BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] tarcze klocki przód wymiana
PostNapisane: 14 lipca 2008, 08:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: okolice Skawiny
WITAM wymieniam tarcze i klocki przód , robiłem to już w innych samochodach ale nie w bmw jak rozebrać elementy by to wymienić a nie uszkodzić innych rzeczy w będę wdzięczny za pomoc w tzw. krok po kroku , ściągnąłem ze strony realoem rys. techniczny więc będzie to prostsze w opisie.Z góry dziękuje i pozdrawiam.........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2008, 10:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
wymieniasz tak samo jak w innych samochodach. musisz uważać tylko żeby nie urwać kabli od czujnika zużycia klocków. Zaciski przykręcone są na śruby imbulsowe.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 06:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
Odkręcasz koło zdejmujesz sprężyne płaskim śrubokrętem, bierzesz w reke imbus 7 odkręcasz od tyłu dwie prowadnice te za tymi zatyczkami. Wyciągnij od razu cienkimi szczypkami czujnik zużycia klocków. Wyjmij zacisk, podwieś na Mcpersonie. Teraz odkręć jarzmo od zwrotnicy chyba klucz 17 już niepamiętam. zdejmij jarzmo. Odkręć małą śrubke w tarczy imbus 6. zdejmij tarcze. Przed założeniem nowej tarczy wyczyść dobrze piaste. Bywają takie przypadki ,że tarczy nieda się zdjąć bo przyrosła do piasty wtedy użyj ściągacza. Analogicznie wszystko poskładaj. Przed wciskaniem tłoczka odkręc korek od zbiorniczka płynu hamulcowego i odciągnij troche szczykawką teraz możesz wciskac tłoczek jak masz ściskacz to możesz nim jak niemasz dwie breszki i też idzie lekko. I to w zasadzie wszystko ;)

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 17:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: ÂślÂąskie
witam mam pytanko.bylem na przegladzie,mam do wymiany zaciski tył,jestem laikiem w takich sprawach :kwasny: ,powiedz jakie sa ceny?mam kolege ktory by mi mogl pomoc,ale zastanawiam sie czy nie lepiej zawiezc auto do mechanika?dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 115 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL