BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 09:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Wróbel napisał(a):
Czytaj dobrze!!!!!!!


Czytam. I dalej twierdzę że na wysokich obrotach żółta kontrolka nie powinna się zapalac.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: GM
a co jesli kontrolka zapala sie po wylaczeniu silnika? a stan oleju jest max.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 13:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Kontrolka po zgaszeniu silnika powinna się zapalac tylko wtedy gdy jest niski stan.
Jeżeli zapala się gdy na bagnecie jest max to nie działa prawidłowo.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 14:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
jackson napisał(a):
Wróbel napisał(a):
Czytaj dobrze!!!!!!!


Czytam. I dalej twierdzę że na wysokich obrotach żółta kontrolka nie powinna się zapalac.

zapali sie. A najlepiej przeczytaj w instrukcji.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 23:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Wróbel napisał(a):
jackson napisał(a):
Wróbel napisał(a):
Czytaj dobrze!!!!!!!


Czytam. I dalej twierdzę że na wysokich obrotach żółta kontrolka nie powinna się zapalac.

zapali sie. A najlepiej przeczytaj w instrukcji.


Jeżeli u Ciebie się zapala i to przy "wielkich" obrotach TDS-a to jest coś nie tak. Bo mój obecny silnik kręci 8200 obr i nigdy przy prawidłowym stanie oleju kontrolka nawet nie mrygnie.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
jackson napisał(a):
Wróbel napisał(a):
jackson napisał(a):
Wróbel napisał(a):
Czytaj dobrze!!!!!!!


Czytam. I dalej twierdzę że na wysokich obrotach żółta kontrolka nie powinna się zapalac.

zapali sie. A najlepiej przeczytaj w instrukcji.


Jeżeli u Ciebie się zapala i to przy "wielkich" obrotach TDS-a to jest coś nie tak. Bo mój obecny silnik kręci 8200 obr i nigdy przy prawidłowym stanie oleju kontrolka nawet nie mrygnie.
Jesli zapali sie podczas jazdy, poziom oleju obnizyl sie do absolutnego minimum. Jak najszybciej dolac oleju. Do tego czasu mozna przejechac najwyzej 50 km.
Jesli zaswieci sie po zgaszeniu silnika; dolac oleju przy najblizszej okazji (tankowanie).

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 13:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Jesli zapali sie podczas jazdy, poziom oleju obnizyl sie do absolutnego minimum. Jak najszybciej dolac oleju. Do tego czasu mozna przejechac najwyzej 50 km.
Jesli zaswieci sie po zgaszeniu silnika; dolac oleju przy najblizszej okazji (tankowanie).


Teraz się już zgadza :)

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 9
Lokalizacja: Cambridge
mam to samo - kontrolka zapala sie na pomaranczowo po zapaleniu silnika i gasnie po kilku sekundach - w serwisie powiedzieli mi ze nie ma sie czym martwic i ze mam tak jezdzic dalej bo to jakis blad czujnika :|

_________________
"srali muchy bedzie wiosna" - moj stary
E36 320i Coupe -> E46 328Ci Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
A u mnie jest troche inaczej. Dzis zauwazylem ze po wylaczeniu silnika zapala sie zolta kontrolka oleju, pali sie caly czas. Dopiero jak wyjme kluczyk ze stacyjki to gasnie. Olej wymienilem ok 3 tys km temu. Jak odrazu ponownie odpalam to wszystko jest ok, gasze silnik i kontrolka juz sie nie swieci. Przy odpalaniu wszystkie ladnie gasna i na pracujacym silniku nic sie nie swieci. Wiec po dluzszej jezdzie tak sie dzieje. Jutro sprawdze poziom oleju, ale dotad nie brała nic. Nie mam pojecia co moze byc powodem. Przebieg 182 tys. Silnik 2.0 D, 150 km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Michalekk, czyli u Ciebie raczej wskazuje na to ze poziom oleju zbliza sie do minimum, u mnie tez kiedys zauwazylem takie dzialanie kontrolki nie zawsze sie zapalala po zgaszeniu auta, ale wskazywala dobrze bo poziom byl juz niski, tak wiec jutro sprawdz co pokaze bagnet, jesli bedzie dobrze to znaczy ze czujnik cos moze fiksowac

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 10:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
Bedi napisał(a):
Czujnik poziomu Ci padl albo sie zatkal. Ja mam tak samo.



A ja mam chyba jeszcze gorszy problem:((

Niedawno kupiłem e46 320i z silnikiem M52
Zaczęła mi sie zapalać po chwili od uruchomienia silnika żółta kontrolka oleju i po chwili gasła.
Z tego co wyczytałem to prawdopodobnie czujnik bo stan oleju jest ok.
Kupiłem czujnik z firmy SWAG po otwarciu pudełeczka na dole były zeszlifowane numery producenta wiec wszyscy mówią że to oryginał .
I co kupiłem olej spuściłem stary założylem nowy czujnik zalałem olej i kontrolka sie nie zapala po odpaleniu silnika ale za to po przejechaniu jakis 5 kiloetrów zapala sie i sie świeci cały czas:(( a gdy zgasze silnik znowu zapale to sie nie włączy dopuki go nie zgasze:((
Normalnie Pomocy ludzie!! nie wiem czy nie powinienem przy wymianie czujnkia wykasować błedów

_________________
ÂŻycie Jest Zbyt KrĂłtkie ÂŻeby JeÂździĂŚ Dieslem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 47
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: X5 e53
Kod silnika: M57N
Witam wszystkich. Mam taki sam problem z M57. Po odpaleniu zapala mi się na parę sekund żółta kontrolka od oleju i gaśnie. Na bagnecie jest ponad 3/4 stanu czyli ok. Mam pytanie; czy ktoś z was wymienił ten czujnik i pomogło?, oraz który to jest dokładnie czujnik ten na dole czy zaraz pod filtrem oleju (bo już zgłupiałem) :szok: :zdziwko: Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Murowana GoÂślina
Bedi a wymieniłeś już go albo czyściłes bo ja wymieniłem na używkę i jest tak samo wiec czeka mnie wymiana na nowy ale nowy w serwisie 350zł chyba ze macie jakis tańszy sklep


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
ja wymieniłem na używke i także nic się nie zmieniło, a mój po włożeniu do innej buni działa jak należy :znudzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 08:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Murowana GoÂślina
i co zostawiasz to tak czy będziesz naprawiał. jak będziesz naprawiał i uda ci sie to podziel sie informacją co to było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 09:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Trowbridge
Wydaje mi się, że wszystkie posty dotyczą CZUJKI CIŚNIENIA OLEJU, ale mogę się mylić. Jeśli jest również czujka poziomu oleju - prosze o skorygowanie.
Jeśli chodzi o czujkę i przyczyny jej niegasnięcia to jest ich wiele:
-uszkodzenie czujki
-zwarcie przewodu do masy
-zbyt niskie ciśnienie oleju i jego przyczyny:
-za mało oleju
-zanieczyszczony filtr siatkowy w smoku
-pęknięty przewód dolotowy
-zużyta pompa oleju
-zużyty pierscien uszczelniajacy w filtrze oleju
-uszkodzone lozyska
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 16:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
bbuldog napisał(a):
i co zostawiasz to tak czy będziesz naprawiał. jak będziesz naprawiał i uda ci sie to podziel sie informacją co to było


chyba narazie zostawie tak jak jest, a jak się ociepli to się zobaczy, twierdzą, że ten czujnik i tak zadziała jak bedzie potrzeba (oby nie było)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 11:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Nawet jeśli czujnik poziomu miałby nie zadziałać, to chyba przy bardzo niskim poziomie oleju powinna zapalić się czerwona kontrolka w związku ze spadkiem ciśnienia ?

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
jESLI JEST ZA MALO OLEJU W E46 TO ZAPALA SIE ZOLTA Natomiast gdyby bylo za niskie cisnienie oleju to zapalalaby sie czerwona !Tak ma byc wg ASO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 330 XI
Kod silnika: M54B30
dokładnie tak mam to samo ale w ASO po podpieciu pod kompa powiedzieli że to czujnik i że można z tym jeździć tylko sprawdzać poziom bagnetem nowy czujnik 350 zł

_________________
SREBRNE BEEM WJEZDZA NA TEREN

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39355


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL