BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 23:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m50b20 Pompa wspomagania
PostNapisane: 9 lipca 2008, 22:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
witam.
posiadam e36 z 91r z silnikiem m50b20 i padla mi pompa od wspomagania. i mam zamiar w najblizszym czasie ja wymienic. kolega ma pompe z auta z tego samego roku tylko z silniekiem 1,8 i nie wiem czy bedzie ona pasowac. kolko oczywiscie jest inne ale ze zdjec widac ze oba trzymaj sie na 3 sruby wiec moze wystarczy kolko zmienic i reszta bedzie ok. dajcie znac czy da rade zrobic tak jak mysle, bo jak wyjme swoja pompe i okaze sie ze sa calkiem rozne i tak nie bede mogl zrobic to nie bede wtedy mial czym pojechac w poszukiwaniu drugiej dobrej pompy.

Cytuj:
[model???] pompa wspomagania m50b20


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 24 lipca 2008, 23:22 przez kazzik_yo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 10:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
to widze ze nikt nie pomoze :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2008, 13:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
uchwyt i wszystko jest takie samo. pompa bedzie pasować, najwyżej trzeba bedzie założyć dłuższy lub krótszy pasek. Jest pewne ale. każda pompa ma swoje parametry, a dokładnie rozchodzi sie o cisnienie, nie można wymieniać pompy o małym cisnieniu na pompe o wiele wyzszym ciśnieniu, gdyż wtedy może to spowodować rozczelnieniem układu kierowniczego.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Evdion, Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL