BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Opinia o swieceniu i jakosci wykonania lamp depo
PostNapisane: 17 września 2008, 10:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
Planuje zakup soczewek, ale poza jedna pozytywna opinia na tutejszym forum od wielu osob slysze ze jesli chodzi o depo to lepiej sie trzymac z daleka, z tym ze zadna z tych osob nie wypowiadala sie na temat lamp do e36.
Pytam o jakosc wykonania i swiecenia lamp soczewkowych w stos. do bosch'a, helli i ZKW. Opinie pilnie potrzebne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 10:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
tu jest temat podoby a jego autor uzytkowal lampy przez dluzszy czas:


http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 70b#328961

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 10:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
krzysiekbb napisał(a):
tu jest temat podoby a jego autor uzytkowal lampy przez dluzszy czas:


http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 70b#328961


wiem, ale szukam wiekszej liczby opinii, bo ze tamten kolega zachwala to wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 11:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
bob_best napisał(a):
wiem, ale szukam wiekszej liczby opinii, bo ze tamten kolega zachwala to wiem

Po kupieniu mojej coupe i stwierdzeniu, że lampy nadają się do wymiany gdyż klosze były zażółknięte (bez soczewki) zaczęło się poszukiwanie na allegro soczewek boscha, niestety większośc ory była w kosmicznych cenach, tańsze były znów z połamanymi uchwytami i porysowanymi kloszami, albo ogólnie wyciągnięte z anglików gdzie przekręcanie soczewek mnie nie interesowało. Dlatego postawiłem na nowe i tu skłoniłem się na Depo. Wybór w moim przypadku nie był zły jeżdże już na tych lampach prawie rok i nic się z nimi nie dzieje. Montaż nie był trudny wszytsko pasowało bez problemu. Myślałem nad xenonem ale póki co założone są żarówki Philips blue vision i efekt jest porównywalny do xenonu 4300 ( mowa o wyglądzie patrzac na jadące auto). Podsumowując moje wypociny, ja nie żałuje, że kupiłem Depo bo soczewa wygląda i świeci bardzo dobrze, do tego mam nową lampe z całymi uchwytami, nowe klosze bez rys co nie powoduje refleksji świetlnych i do tego w przystępnej cenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 11:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
Marcopolo napisał(a):
bob_best napisał(a):
wiem, ale szukam wiekszej liczby opinii, bo ze tamten kolega zachwala to wiem

Po kupieniu mojej coupe i stwierdzeniu, że lampy nadają się do wymiany gdyż klosze były zażółknięte (bez soczewki) zaczęło się poszukiwanie na allegro soczewek boscha, niestety większośc ory była w kosmicznych cenach, tańsze były znów z połamanymi uchwytami i porysowanymi kloszami, albo ogólnie wyciągnięte z anglików gdzie przekręcanie soczewek mnie nie interesowało. Dlatego postawiłem na nowe i tu skłoniłem się na Depo. Wybór w moim przypadku nie był zły jeżdże już na tych lampach prawie rok i nic się z nimi nie dzieje. Montaż nie był trudny wszytsko pasowało bez problemu. Myślałem nad xenonem ale póki co założone są żarówki Philips blue vision i efekt jest porównywalny do xenonu 4300 ( mowa o wyglądzie patrzac na jadące auto). Podsumowując moje wypociny, ja nie żałuje, że kupiłem Depo bo soczewa wygląda i świeci bardzo dobrze, do tego mam nową lampe z całymi uchwytami, nowe klosze bez rys co nie powoduje refleksji świetlnych i do tego w przystępnej cenie.


dzieki za opinie, powiedz mi czy jest szansa zebys zrobil mi fotki lampy od przodu (zeby bylo ladnie widac oznaczenia na kloszu) i od tylu, bo ostrzegano mnie przed podrobkami Depo (dla mnie dosc smieszne - podrabianie podrobek :D)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 12:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
bob_best napisał(a):
dzieki za opinie, powiedz mi czy jest szansa zebys zrobil mi fotki lampy od przodu (zeby bylo ladnie widac oznaczenia na kloszu) i od tylu, bo ostrzegano mnie przed podrobkami Depo (dla mnie dosc smieszne - podrabianie podrobek )


Nie dziękuj, kliknij pomógł :) postaram się wrzucić to co cię interesuje, dziś zrobie zdjęcia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 12:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
Marcopolo napisał(a):
bob_best napisał(a):
dzieki za opinie, powiedz mi czy jest szansa zebys zrobil mi fotki lampy od przodu (zeby bylo ladnie widac oznaczenia na kloszu) i od tylu, bo ostrzegano mnie przed podrobkami Depo (dla mnie dosc smieszne - podrabianie podrobek )


Nie dziękuj, kliknij pomógł :) postaram się wrzucić to co cię interesuje, dziś zrobie zdjęcia.


wiem, wiem... czekam na te fotki :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2008, 13:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Olesno
Ja mam od dwóch lat lewą lampę Depo, był Bosch oryginalnie, ale lampa była rozwalona i poprzedni właściciel założył Depo. Nie mam żadnych zastrzeżeń, nawet czasem odnoszę wrażenie że świeci lepiej niż stary Bosch ( w końcu ma swoje lata i nikt tam nie zaglądał).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
bob_best napisał(a):
dzieki za opinie, powiedz mi czy jest szansa zebys zrobil mi fotki lampy od przodu (zeby bylo ladnie widac oznaczenia na kloszu) i od tylu, bo ostrzegano mnie przed podrobkami Depo (dla mnie dosc smieszne - podrabianie podrobek )



Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
no to sie zdziwilem piekielnie, te lampy maja nabita homologacje na xenon :szok:

_________________
Compact 323ti Indywidual :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
bob_best napisał(a):
no to sie zdziwilem piekielnie, te lampy maja nabita homologacje na xenon

Co Ty gadasz :szok: która to wartość ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
Marcopolo napisał(a):
bob_best napisał(a):
no to sie zdziwilem piekielnie, te lampy maja nabita homologacje na xenon

Co Ty gadasz :szok: która to wartość ??


według tego co udało mi się dowiedziec do "DC", ale reki sobie odciac nie dam za to :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
a gdzie jest napiana nazwa frmy depo? po czym najlatwiej poznac ze to oryginal :)?

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
krzysiekbb napisał(a):
a gdzie jest napiana nazwa frmy depo? po czym najlatwiej poznac ze to oryginal :)?


no to jest wlasnie problem, ze kolega nie zrobil takiej fotki o jaka prosilem, tamta mi pomogla ze wzgledu na magiczne DC, ale prosilem calej szybki i tez od tylu bo bym chcial w jakiej formie sa zrobione te dekielki i ew. jakies oznaczenia na tyklach lampy jesli da sie cyknac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
bob_best napisał(a):
no to jest wlasnie problem, ze kolega nie zrobil takiej fotki o jaka prosilem, tamta mi pomogla ze wzgledu na magiczne DC, ale prosilem calej szybki i tez od tylu bo bym chcial w jakiej formie sa zrobione te dekielki i ew. jakies oznaczenia na tyklach lampy jesli da sie cyknac.

Obcykam ją dziś jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 13:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
Marcopolo napisał(a):
bob_best napisał(a):
no to jest wlasnie problem, ze kolega nie zrobil takiej fotki o jaka prosilem, tamta mi pomogla ze wzgledu na magiczne DC, ale prosilem calej szybki i tez od tylu bo bym chcial w jakiej formie sa zrobione te dekielki i ew. jakies oznaczenia na tyklach lampy jesli da sie cyknac.

Obcykam ją dziś jeszcze raz.


super, bede bardzo zobowiazany bo nie chce sie naciac na podrobke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Pozwolę sobie wkleić ciekawy artykuł...

"Na kloszu każdego reflektora jest szereg oznaczeń: jaką spełnia funkcję, jak mocno świeci, a także - czy można go używać w Polsce
Kupujesz używany reflektor? Sprawdź, czy będzie świecił w dobrą stronę! W Polsce rozebrano na części dużo samochodów ściągniętych z Irlandii i Wielkiej Brytanii. Większość części można stosować w samochodach Europy kontynentalnej. Reflektory jednak niekoniecznie: świecą asymetrycznie. Reflektor do auta jeżdżącego w Polsce czy w Niemczech ma oświetlać prawą stronę drogi, a lewą tylko tak, aby nie oślepiać nadjeżdżających z przeciwka. Lampa brytyjska odwrotnie: obficie oświetla lewą stronę drogi, czyli na kontynencie oślepia. Łatwo to jednak sprawdzić przed kupnem, bo każdy reflektor samochodowy ma wiele oznaczeń, z których łatwo da się odczytać jego przeznaczenie. Na górze pokazujemy, co oznaczają rzędy tajemniczych literek widocznych na szkle reflektorów. Warto wyciąć i zachować: czasem zdarza się, że policjant zechce ukarać nas mandatem za używanie świateł przeciwmgielnych w słoneczny dzień, choć mamy tylko lampki do jazdy dziennej. Gdy strażnicy miejscy nabędą takie prawa, jak policjanci, takich pomyłek może być o wiele więcej! Z Anglii do Polski Są reflektory (zwykle okrągłe), które da się przestawić na ruch lewo- lub prawostronny. Wystarczy lampę wymontować, poluzować śruby i przekręcić odbłyśnik. Taka lampa ma na szkle strzałkę z dwoma grotami. Uwaga: strzałka może oznaczać reflektor symetryczny, np. amerykański. Do czego to światełko? Policjant twierdzi, że twoje lampy do jazdy dziennej to przeciwmgielne, a nie dzienne? Pokaż mu napis na szkle! Niektóre firmy oferują reflektory "dzienne" do montażu w miejscu fabrycznych otworów w zderzakach niektórych modeli. Z zewnątrz wyglądają jak przeciwmgielne, ale świecą inaczej. Rodzaj reflektora Do czego służy? C - mijania, R - drogowy, CR - mijania i drogowy, C/R - mijania lub drogowy, RL - do jazdy dziennej, B - przeciwmgielny. Litera H przed oznaczeniem, np. HR oznacza, że reflektor jest przystosowany do żarówek halogenowych, a D (np. DC) - do lamp ksenonowych. Strzałki na szkle - Strzałka w prawo: reflektor do ruchu lewostronnego (np. z auta z rynku brytyjskiego) - Brak strzałki: reflektor do ruchu prawostronnego - Strzałka z lewym i prawym grotem: reflektor symetryczny lub z możliwością przestawienia wiązki - nadaje się i do Anglii, i do Polski. Homologacja Litera E z liczbą w kółku oznacza homologację europejską, liczba obok E oznacza kraj wydania homologacji (np. 1 - Niemcy, 13 - Luksemburg, 20 - Polska). Siła światła Jeżeli reflektor może spełniać funkcję światła drogowego, jego siłę oznacza się liczbą, np. 12,5, 20, 30, itp. Siła lamp świecących jednocześnie to maksymalnie 75. Atest Liczba pod kółkiem lub obok niego to oznaczenie atestu. Dwie pierwsze cyfry (np. 02) to regulamin, wg którego badano reflektor, a kolejne cyfry - np. 0278 - to nr atestu. Uniwersalne i nie tylko Dodatkowe oświetlenie przeznaczone np. do jazdy dziennej nie musi być drogie. Konkurencyjną cenowo ofertę ma np. znana w Polsce od wielu lat firma Wesem (www.wesem.pl). Już za kilkadziesiąt złotych możemy kupić parę reflektorów pasujących idealnie do fabrycznej wnęki w zderzaku popularnych aut: Fiatów (m.in. Panda, Bravo, Brava), Daewoo (Lanos, Matiz), Skody Felicii i in. Do wyboru mamy światła do jazdy dziennej i przeciwmgielne - ich wygląd zewnętrzny jest bardzo zbliżony i dla laika nie do odróżnienia, ale kształt odbłyśnika, geometria i rodzaj zastosowanych żarówek - różne. Firma Wesem stosuje zwykle w reflektorach do jazdy dziennej żarówki 21-watowe (P21W), a w halogenach przeciwmgielnych 55-watowe żarówki H3. W zestawach znajdują się niezbędne przewody i złącza. W ofercie są również reflektory uniwersalne montowane w różny sposób do zderzaka. Hella na diodach Dla ekstremalnie oszczędnych kierowców Hella przygotowała akcesoryjne światła do jazdy dziennej, bazujące nie na tradycyjnych żarówkach, a na diodach LED. Dodatkowe reflektory są tak skonstruowane, że trzy wysokowydajne diody zapewniają dostateczną widoczność auta w dzień, a pobierają zaledwie 5 W energii. W sumie komplet reflektorów do jazdy dziennej zużywa zaledwie 10 W! Gdyby jeszcze można je było tak podłączyć, aby nie świeciły się lampy tylne... Żywotność diod LED według producenta określona jest na 10 tys. godzin, co powinno wystarczyć na wiele lat, a być może na całe życie auta. To ponad 30-krotnie więcej, niż wynosi trwałość żarówek H7! Lampy mają solidne obudowy ze zintegrowanymi przekaźnikami, co ułatwia montaż. Zanim jednak zaczniemy oszczędzać, za komplet lamp zapłacimy ok. 800 zł."

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
ooo kuurrrcze pieczone....


skoro mam DC na lampach DEPO tzn ze mam homologacje na ksenon ;) ??


jelsi tak to jestem zadowolony, kupilem lampy depo z ringami, dolozylem 6000K HIda i mam prawie seryjny kseonon, bo lampa oznaczenia posiada ;)

ciekawe co na to policja??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 267
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E36 Compact 323ti
Kod silnika: M52B25
przemek_byd napisał(a):
ooo kuurrrcze pieczone....


skoro mam DC na lampach DEPO tzn ze mam homologacje na ksenon ;) ??


jelsi tak to jestem zadowolony, kupilem lampy depo z ringami, dolozylem 6000K HIda i mam prawie seryjny kseonon, bo lampa oznaczenia posiada ;)

ciekawe co na to policja??


pociesze Cie - bez spryskow homo jest niewazna :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 16:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
no i zawsze pod gorke.....a juz myslalem ze bedzie tak latwo ;)


noo nic zarowki woze h7 ze soba, jak beda sie cos czepiac to je zmienie na miejscu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 80 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL