BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 22:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39]525TDS nie może wejść na obroty gdy zimny
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 15:47 
Witam!!!!
jestem posiadaczem BMW 525TDS od roku. W sierpniu musiałem wymienić pompę wtryskową bo stara sie zatarła. Wszystko było w porządku ale teraz gdy auto dłużej postoi mam problem ze startem!!! Pali na dotyk ale dymi na siwo i nie może wejść na obroty, jakby sie dławiło. Muszę trzymać nogę na gazie bo zgaśnie. Najlepsze jest to że gdy temperatura osiągnie normalny stan te objawi znikają i silnik pracuje normalnie. Prosze o jakąś mądrą porade bo nie mam już pomysłów gdzie szukać. Załamka!!!! Z góry dziękujęęę!!


Ostatnio edytowano 3 grudnia 2006, 15:53 przez jetron, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2006, 22:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
wtryskiwacze ? silnik "szarpie"? bo może nie na wszystkie cylindry pracują na zimno?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2006, 11:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp.
Witam,
a świece kiedy zmieniałeś??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2006, 21:13 
MarcinekP, Cześć kolego!!! Świece i końcówki wtryskiwaczy są nowe(2m-ce). Obawiam się że przyczyna leży w sterowniku silnika-niestety!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2006, 22:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
a ja bym jednak sprawdzil te swiece, diesel jak sie nagrzeje spala stukowo, czyli bez uzycia swiec i wtedy jest ok, a kiedy jest zimny temperature do zaplonu daja swiece, ktore chyba w Twoim przypadku jej nie daja (badz za mala).
Jeszcze moze byc padniete sterowanie podgrzewaniem swiec, ale wtedy by sie nie grzaly wogole...

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2006, 22:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
lepiej gdyby Ci nie palil wogole, bo rozwiazanie prostsze, wystarczy odlaczyc jeden czujnik temp ktory przeklamuje i odlacza wlasnie swiece :)

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2006, 00:43 
Możesz napisać gdzie szukać tego czujnika???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2006, 17:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Tego niestety nie wiem, ale opowiadal mi o tym znajomy mechanik.
Na allegro sa takie cudowne przejsciowki wpinane w wiazke, ktore tak naprawde maja w sobie nieprzewodzace kable przez co odcinaja ten wlasnie czujnik. Szukaj bodajze pod haslem "TDS nie pali".
Pozdrawiam, Karol.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2006, 18:32 
Dziś po południu znalazłem to badziewko. Jest za pompą wtryskową. Odłączyłem i problem zniknął!!! naprawde nie wpadłbym na to. Myśle że ten czujnik odcina napięcie na świece za wcześnie. Dzięki za cenną informacje!!!!!! Już zamówiłem nowe w serwisie. Jeszcze raz dzięki. W pełni zasługujesz na punkt!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2006, 23:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
milo mi ze moglem skutecznie pomoc, dzieki za punkt, pozdrawiam :)

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 00:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp.
jetron napisał(a):
Dziś po południu znalazłem to badziewko. Jest za pompą wtryskową. Odłączyłem i problem zniknął!!! naprawde nie wpadłbym na to. Myśle że ten czujnik odcina napięcie na świece za wcześnie. Dzięki za cenną informacje!!!!!! Już zamówiłem nowe w serwisie. Jeszcze raz dzięki. W pełni zasługujesz na punkt!!!


Witam
a moglbys dokladniej opisac gdzie to cos znalazles i jak ew wygląda. Rozmawialem ze znajomym, ktory ma podobny klopot

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 10 grudnia 2006, 00:42 przez MarcinekP, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2006, 19:55 
sorry że tak późno ale nie byłem ostatnio na internecie. Jeżeli jeszcze mogę pomóc to ten czujnik jest wkręcony w blok silnika pomiędzy pierwszym a drugim wtryskiem(od czoła samochodu). Jest ciężko go zauważyć bo zasłania widoczność kolektor ssący i pompa wtryskowa. Jeżeli wsuniesz tam rękę to wyczujesz przewód elektryczny, który jest do niego doprowadzony. Pozdrawiam. Nara


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL