Piekarz napisał(a):
Wygląda mi to na sterowanie łopatkami turbiny. W M47n jest zmienna geometria łopatek i po tym jak poprzedni właściciel ją zamulał może tak być że zacina sie tek króciec. Muszisz zdjąć osłony i wyjąć dolot od turbiny do przepływomierza( łatwo sie to robi wbrew pozorom bo jest tylko 2 śrubki przy przepływce) zobaczysz turbinę i będzie tam taki metalowy pręt podczas zmiany obrotów silnika powinien on płynnie się poruszać w zależności od obrotów
dzięki wielkie, można ten "pręt" czymś przesmarować?
Chodzi o bolec wychodzący z tej gruszki, którą widać po lewej stronie przy turbo?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
czy może inny nr?
Rzecz w tym, że dziura jest zauważalna tylko w czasie jazdy - na biegu.
Na luzie chodzi jak złoto. Ciężko będzie mi cokolwiek zaobserwować.
Przeczyściłem dziś dodatkowo filterki na elektrozaworach przy turbo i egr.
Może przepływkę odpiąć i zobaczyć co się będzie działo?