BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jakiej firmy i jaki koszt pompy wspomagania
PostNapisane: 14 października 2008, 20:00 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Jakiej firmy polecacie pompę wspomagania i jaki koszt takiej pompy do e39 520i 96 r. Chodzi o nową pompę :) Z góry wielkie tenks :)

czy ta będzie dobra :?: : http://www.allegro.pl/item456867330_pom ... w_e39.html

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ja kupilem na allegro, z firmy MotoMaximus...koszt 199 zlotych, pompa nowa z roczna gwarancja...jest :ok: :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Napisz do nich:

http://www.tomag.com.pl/


Z tego co wiem, to oryginał ZF kosztuje około 700zł. Jeśli masz pompę LUK, to regeneracja na ori częściach to koszt ok. 750zł. Zamiennik firmy MG (której wyżej wymieniona firma jest dystrybutorem - 350zł). Na wszystkie wyżej wymienione rzeczy dają rok gwarancji. Kiedyś się interesowałem tym tematem i od nich dostałem wyżej wymienione informacje.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Gasper, to chyba ta firma z mojego linka :?: :)

Kisiel24 napisał(a):
Ja kupilem na allegro, z firmy MotoMaximus...koszt 199 zlotych, pompa nowa z roczna gwarancja...jest :ok: :)


ta tez lukałem i też dają gwarancję :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
biały napisał(a):
Gasper, to chyba ta firma z mojego linka :?: :)

Kisiel24 napisał(a):
Ja kupilem na allegro, z firmy MotoMaximus...koszt 199 zlotych, pompa nowa z roczna gwarancja...jest :ok: :)


ta tez lukałem i też dają gwarancję :)

dokladnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pompa z linku jest regenerowana w Polsce, podobnie jak pompy nazywane Lauber, 4Max, Kager, Hart.. większość z nich przechodzi regeneracje w słupskim zakładzie "Eltek". Regenerowane przez nich części (np. przekładnie kierownicze) charakteryzują się tym że wymieniane są tylko niektóre części, tak by regeneracj wyszła najtaniej. W przekładniach kierowniczych można spotkać stare drążki kierownicze z powstawianymi tulejkami. To widać, bo można znaleźć na przekładniach do np. Golfa III znaki VW na drążku. Ogólnie nie nazwał bym tego fabryczną regeneracją a byle jaką naprawą.

Każda taka część będzie miała logo ZF, TRW czy BMW, ale to nic nie znaczy. To tylko obudowa... firmowe przekładnie czy pompy ze starych mają wyłącznie obudowy, regenerowane w Polsce nie.

Polecam pompe LUK lub TRW, ewentualnie włoskie Cardone. Są to części po "prawdziwej" regeneracji, a więc takiej która obejmuje wymiane kompletnego zestawu części, stara zostaje obudowa (tak samo jak np. wtryski CR Boscha, są wyłącznie po regeneracji tj. wykorzystuje się stare obudowy, wyłącznie obudowy)

A tak nawiasem mówiąc gdy sprzedawca chwali się że daje na coś AŻ ROK gwarancji, warto go poinformować że w krajach UE na każdą rzecz obowiązują dwa lata gwarancji obligatoryjnie, bez żadnych kart gwarancyjnych i bez żadnej łaski.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
nie masz racji...regenowane w PL to sa gorsze?

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
kupiłem 3 lata temu nową pompę w ASO za 1100 zł i po trzech latach padła ... to jak kupię 3 te po 199 zł w ciągu trzech lat to i tak wyjdę na plusie

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:41 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
biały napisał(a):
kupiłem 3 lata temu nową pompę w ASO za 1100 zł i po trzech latach padła ... to jak kupię 3 te po 199 zł w ciągu trzech lat to i tak wyjdę na plusie

prawidlowo liczysz :13: :14:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zbigniewst napisał(a):
nie masz racji...regenowane w PL to sa gorsze?



Tak. Regenerowane w PL to zwykłe smierdzące gówno. W sklepie mojego ojca, w Gorzowie, sprzedaliśmy sporo pomp/przekładni/zacisków hamulcowych w/w firm. Produkty z Elteka mają z nowych rzeczy głównie farbę. Miałem np. klienta z Fiatem Bravą, kupił sobie pompe wspomagania po "fabrycznej regeneracji". Po dwóch dniach wrócił - wyciek. Reklamacja.... dostał drugą - wyciek. Dostał trzecią - wyciek. Dostał w końcu pieniądze i tak zakończył przygode z elementami regenerowanymi w PL. Inny klient od Corsy B po zamontowaniu przekładni regenerowanej w PL miał 30% skrętu maksymalnego w lewo :ok: . Za to w prawo mógł skręcać dowoli. Tak wygląda regeneracja by PL. Wycieki, stare drążki/końcówki (to widać na wierzchu, myśle że świadczy to o tym po jak małej lini oporu idą te "FIRMY" i co tkwi w środku).


Sprzedaliśmy z nie najdroższych wiele przekładni Cardone - zero problemów.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
biały napisał(a):
kupiłem 3 lata temu nową pompę w ASO za 1100 zł i po trzech latach padła ... to jak kupię 3 te po 199 zł w ciągu trzech lat to i tak wyjdę na plusie



Myśle że to jednostkowa wpadka, przy częściach regenerowanych w PL masz niemal gwarancje problemów. Proponuje Ci albo pompe z ASO, albo spoza - TRW, LUK lub Cardone. Tak to widze ze swojego doświadczenia. Jasne jest dla mnie że nie kupisz jej u mnie i nie po to tu pisze. Opisuje po prostu to jaka przepaść dzieli prawdziwą fabryczną regeneracje od zalewu gówna na rynku.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 09:12 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
stones...ty tez piszesz i kasujesz np. za np. Lefondera a wysylasz jakies zamiewnniki i to mialem z taba do czynienia...i nie pisz ze to co robione w PL jest wszystko do D....niektore produkty sa lepsze niz zachodnie :wstyd:
nie chwal sie ze masz wszystkie produkty najlepsze i najtansze :wstyd: :wstyd: :wstyd:
piszesz o wtryskach...a od kiedy obudowy wtryskow normalnie sie zuzywaja?
dla wiedzy uzytkownikow forum....tu maja najtansze orginalne czesci..... http://www.bmwteam.pl/ :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 10:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zbigniewst napisał(a):
stones...ty tez piszesz i kasujesz np. za np. Lefondera a wysylasz jakies zamiewnniki i to mialem z taba do czynienia...



Co to za sugestia? Że wysyłam w cenie Lemfordera jakieś tanie gówno? Nie obrażaj mnie pisząc kłamstwa, bo ta sprawa może się zakończyć w sądzie. Być może Cię to rozśmieszy, ale to nie jest żarcik.


zbigniewst napisał(a):

i nie pisz ze to co robione w PL jest wszystko do D....niektore produkty sa lepsze niz zachodnie :wstyd:


być może, nie pisałem o czekoladzie marki Wedel czy pączkach od Bliklego, nie neguje ich jakości. Pisałem o częściach które się przewijają przez sklep mojego ojca od 1990 roku.
zbigniewst napisał(a):
nie chwal sie ze masz wszystkie produkty najlepsze i najtansze :wstyd: :wstyd: :wstyd:

A widzisz żebym w tym temacie coś takiego napisał? W innych z kolei jeśli pisze o tym co mam, to raczej taki sposób - części czołowych producentów w konkurencyjnych cenach[/quote]

zbigniewst napisał(a):
piszesz o wtryskach...a od kiedy obudowy wtryskow normalnie sie zuzywaja?


no właśnie o tym pisze że się nie zużywają, wieć wtrysk CR Boscha, po fabrycznej regeneracji jest de facto częścią nową, ze starego ma tylko obudowę. Czytaj ze zrozumieniem.

zbigniewst napisał(a):

dla wiedzy uzytkownikow forum....tu maja najtansze orginalne czesci..... http://www.bmwteam.pl/ :P


jeśli chodzi o części w pudełkach BMW , być może masz racje. Niestety gdy Frank porównał ceny pana z Głogowskiej z cenami w ASO bez rabatu, okazało się że u Smorawińskiego jest taniej :ok:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 10:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
firma Lemfordera ma napis...moge ci udowodnic ze skasowales za Lemfordera a przyslales innej firmy...poduszka lewa silnika 320d i nie strasz mnie sadem :hyhy: a prawa poduszka przypomnij sobie za ile chcesz orginal a przy zamowieniu zmieniles zdanie...cene pisales na forum...cena poduszki prawej do automatu w firmie co podalem kosztuje 170zl. z przesylka :P
nie chodzi o czesci w pudelkach i i o wszystkie czesci co sa regenerowane :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 10:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zbigniewst napisał(a):
firma Lemfordera ma napis...moge ci udowodnic ze skasowales za Lemfordera a przyslales innej firmy...poduszka lewa silnika 320d i nie strasz mnie sadem :hyhy: a prawa poduszka przypomnij sobie za ile chcesz orginal a przy zamowieniu zmieniles zdanie...cene pisales na forum...cena poduszki prawej do automatu w firmie co podalem kosztuje 170zl. z przesylka :P



To udowodnij że wcisnąłem Ci inną firmę twierdząc że to Lemforder. Zanim to zrobisz nie obrażaj mnie, bo z sądem nie żartuje. Chętnie udowodnie Ci w nim że mnie obrażasz pisząc kłamliwe bzdury. Nie pozwole sobie by ktoś nazywał mnie oszustem czy złodziejem. Pracuje uczciwie na swoją marke i nie mam zamiaru przyjmować od Ciebie łatki oszusta czy wciskacza tandety. Zgłęb temat zależności między Lemforder a Corteco. Poszukaj, wyjaśnij, zrozum :ok: . Dopóki tego nie zrobisz nie rzucaj oskarżeniami bo podam Cie do sądu. Wiem co robie, co wysyłam i jak podchodzę do swojej pracy. Nie będziesz bezkarnie nazywał mnie złodziejem.


Jeśli chodzi o tę poduszkę OE BMW to pisałem Ci, że polecam kupić bezpośrednio w ASO BMW, ponieważ na części zarezerwowane dla OE BMW nie mam dobrej ceny. Nie pamiętasz? Powiedziałeś wtedy że się zorientujesz gdzie indziej po czym o ile pamiętam jednak i ją zamówiłeś u mnie. :zdziwko:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 10:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Nt regeneracji:

The Real Value of Genuine ZF Parts
Keep your equipment on the job and spare the frustrations of repetitive downtime and maintenance. The quality of each part and the detail in every service job is critical to their proper working operation. You are assured the highest level of quality with Genuine ZF Parts and remanufactured units. ZF does not rebuild components. We remanufacture them. There is a difference.

All ZF Parts remanufactured units are completely disassembled, cleaned, inspected, updated to the latest ZF factory specifications, and tested according to the same protocol as new production units to ensure "like new" operation and durability. ZF Parts torque converters go through this same process, along with being balanced and leak-tested, to meet the original factory specifications of ZF Sachs. Every ZF Part is designed to exact specifications and tolerances for greater productivity and versatility. If any units or components fail to meet these standards,Then they are replaced. Incomplete testing procedures, incorrect parts usage, or improper unit reassembly can lead to severe parts damage, unit failure and/or vehicle downtime. Our total compliance to this process is also reflected in our ISO 9000 Certification.

Some rebuilders just take apart the failed component, fix what is broken, and then it is reassembled. Some of these products may even be supplied with the ZF logo, but they are neither original nor Genuine ZF Parts. Protect yourself from any diminished service life that may result from using these imitation products by only dealing directly with ZF Sales and Service or our ZF Authorized Distributor Network.




wystarczy policzyć, co jest warta pompa po regeneracji za 200-300 zł, skoro transport kosztuje, między producentem a odbiorcom jest kilku pośredników, a roboczogodzina w zwykłym warsztacie kosztuje 50-100 zł.


Myśle że do 520i e39 Biały kupisz pompe TRW w granicach 600 zł, a Cardone za jakieś 500 zł.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 10:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
prawej u ciebie nie zamowilem...a Lemforder to ma byc Lemforder i nie interesuja mnie co jest miedzy firmami...udowodnic moge i nie nazywam cie zlodziejem tylko wkurzyles mnie twoje wypowiedzi na temat Polskich firm...jestem starszym czlowiekiem i swoje doswiadczenie mam...skonczmy ten temat bo to do niczego nie prowadzi :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 11:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zbigniewst napisał(a):
prawej u ciebie nie zamowilem...a Lemforder to ma byc Lemforder i nie interesuja mnie co jest miedzy firmami...udowodnic moge i nie nazywam cie zlodziejem tylko wkurzyles mnie twoje wypowiedzi na temat Polskich firm...jestem starszym czlowiekiem i swoje doswiadczenie mam...skonczmy ten temat bo to do niczego nie prowadzi :P


Prowadzi. Do dwóch rzeczy - o Polskich regeneracjach pisze z DOŚWIADCZENIA z niemiecko brzmiącymi Lauberami i innymi gównami.


Jeżeli nie interesuje Cię to co jest między koncernami - protestuj przeciw globalizacji. Mi się nie podoba to że powstają przez te współprace sytuacje w których ktoś uparcie twierdzi że skasowałem za Lemfordera a wysłałem Kupe :ok: . Tak nie jest. Przykłady moge mnożyć - wczoraj wysłałem sprzęgło Sachs do 540i z 97 roku z Lwówka pod Pniewami. Tarcza - z logo LUK na okładzinie, docisk - z logo Sachs, łożysko - z logo Sachs.


Jeśli chodzi o poduszki Lemforder.. To marka. Tak jak np. marka Ruville, która np. łożyska kół wyłącznie PAKUJE nie produkuje ich (choć inne części sami produkują, np. drążki kierownicze, wahacze), ale dobre bo dwóch firm: Koyo i FAG. Jak zamówisz u mnie łożysko Ruville uznasz że jestem oszustem bo w środku jest łożysko Koyo? :zdziwko: . Rolki marki Ruville - w 100% produktów INA w środku (to samo dotyczy rolek Febi i części rolek SKF). Dopóki są to czołowi producenci, dla mnie firma pakująca jest godna polecenia. Sam mam z przodu od 15 000 km łożyska marki Ruville (czyli Koyo, u mnie było jedno łożysko Koyo, jedno Fag - w MB przychodzą dwa łożyska na jedno koło). Co zabawne łożyska Ruville wychodzą taniej od zestawów FAG w pudełku FAG. Łożysk Koyo za to pod marką Koyo w PL nie kupisz. Tak samo zresztą jest ze sprzęgłami LUK, które przeważnie są droższe od Sachsa (w BMW) , a w Sachsie znajdujemy komponenty LUK :niepewny: .

Corteco od kilku lat jest członkiem grupy Freundenberg skupiającej wiele czołowych marek (np. Vileda). Jest także czołowym dostawcą części na pierwszy montaż - głównie simmerringów i kół pasowych dwumasowych. Cała grupa Freundenberg jest uznawana za wiodącego na świecie dostawce innowacji w grupie uszczelnień i tłumienia wibracji dla przemysłu motoryzacyjnego. Marką odpowiadającą za to w Freundenberg jest Corteco (tak jak w ZF systemy Nivo są pod marką Boge). Od niedawna Lemforder bardzo mocno rozszerzył oferte swoich poduszek silników. Głównie, większość z nich to Corteco właśnie, które również taniej wychodzi jako Lemforder niż jako Corteco (gdzie jest jeszcze zaleźność że bezpośrednio pod marką Corteco nie ma takiego asortymentu jak pod marką Lemforder). Również Febi część poduszek kupuje i pakuje marki Corteco.

Ot cała tajemnica i kulisy mojego oszustwa :ok:

Jeśli chodzi o OE BMW, tę poduszke, to chyba pamiętasz że pisałem iż nie jestem w stanie uzyskać atrakcyjnej ceny na części OE BMW, czy zapomniałeś? I sugerowałem byś dowiedział się o cene w ASO BMW i sprawdził czy nie wyjdzie Cię taniej, ponieważ ja z BMW dostane np. 10%, ASO BMW nie ma w moim mieście, więć doliczą mi do poduszki za załóżmy 100 zł, 30 zł koszt wysyłki do mnie, więc już mam drożej niż w ASO, prawda? Dlatego mówie zawsze klientom pytającym o rzecz zarezerwowaną dla ASO BMW, że jeśli mają w pobliżu ASO, niech kupią bezpośrednio tam.


Corteco:

http://www.motofocus.pl/filmy/filmy_2626.php

"W roku 2005 CORTECO - jako uznany przez producentów samochodów specjalista w tworzeniu systemów kontroli i tłumienia drgań na pierwszy montaż wprowadziło do swojej oferty przeznaczonej na rynek wtórny nową grupę produktów - elastyczne koła pasowe. W dniu dzisiejszym firma CORTECO oferuje najszerszy na rynku wtórnym program elastycznych kół pasowych do większości współczesnych siników diesla w Europie. "


ZF (Lemforder) nie pozwoli sobie kupować gówna i markować tego swoją nazwą. Ale jak widzisz Corteco jest liderem w produkcji tych części i stąd w wielu, zwłaszcza tych do nowszych aut, poduszkach Lemforder (ale również Febi) znajdziesz produkty Corteco.



I jeszcze Zbigniew:



Wynalezienie przez inżynierów Freudenberg w 1970 roku poduszki hydraulicznej i zastosowanie jej do samochodów Mercedes Benz polepszyło zdecydowanie kontrolę wibracji i zwiększyło komfort pracy kierowcy. W dniu dzisiejszym poduszki olejowo gumowe stosowane są powszechnie w wielu miejscach samochodu. O specjalizacji CORTECO niech świadczy fakt, że konstrukcje są stosowane na szeroką skalę przez znane z jakości i trwałości firmy samochodowe, takie jak: DC, BMW, Volvo, SAAB i wiele innych. Najnowsze pojazdy wyposażane są w np. w poduszki silnika i skrzyni biegów o zmiennej charakterystyce (sterowane przez procesory pojazdu). Jest to możliwe jedynie tylko przy połączeniu użyciu techniki hydro.


http://www.motofocus.pl/index.php?aid=2614

Skoro właściciel marki Corteco WYNALAZŁ poduszkę hydrauliczną, widzisz sens dla ZF produkcji ich? Czy nie lepiej im współpracować w tej dziedznie? Gdybym ta poduszka dla Ciebie taniej wychodziła z Corteco pod marką Corteco zaproponował bym Ci ją, bo po co kupić tę samą rzecz drożej? Ale tu było tak, że to Lemforder wychodził taniej (w większości przypadków tak jest).

A jeżeli chcesz mi udowodnić to prosze zrób to.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Żaden z Was tak naprawdę mi nie pomógł tylko dodatkowo namieszał ... :rotfl: :rotfl: ale macie po punkcie :D

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 11:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Dzwoniłem do obydwu firm motomaximus i tomag i powiedzieli że są to pompy nowe nie regenerowane ...

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 122 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL