BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 19:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 2,8l za bogata mieszanka
PostNapisane: 18 grudnia 2006, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
mam blad -za bogata mieszanka.po pewnym czasie dochodzi poziom tlenu i wypadanie zaplonu na cylindrach. dodam ze sondy chodza wysoko od 0.7 do 1,15. ......... KTOS MOZE COS PORADZIC ..........


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2006, 10:47 przez kris, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2006, 07:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
a tu pomocy z nikad .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2006, 10:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
hmm za bogata mieszanka - stawiam na uszkodzone sondy choc nie jestem pewien jakie masz sondy 1v czy 5v. wszytsko wskazuje na ich uszkodzenie.

zaczal bym diagnostyke auta od porzadnego sprawdzenia sond i wymiany...

byles moze na diagnostyce komputerowej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2006, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
podjec na kompa,tam pokaze ci co jest uszkodzone moze jakis czujnik (np połozenia wału) przez co wypada zapłon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2006, 14:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Sondy dają głupoty do kompa wg mnie. Ale jak zwykle to jest zgadywankia po omacku- musisz podłaczyc auto do kompa i wszystko bedziesz wiedział.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 18:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
komp pokazuje za bogata mieszanke.... sondy wymienilem a katalizator drozny sondy 5. dalem kompa do sprawdzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 19:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Hm temat ciekawy, podobny do mojego, tyle że u mnie jest 'za bogato' jedynie na ssaniu na zimnym silniku. Do tego stopnia, że na początku auto jest zmulone.
Jak znajdzie się rowziązanie, napisz, mi niestety nic się nie udało wykombinować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 20:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a moze ja suszy i leje sobie paliwka?kaca ma moze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
ludzie zwarjuje komp dobry.... ale slyszalem ze jeden gosc mial podobnie jak zatankowal kiepskie paliwo tylko u niego przeszlo.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Ja mam ten sam przypadek tylko że w e36 1,8is. Mam taki sam błąd jak i ty. Samochód cały czas leje paliwe i falują mi obroty na biegu jałowym. Zalewa go. Możecie przeczytać mój problem.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3546
Zaraz jade gdzieś na sprawdzenie cisnienia na cylindrach jak bedzie ok to zabieram sie za wymiane czujnika połozenia wału lub czujnika tem peratury cieczy. Ewentualnie mam jeszcze jakiś czujnik na obudowie rzrządu nie wiem co to jest to go tez podmienie. i zobaczy się.

Jak coś to dam znać!!!

Jak ktos moze cos podpowiedzieć to zapraszam!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
na rozrzadzie jest czujnik polozenia walka rozrzadu.u mnie podwójny vanos.ja też zmieniam po kolei czujniki.walu,walka roz i temp


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2007, 01:22 przez kris, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
najsmieszniejsze jest to ze auto jezdzi normaknie tylko na wolnych obrotach komp prubuje ratowac i zalewa i faluje lekko.a tak to po 220 latam i jest ok pali sie check


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: WÂłocÂławek
U siebie przed chwila sprawdziłem (podmieniłem) czujnik połżenia wałka rozrządu. I jest bez zmian.
Jeszcze wyciągnąłem czunik położenia wału. Ale go nie podmieniałem bo nie miałem na podmiankę ale ma on widozne wgniecenia na sobie. Nie wiem czy to moze oznaczać uszkodzenie???
Jeszcze planuje wymienic 2 czujniki temperatury wody.
Może ktos mi wyjaśni po co są dwa czujniki??
Jeden blisko drugiego???
Od czego jest jeden a od czego drugi???
Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 18:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jeden dla wskaznika drugi dla komputera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
a drugi na deske?????? chyba sa nie zalezne i jeden moze dzialac ok a drugi bedzie popsuty i wskazniki pokaza ze jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 18
Lokalizacja: starachowice
Nie wiem po co wymieniac po omacku wszystkie mozliwe czujniki.

Nalezy sprawdzic i ew. wymienic czujniki ktore moga miec wplyw na "podlewanie" zbyt duza iloscia paliwa.

Zaczal bym od sprawdzenia czy cisnienie paliwa w listwie wtryskowej jest prawidlowe.
Sprawdzenia czujnikow temperatury cieczy chlodzacej i powietrza.
Przeplywomierza.

To ze podpiecie pod jakis tester diagnostyczny nie pokazuje bledow nie znaczy ze wszystko jest w porzadku - np. jezeli przeplywomierz zawyza wskazania tzn. pokazuje ze silnik zasysa wiecej powietrza niz w rzeczywistosci bedzie taki wlasnie efekt - a komputer nic nie wykaze bo niby skad ma wiedziec ze pokazuje 20% za duzo...

To samo tyczy sie wszystkich innych czujnikow elektrycznych - podpiecie pod komputer zazwyczaj wykaze blad dopiero w w momencie kiedy bedzie przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy - w prawie kazdym innym przypadku silnik nie bedzie pracowal poprawnie ale w pamieci sterownika nie bedzie zadnych bledow.

Moja rada - jedz do dobrego diagnosty mechanika ktory ma odpowiednia wiedze i bedzie potrafl znalezc zrodlo problemu, a nie "wymieniacza czesci" i kasowacza pamieci bledow...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
po weekendzie mam zamiar jechac do innego fachowca,przekaze twoje sugestje.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 09:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Jeszcze zastanawia mnie jedno.
Na kole pasowym z którego czujnik czyta obroty sa zeby. Jest takie miejsce na kole ze tych zębów nie ma chyba ze 3 i dalej sa zeby. Ale tak jest bo patrzyłem u kolegi.
To koło przykręcone jest na 6 śrub do wału. Wydaję mi się że nie ma tak żadnego kołka i może ktoś je źle założył??? Może czyta za wczesny albo za póóźny zapłon??? Bo jak jest na 6 śrub to jest 6 możliwości ustawienia go.
Czy ma to wpływ na zapłon to koło???
Mam na pewno ale czy może byc przykręcone obojetnie jak??? Tzn obojetnie w które miejsce???
POZDRAWIAM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 13:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: podlasie
zielok /nie mam pojecia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2007, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: WÂłocÂławek
I co kris zrobiłeś coś przy Buni swojej???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL