BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 20:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zbyt wolne obroty w M40
PostNapisane: 12 września 2008, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
mam maly problem i pytanko co moze byc powodem zbyt niskich wolnych obrotow w 1.8m40 dodam ze trzymaja sie na poziomie 700obr/min


Ostatnio edytowano 13 września 2008, 20:42 przez jaco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 19:51 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
zobacz czy nie dostaje gdzies slepego powietrza...moze tez byc silniczek krokowy / nieraz wystarczy go umyc/ :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
no wlasnie krokusa niedawno wymienialem bo padl a tego sie nie reguluje jakos?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Kolego ale obroty w m40 oscylują między 700 a 800.Dlaczego uważasz że to mało.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 11:03 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
CiOoS napisał(a):
Kolego ale obroty w m40 oscylują między 700 a 800.Dlaczego uważasz że to mało.

prawidlowo obroty...800 +/- 50

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
mysele ze sa zbyt niskie bo przy takich obrotach czuc jakby silnik mial ciezko i czuc delikatne wibracje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL