BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 13:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 15 września 2008, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Dobre Miasto
Przymierzam sie do kupna BMW z takim silniiem z lat 1998-2000. Szukalem na forum troche ale nie zlnalazlem zandych konkretnych opini. Duzo ludzi mowi o tych silnikach ze sa cyt. zle, slabe i wadliwe . Jak sie do tego odniesiecie forowicze. prosze o pomoc i jakies komentarze. czy warto kupowac auto z tym silnikiem.


Ostatnio edytowano 15 września 2008, 13:15 przez lukaszcbr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 12:19 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Obrazek :P
http://www.auto-swiat.pl/Search/?cx=010 ... omoto#1153

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 22
Lokalizacja: krakĂłw
witam dane techniczne zobacz naped na koła przednie hihihi fajny byk.Poza tym mam takie i smiga pieknie.

_________________
bzyku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Dobre Miasto
A jak ze spalaniem, czy sa jakies problemy z silnikiem i jak ten silnik daje sobie rade nie brakuje mu mocy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 21:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
To jest artykuł z 98 roku a wtedy ten silnik był nowościa,nie sprawdzoną nowościa.zbigniewst, powinieneś zamieścić np "samochody używane" z opisem e46.

Co do silnika to ogólnie wiadomo że ma problemy z pompą wtryskową a także z turbiną.A pozatym bardzo mocno odczuwalna jest w nim turbodziura,do 2tyś nie chce jechać.Wogóle nieczuć tej mocy.A spalanie w mieście do 8litrów.
Jesli nie jezdzisz bardzo dużo to bierz benzynę np 2.0,napewno będzie miała mniej na śmigane i ta piekna kultura silnika.
Nie wiem z jakim silnikiem miałeś qp (4r czy 6R) ale oprócz spalania będziesz rozczarowany.
Dla mnie osobiście 3.0d to jedyny klekot dla e46 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Dobre Miasto
Powiedz kolego jak sie ujawniaja problemy z ta pompowtryskiwaczami i jak przy kupnie wykryc ze pompa moze byc uszkodzona. zalezy mi aby auto bylo dosc zwawe i ekonomiczne jak ten dwulitrwy diesel. Tylko czy to auto jest zwawe. Głownie auto bedzie uzytkowane po miescie wiec nie chce benzyny bo wczesniej mialem qp w benzynie z marnym silnikiem 1.6 i palilo powyzej 10 w miescie :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 22:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Tam niema pompowtrysków(tylko silniki VW).
Najlepiej jak poszukasz na forum,było wiele razy np co wybrać 320d czy 330d.
Tam sie troche dowiesz.Czy jest żwawe to zależy z 1.6 to będzie żwawsze i tylko tyle.W trasie odczyłbyś znacznie większy moment obrotowy,ale w mieście z racji dużej turbodziury osiągi słabe.
Co do stanu technicznego silnika to musisz zabrać ze sobą mechanika który ma pojęcie o dieslach najlepiej BMW.Jest wiele objawów,ale trzeba mieć doświadczenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2008, 07:46 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
andrzej3510 napisał(a):
To jest artykuł z 98 roku a wtedy ten silnik był nowościa,nie sprawdzoną nowościa.zbigniewst, powinieneś zamieścić np "samochody używane" z opisem e46.

Co do silnika to ogólnie wiadomo że ma problemy z pompą wtryskową a także z turbiną.A pozatym bardzo mocno odczuwalna jest w nim turbodziura,do 2tyś nie chce jechać.Wogóle nieczuć tej mocy.
A spalanie w mieście do 8litrów.
Jesli nie jezdzisz bardzo dużo to bierz benzynę np 2.0,napewno będzie miała mniej na śmigane i ta piekna kultura silnika.
Nie wiem z jakim silnikiem miałeś qp (4r czy 6R) ale oprócz spalania będziesz rozczarowany.
Dla mnie osobiście 3.0d to jedyny klekot dla e46 :D

glupoty piszesz....widac ze nigdy nie miales klekota tak jak piszesz a wypowiadasz sie...z pompa wtryskowa to maja klopoty tds i td a to sa inne silniki i pompy....jeszcze nie czytalem na forum zeby ktos mial klopoty z pompa to predzej z wtryskami /ale to jest raczej wina paliwa/ i ta turbo dziura /chyba u ciebie w ..../ :hyhy: nie sluchaj go zadnej turbo dziury nie ma a wrecz odwrotnie :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: BMW e46 320d 2000 rok
PostNapisane: 16 września 2008, 10:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich użytkowników BMW

Posiadam właśnie takie BMW e46 touring 320d 136KM z 2000 roku z przebiegiem 168.000km, i od kupna (jakieś 3 miesiące temu) przejechałem po Polsce 10.000km. Nie jest to mój pierwszy samochód więc mam pewne porównanie.

Silnik:
Nie jest do końca prawdą że silnik ciągnie dopiero powyżej 2tyś. Moment obrotowy wynoszący 280nm jest już dostępny przy 1750obr/min i naprawdę od tego czuje się przyśpieszenie i akurat w moim egzemplarzu dopiero zaczyna zwalniać przy 180 do tej prędkości uważam, że jak na tą moc i masę (1450kg) jest naprawdę bardzo dobrze. Bardzo żwawo się nim jedzie po mieście raczej nie ma problemu aby kogoś wyprzedzić. Co do spalania to zależy od stylu jazdy (komputer myli mi się o ok 0.1 litra na 100km). jadąc ostatnio na autostradzie jadąc 140-160 komputer pokazał mi 6.4 średnia na 1000km. więc uważam ze naprawdę nieźle. spalanie w mieście Warszawa w godzinach szczytu z klimą nie przekroczyło mi nigdy 9 litrów (ok 8.5 max) a dodam że lubię jeździć w miarę dynamicznie. Bez stania w korkach i bez klimy da sie spokojnie zmieścić w 7.5l/100km.
trasa to róż nie zależy czy dużo się wyprzedza jednak wynik 5.5l/100km nie jest zbyt trudny do osiągnięcia. W bardzo sprzyjających warunkach udało mi się zejść poniżej 5.0l/100km (spalanie obliczone według dystrybutora). Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z silnikiem nawet jak zdarzyło mi się zalać gorszej ropy to objawiło si eto tylko czarną chmurką z tyłu i od tej pory zawsze leje najlepsze co się da czyli albo bp ultimate lub shell vpower, i od tamtej pory chmurka zniknęła. Niestety odczuwalna jest dosyć spora różnica w jeździe samochodem w 2 osoby a w 5 osób wiem, że zaraz ktoś napisze, że tak zawsze jest jednak tutaj jest to mocniej zauważalne niż w innych samochodach którymi jeździłem.

Skrzynia biegów
Faktem jest, że troszkę skrzynia biegów (mam manualną) jest dziwnie zestopniowywana. 1 jest dosyć krótkim biegiem i jeżeli nie chcesz samochodu ciągnąc powyżej 3tyś to zmieniasz bieg przy ok 20-30 km/h, 2 to już jest znacznie dłuższy bieg i śmiało można pociągnąć do 50km/h jednak bez problemu 70 też się da. 3 bieg (super na miasto) "ciągnie" już od 40 i do 120 tylko że już dochodzi do czerwonej kreski. 4 od 60 spokojnie można wrzucić choć lepiej przy 80 i tedy "ciągnie" do 160, 5 nie używam często w mieście można bez problemu od 80-90 wrzucić i tak go "ciagąnąć" do 197 (tyle pojechałem według wskazań GPS jednak dało się jeszcze troszeczkę więcej). Dodam, że jak w każdym BMW dziwnie się wrzuca bieg wsteczny ale poza tym skrzynia naprawdę dobra, aż chce się nią machać. Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie

Zawieszenie
z zawieszeniem trzeba dosyć mocno uważać na polskie dziurawe drogi. W moim przypadku auto przejechało ponad 150.000km po autostradach zanim przyjechało do polski i sprawność amortyzatorów w momencie kupna miało na poziomie 90% tył i 70% po przejechaniu 7 tys km przód spadł na 45% a tył na 68% wiec amorki musiałem wymieniać (koszt KYB wszystkie ok 880zł + wymiana). Zawieszanie dosyć twarde (dodatkowo u mnie może to powodować rozmiar opon 225/45/17) ale dzięki temu układ kierowniczy jest super precyzyjny. nie jest to auto dla ludzi, którzy są przyzwyczajeni np. do komfortu jazdy mercedesem.

Wnętrze
Bardzo fajnie pomyślane wzornictwo nie musi się wszystkim podobać ale dla mnie jest ok proste i czytelne. Plastiki naprawdę wysokiej jakości nawet porównując do nowych samochodów typu toyota avensis z 2007 roku. Wszytko w zasięgu ręki. dla 5 osób wnętrze za ciasne jednak 4 osoby + bagaże i na wakacje bez problemu po Europie można się udać.

Ogólnie samochód uważam za naprawdę dobry. fajnie i solidnie wykonany o klasę wyżej niż np Audi a4 1.9tdi 115KM,o zakupie którego też myślałem, jednak po przejechaniu się BMW naprawdę widać było różnice. Silnik niezły kompromis między osiągami a spalaniem. Jeżeli chodzi o części to tak naprawdę zależy jaka. Miałem małą stłuczkę (koleś wjechał mi lekko w zderzak) wgniecenie bardzo malutkie wręcz niewidoczne, okazało się, że jest lekkie pęknięcie w środku i ubezpieczyciel wycenił sam zderzak z malowaniem na ponad 3tysie wiec sporo, ale np teraz wymieniam mechanizm podnoszenia szyby przedniej (widać, że była próba wcześniejszej naprawy jednak nieudana) i jest on dużo tańszy niż np w renault megane. Dodam tylko, że z częściami nie ma żadnego problemu.

Mam nadzieję, że troszkę Ci pomogę przy decyzji. Dodam jeszcze, że teraz jak bym kupował to chyba bym szukał już wersji z 330d, 320d fajne ale jednak chciało by się już troszkę większy silniczek. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 320d 2000 rok
PostNapisane: 16 września 2008, 20:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 110
Lokalizacja: maÂłopolska
Moje BMW: E-90 320D
Kod silnika: M47T2 D20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121239
tro-cek napisał(a):
Witam wszystkich użytkowników BMW

Posiadam właśnie takie BMW e46 touring 320d 136KM z 2000 roku z przebiegiem 168.000km, i od kupna (jakieś 3 miesiące temu) przejechałem po Polsce 10.000km. Nie jest to mój pierwszy samochód więc mam pewne porównanie.

Silnik:
Nie jest do końca prawdą że silnik ciągnie dopiero powyżej 2tyś. Moment obrotowy wynoszący 280nm jest już dostępny przy 1750obr/min i naprawdę od tego czuje się przyśpieszenie i akurat w moim egzemplarzu dopiero zaczyna zwalniać przy 180 do tej prędkości uważam, że jak na tą moc i masę (1450kg) jest naprawdę bardzo dobrze. Bardzo żwawo się nim jedzie po mieście raczej nie ma problemu aby kogoś wyprzedzić. Co do spalania to zależy od stylu jazdy (komputer myli mi się o ok 0.1 litra na 100km). jadąc ostatnio na autostradzie jadąc 140-160 komputer pokazał mi 6.4 średnia na 1000km. więc uważam ze naprawdę nieźle. spalanie w mieście Warszawa w godzinach szczytu z klimą nie przekroczyło mi nigdy 9 litrów (ok 8.5 max) a dodam że lubię jeździć w miarę dynamicznie. Bez stania w korkach i bez klimy da sie spokojnie zmieścić w 7.5l/100km.
trasa to róż nie zależy czy dużo się wyprzedza jednak wynik 5.5l/100km nie jest zbyt trudny do osiągnięcia. W bardzo sprzyjających warunkach udało mi się zejść poniżej 5.0l/100km (spalanie obliczone według dystrybutora). Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z silnikiem nawet jak zdarzyło mi się zalać gorszej ropy to objawiło si eto tylko czarną chmurką z tyłu i od tej pory zawsze leje najlepsze co się da czyli albo bp ultimate lub shell vpower, i od tamtej pory chmurka zniknęła. Niestety odczuwalna jest dosyć spora różnica w jeździe samochodem w 2 osoby a w 5 osób wiem, że zaraz ktoś napisze, że tak zawsze jest jednak tutaj jest to mocniej zauważalne niż w innych samochodach którymi jeździłem.

Skrzynia biegów
Faktem jest, że troszkę skrzynia biegów (mam manualną) jest dziwnie zestopniowywana. 1 jest dosyć krótkim biegiem i jeżeli nie chcesz samochodu ciągnąc powyżej 3tyś to zmieniasz bieg przy ok 20-30 km/h, 2 to już jest znacznie dłuższy bieg i śmiało można pociągnąć do 50km/h jednak bez problemu 70 też się da. 3 bieg (super na miasto) "ciągnie" już od 40 i do 120 tylko że już dochodzi do czerwonej kreski. 4 od 60 spokojnie można wrzucić choć lepiej przy 80 i tedy "ciągnie" do 160, 5 nie używam często w mieście można bez problemu od 80-90 wrzucić i tak go "ciagąnąć" do 197 (tyle pojechałem według wskazań GPS jednak dało się jeszcze troszeczkę więcej). Dodam, że jak w każdym BMW dziwnie się wrzuca bieg wsteczny ale poza tym skrzynia naprawdę dobra, aż chce się nią machać. Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie

Zawieszenie
z zawieszeniem trzeba dosyć mocno uważać na polskie dziurawe drogi. W moim przypadku auto przejechało ponad 150.000km po autostradach zanim przyjechało do polski i sprawność amortyzatorów w momencie kupna miało na poziomie 90% tył i 70% po przejechaniu 7 tys km przód spadł na 45% a tył na 68% wiec amorki musiałem wymieniać (koszt KYB wszystkie ok 880zł + wymiana). Zawieszanie dosyć twarde (dodatkowo u mnie może to powodować rozmiar opon 225/45/17) ale dzięki temu układ kierowniczy jest super precyzyjny. nie jest to auto dla ludzi, którzy są przyzwyczajeni np. do komfortu jazdy mercedesem.

Wnętrze
Bardzo fajnie pomyślane wzornictwo nie musi się wszystkim podobać ale dla mnie jest ok proste i czytelne. Plastiki naprawdę wysokiej jakości nawet porównując do nowych samochodów typu toyota avensis z 2007 roku. Wszytko w zasięgu ręki. dla 5 osób wnętrze za ciasne jednak 4 osoby + bagaże i na wakacje bez problemu po Europie można się udać.

Ogólnie samochód uważam za naprawdę dobry. fajnie i solidnie wykonany o klasę wyżej niż np Audi a4 1.9tdi 115KM,o zakupie którego też myślałem, jednak po przejechaniu się BMW naprawdę widać było różnice. Silnik niezły kompromis między osiągami a spalaniem. Jeżeli chodzi o części to tak naprawdę zależy jaka. Miałem małą stłuczkę (koleś wjechał mi lekko w zderzak) wgniecenie bardzo malutkie wręcz niewidoczne, okazało się, że jest lekkie pęknięcie w środku i ubezpieczyciel wycenił sam zderzak z malowaniem na ponad 3tysie wiec sporo, ale np teraz wymieniam mechanizm podnoszenia szyby przedniej (widać, że była próba wcześniejszej naprawy jednak nieudana) i jest on dużo tańszy niż np w renault megane. Dodam tylko, że z częściami nie ma żadnego problemu.

Mam nadzieję, że troszkę Ci pomogę przy decyzji. Dodam jeszcze, że teraz jak bym kupował to chyba bym szukał już wersji z 330d, 320d fajne ale jednak chciało by się już troszkę większy silniczek. :)
kolego też to potwierdzam , mam takie samo tylko w sedanie , przejechałem nim 10 tyś. i jest git !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 00:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: GdaĂąsk
Witam
Tak jak kolega wyżej jestem posiadaczem e46 touring z tym samym silnikiem z tą tylko różnicą że posiadam automat. Na początku byłem do takiego pomysłu nastawiony sceptycznie ale po 15 minutach stwierdziłem że auta na co dzień bez automatu już raczej nie kupie. Biegi zmieniają sie bardzo płynnie, bez szarpnięć, sama skrzynia określana jest mianem inteligentnej próbującej dostosować sie do stylu jazdy kierowcy. Samochód jest naprawdę dynamiczny w trybie Sport potrafi ,,wbić w fotel", sam doszedłem do wniosku że jazda w bardziej zatłoczonych miejscach może być sprawniejsza niż z autem wyposażonym w zwykła skrzynie bo można się w pełni skoncentrować na wyszukiwaniu miejsca. Spalenie wg komputera wychodzi w okolicach 9 litrów. Jeśli miałbym możliwość ponownego zakupu wybrałbym wersje z silnikiem 150scio konnym, spalenie na tym samym poziomie, a przyjemność z jazdy jeszcze większa, można również inwestować w chiptuning chociaż w moim przypadku pojawia się problem skrzyni: przeprogramować czy nie? (słyszałem opinie że do 157 koni nic nie trzeba robić, ale nie bardzo daje wiarę).

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 06:49 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ja mam w automacie i 160KM nic sie nie dzieje a idzie jak perszing :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: GdaĂąsk
Chciałem się spytać o wykres, i moment ale po przeczytaniu strony o samochodzie widzę, że nie ma takiej możliwości btw. interesujący egzemplarz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 08:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
chciałem się dołączyć i zapytać czy te silniki do roku 2000 dość awaryjne są ?? bo taki autko chce sobie sprawić z silnikiem 136 km , bardzo podoba mi się to auto ale obawami się silnika BMW podobno w VW 1,9 nie śa takie wadliwe co o tym myśleć ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Dworszowice
Moje BMW: E-39
Kod silnika: M47D20
Witam kolego ja mam ten motor w e-39 i śmigam już dwa lata i zero problemów,ani z pompą ani z turbiną wiadomo rakieta to nie jest ale jak widzę na kompie spalanie 6,5 to oko cieszy i przy tankowaniu.Auto mam z 2002r.Mogę polecić ten motorek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 11:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
tylko ze ja będę kupował tą wersje przed lift prawdopodobnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 13:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 320D
witam
dołańczm sie do wypowiedzi kolegów mam już 2,5roku bmw e46 2.0d z roku 99 ma przejechane juz ponad 320tyś dalej jeżdze na oleju pełny syntetyk i od wymiany do wymiany nic nie dolewam a wiedz silnik jest naprawde dobry Przyszpieszenie ma doś dobre nie mam żadnego problemu z wyprzedzeniem jakiegokolwiek pojazdu
Jeśli chodzi o konfort jazdy to na nasze polskie drogi to nie za rewelacja ale mam to spowodowane tym ze mam zawieszenie m-technic i opony troszke za szerokie 245/40 r17 nie wiem jak sie jeżdzi na zwykłym zawieszeniu ale napewno o wiele lepiej
Wnetrze pojazdu to naprawde rewelacja wszystko pod reką
Spalanie w moim przypadku to 6.8l przy dość cięzkiej nodze raz miałem 7.1l ale to predkości były powyzej 200km (wrocław-katowice)230max
Polecam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 13:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1560
Lokalizacja: Oberschlesier
Moje BMW: e91,e39
W tej wersji jest usterkowa pompa ktora moze sprawiac problemy,zreszta w innych autach tez byla montowana np. Focusach rowniez szfankowala.

_________________
jacekmury1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 2.0d 136KM
PostNapisane: 27 czerwca 2010, 20:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
a czy sadzicie że z 99 roku dostane wersje za 20 tys ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 107 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL