie od chłodnicy i czy nie bulgota pozdrawiam :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 15:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Skoro ci kopci na czarno to może oznaczac za bogatą mieszankę, jeżeli by poszła ci uszczelka pod głowicą to by splał olej/płyn i kopcił na biało. Sprawdź jeszcze raz cewki i świece a do tego jeszcze czujnik temperatury silnika bo może poprostu ciągle wtryski ci leją... Nie pali ci więcej ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
niezauwazylem zeby mi wiecej palil...jutro posprawdzam jeszcze raz cewki, swiece i zobacze ten czujnik temperatury bo tam jeszcze nie sprawdzalem!

Mam jeszcze pytanko co moze powodowac ze na koleinach strasznie sciaga mnie na lewo i prawo moze to byc przyczyna szerokich kapci (17cali) czy zuzytych amorkow??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:11 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Patras111 napisał(a):
Mam jeszcze pytanko co moze powodowac ze na koleinach strasznie sciaga mnie na lewo i prawo moze to byc przyczyna szerokich kapci (17cali) czy zuzytych amorkow??

To, że na koleinach strasznie ściąga Cię w lewo i w prawo powodują koleiny :rotfl:
A tak serio to normalka, że jazda w koleinach na szerokim ogumieniu do przyjemnych nie należy. Napisz szerokość opon, a nie średnicę felgi.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
powodem sciagania na koleinach moga byc szerokie opony, ja mam to samo, na waskich jezdzilo sie lepiej :), zas co do silnika to sprawdz przeplywomierz powietrza... tam jest plytka ktora sie wyciera , byc moze to jest powodem nierownej pracy silnika i dymienia z rury, ja mialem takie objawy w swoim 528, wymienilem przeplywomierz i bylo ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
tez tak myslalem ze powodem moga byc szerokie opony, fajnie to wyglada ale strach nimi jezdzic po naszych drogach. Niestety amorki i tak musze wymienic bo juz sa zuzyte.
powiedzcie mi jakiej firmy kupic amorki, oczywiscie za przystepna cene?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
Patras111 napisał(a):
tez tak myslalem ze powodem moga byc szerokie opony, fajnie to wyglada ale strach nimi jezdzic po naszych drogach. Niestety amorki i tak musze wymienic bo juz sa zuzyte.
powiedzcie mi jakiej firmy kupic amorki, oczywiscie za przystepna cene?


Bilstein B4 jeśli masz standardowe zawieszenie jest bdb rozwiązaniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nierowna praca silnika w e36 318is
PostNapisane: 7 lipca 2008, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: słupsk
kolego sprawdz tez gume łaczaca przepływomierz z przepustnica ja małem walnieta i buma wariowała na wolnych i nie chciała isc

_________________
bocian


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 162 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL