BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 18:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nie moge odpalic po przegrzaniu
PostNapisane: 25 września 2008, 18:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłock
witam!!! wczoraj wracając z Niemiec moja e36 dostała maksymalnej temperatury i zgasła nie mam pojęcia co się stało niem wody w silniku bo sprawdzałem ale pod błotnikiem znalazłem kawałek pompy wody czy wiecie moze co sie stało i czy to możliwe ze jak jest uszkodzona pompka wody to ona nie chce zapalic??? jest to 318 benzyna rok 1998 BARDZO PROSZE O POMOC


Ostatnio edytowano 25 września 2008, 19:35 przez kamil8705, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 18:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
wg. mnie zatarłeś silnik... pompa wody się zatarła, rozszczelniła i z powodu braku cieczy silnik się zatarł... :ok:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 19:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłock
no ale jak to mozliwe ze sie silnik zatarł skoro olej w silinku jest ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, 19:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
kamil8705 napisał(a):
no ale jak to mozliwe ze sie silnik zatarł skoro olej w silinku jest ????

Cud :rotfl:
A tak na poważnie to wysoka temp. mogła spowodować pęknięcie głowicy. Jeżeli wysoka temperatura nie wpływała by na motor to nie było by chłodzenia silnika w samochodach, a Nasze bryczki paliły by mniej niż palą i było by gites. Niestety tak nie jest :zalamany:
Diagnoza jest brutalna ale niestety wysoce prawdopodobna....zagotowałeś silnik i czeka Cię duży remont, jeżeli wogóle takowy się opłaca

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 19:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
SWAP :mad:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 07:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ToruĂą
gdy peka pompa wody spada pasek alternatora i wspomagania - zapalaja sie kontrolka akumulatora, kierownica robi sie twarda- jezeli zatrzymales silnik od razu po tym to nic mu sie nie stalo, jezeli zignorowales te sygnaly i jechales ze wskaznikiem temp na max to najpewniej zaszly nieodwracalne zmiany w silniku
jezeli silnik na zimno zapala a problemy ma tylko po nagrzaniu - to pol biedy, jezeli na zimnym nie mozesz odpalic to oznacza powazniejsze problemy
poza tym , zanim peknie obudowa pompy, a w zasadzie lozysko ktore rozlatujac sie rozbija obudowe - to daje wyrazne sygnaly dzwiekowe w postaci np wyraznego szumu lub "charkotu" z przedniej czesci silnika
samochodu nalezy sluchac - co mowi
ignorancja kosztuje czasem slono...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 12:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PÂłock
macie moze na sprzedanie głowice do bmw e36 318 na łancuchu?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 188 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL