BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Silnik - gaśnie
PostNapisane: 8 lipca 2008, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
witam. czy przepływka ma cos wspolnego ze auto gasnie jak sie wcisnie sprzegło???myslałem ze to krokowy ale działa.sprawdziłem .otwiera sie i zamyka. a w przeływce brak jest jednego drucika. przepalił sie chyba. i jak odłacze przepływke top auto dziła dalej.

bmw e36 320i vanos 24v

_________________
E39 525i


Ostatnio edytowano 15 lipca 2008, 00:08 przez lukaszSP, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 12:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
jeżeli winna byłaby przepływka to po odłączeniu wtyczki od niej auto powinno przejść w tryb awaryjny i samochód nie powinien gasnąć.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 13:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
Padre325 napisał(a):
jeżeli winna byłaby przepływka to po odłączeniu wtyczki od niej auto powinno przejść w tryb awaryjny i samochód nie powinien gasnąć.


no nie gasnie.chodzi normalnie

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 19:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
czyli już wiesz co wymienić

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2008, 22:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
Padre325 napisał(a):
czyli już wiesz co wymienić



ale jak odłacze siliczek krokowy to chodzi dobrze. nie gasnie auto jak wciskam sprzegło

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 12:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
lukaszSP napisał(a):
Padre325 napisał(a):
czyli już wiesz co wymienić



ale jak odłacze siliczek krokowy to chodzi dobrze. nie gasnie auto jak wciskam sprzegło


jak długo mozna jezdzic bez krokowego???

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 19:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Dopóki nerwy Ci nie puszczą, bo coś obroty mogą świrować. ;) Ja gdy z ciekawości odłączyłem krokówkę i chciałem zobaczyć jak pracuje bez, to nawet bez wduszonego gazu nie chciał zapalić. Jeśli wstawisz jakąś rurkę w to miejsce, to może na jakiś czas wystarczy, a później, to może być dobrze, albo jakieś numery z obrotami na jałowym. Albo przeczyść ten i zobacz co i jak, albo dorwij drugi. :23:

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 21:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
Lucass_81 napisał(a):
Dopóki nerwy Ci nie puszczą, bo coś obroty mogą świrować. ;) Ja gdy z ciekawości odłączyłem krokówkę i chciałem zobaczyć jak pracuje bez, to nawet bez wduszonego gazu nie chciał zapalić. Jeśli wstawisz jakąś rurkę w to miejsce, to może na jakiś czas wystarczy, a później, to może być dobrze, albo jakieś numery z obrotami na jałowym. Albo przeczyść ten i zobacz co i jak, albo dorwij drugi. :23:


myłem go juz parte razy. ten połksiezyc działa czyli sie obraca pod napieciem.a auto jak gasło tak gasnie. po odłaczeniu krokowca problemy znikaja.a p odłaczeniu przepłyki auto nie gasnie. a powinno

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2008, 21:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Z tym gaśnięciem po odpięciu przepływki, to różnie bywa.
Byłeś na podpięciu kompa do buni? Może jakieś błędy są, może coś pokarze? A jeśli masz gdzie, a właściwie może masz jakąś możliwość, to podłącz druga przepływkę. Moje m40 gasło na jałowym, gdy była padnięta przpływka. Sprawdzić (jedno i drugie) możesz. ;)

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 11:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Będzin
Moje BMW: E39 523
Kod silnika: M52 TU
Lucass_81 napisał(a):
Z tym gaśnięciem po odpięciu przepływki, to różnie bywa.
Byłeś na podpięciu kompa do buni? Może jakieś błędy są, może coś pokarze? A jeśli masz gdzie, a właściwie może masz jakąś możliwość, to podłącz druga przepływkę. Moje m40 gasło na jałowym, gdy była padnięta przpływka. Sprawdzić (jedno i drugie) możesz. ;)


czy przy odłaczeniu kabla od krokowca silik przechodzi w tryb awaryjny????

_________________
E39 525i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 11:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
lukaszSP napisał(a):
czy przy odłaczeniu kabla od krokowca silik przechodzi w tryb awaryjny????

Zależy w jakiej pozycji podczas odłączania kabla jest krokówka. Jeśli jest otwarta, to nie powinno być zmiany, jeśli jest zamknięta, to zgaśnie lub zacznie cudować z obrotami. Tak mi się przynajmniej wydaje. :niepewny:

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 127 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL