BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 18 grudnia 2014, 04:58


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2,0 M52 Wymiana uszczelki pod głowicą
PostNapisane: 20 lipca 2008, 20:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 26
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
witam posiadam bmw e36 silnik 2.0 m52 jaki bedzie koszt wymiany uszczelki pod glowica bo chyba mi poszla bo wczoraj zagotowalem silnik. bylo dobrze a teraz ma ciezko zapalic i nie ma sily wogole a palila jak marzenie :)

Cytuj:
[model???] wymiana uszczelki pod glowica


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 27 lipca 2008, 22:09 przez MARIO06CU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1851
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
sama uszczelka to koszt ok 80 zł
planowanie głowicy 80zł

w m52 ciężka robota wiec robocizna pewnie koło 500zł

jeżeli jeszcze bedzie potrzebna jakaś obróbka głowicy (uszczelniecze itp.) to koszt wzrośnie.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 06:57 
Offline
Mądrala
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 24765
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=27555
to co napisał czesiio, + uszelki pod kolektor dolotowy i wydechowy (ok. 150pln), sruby głowicy (ok. 120pln), dobrze zmienić płyn w ukl. chłodzenia i ew. olej (zalezy czy go przybywa czy płyn idzie w wydech)

_________________
Obrazek :luka: Obrazek
moje E46 330d OEM+


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 08:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
jak już głowica będzie zdjęta to bym proponował za jednym razem zrobić szlif zaworów i frezowanie gniazd, a dodatkowo możesz zapodać cieńszą uszczelkę pod głowicę

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 21:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 26
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
dzieki chlopaki jutro glowica jedzie do warszawy i tam sprawdza szczelnosc i planowanie bedzie a plyn chlodniczy bedie wymieniony razem z obudowa termostatu bo to glowne przyczyny tej naprawy :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 8674
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Padre325 napisał(a):
jak już głowica będzie zdjęta to bym proponował za jednym razem zrobić szlif zaworów i frezowanie gniazd, a dodatkowo możesz zapodać cieńszą uszczelkę pod głowicę


jeśli będzie planowana głowica to grubszą uszczelkę ;) od nominalnej

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Zależy ile zjadą. Ja w poprzednim motorze dałem sobie profilaktycznie zjechać troszeczkę, a na dokładkę zapodałem cieńką uszczelkę.
Zawsze to lepsza komprecha.
Oczywiście nie można przesadzić. :D

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL