BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 14:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
KotSylwester napisał(a):
Wymiana żarówki 1 min?

Czy oby na pewno w e38?

Ja w mondeo wymieniałem 15min tą przy aku, kolega w A klasie wymieniał 3h, przez nadkole (zanim doszedł jak...) Nowe mondeo i passat - ASO :rotfl:


Nie wiem jak jest w e38 ale lepiej sprawdzić :hyhy:


samo dojscie jest latwe, to jest plus BMW, mimo 5400cm jest dostep latwy do tyly reflektora. Ale skad ja w trasie wezme zarowke... np. w niedziele?? samochod ma 12 lat, mysle ze kilka lat maja te zarowki , dlugie i postojowe wymienilem na bluevision. Mysle ze dobrze bylo by i te ksenonowe wymienic.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kornelio napisał(a):
.w skrocie swieca mocniej i jasniej...


Kornel, chodzi o temp koloru swiatła a nie jego natezenie . 8000K to wg mnie max, 10000K to juz chyba fiolet a jakosc swiecenia mizerna. Tez bym polecał 6000K- mniej szpanerskie ale za to wydajniejsze,zwłaszcza w deszczową noc

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Ostatnio edytowano 3 stycznia 2007, 12:50 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
6000K swieca na bialo z ladna niebieskawa poswiata, 8000K sa prawie niebieskie i na pewno widocznosc na nich bedzie gorsza w deszczu niz na 6000. Pozatym im wiecej Kelvinow tym mniej lumenow.. czyli swiatlo slabsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
czyli 8000K swieca "ladniej" ale slabiej? niz 6000K ?

Zamowie najwyzej i osram i philips.. czyli jesli philps beda np 8000K a osram 6000K, to wziac??

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
8000K swieca tjuninkowo tak bardziej :wstyd: , a 6000 efektywniej.

co do producenta sie nie wypowiem.

PS. 6000 to bialy wpadajacy lekko w purpure.. i ja bym te polecal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 12:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
SPrawdźce co dawali w omegach i vectrach i takich nie kupujcie - fiolety biskupie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 13:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
6000K maja Audi, a w vectrach to wlasnie nie wiem co wkladaja.. oni chyba maja palniki special edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Wiem ze omega ma wlasnie 8000k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 14:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Po co chcesz kupić zarowki? Żeby świeciła na niebiesko, czy oświetłały jak najbardziej drogę przed Tobą?

Najlepszym rozwiązaniem są zarowki 4300~4500 K. Dają światło porównywalne do słonecznego.

Kompromisem między barwą światła, a oświetleniem drogi jest 6000 K. Powyzej tych wartości, to juz raczej barwa tuningowa, niewarta polecenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
chce wymieniec by miec pewnosc ze w najlblizszym czasie nie grozi mi przepalenie sie zarowki w trasie. A ze jezdze glownie noca / wieczorem pokonujac 500 km po naszych pieknych drogach zalezy mi przede wszytskim na tym by jak najlepiej swiecily a nie by kazdy mijajacy mnie czlowiek zachwycal sie blekitem swiatla ;) . Z obecnych jestem zadowolony swieca na niebiesko, ale deliktanie niebiesko, w nocy oswietlaja bardzo dobrze droge, gdy sie pala i patrze na nie z zewnatrza oba reflektory swieca identyczni, ale gdy np siedze w aucie i podjade do sciany , widze na scianie ze reflektor lewy swieci troche bardziej niebiesko niz prawy, dlatego boje sie ze ktoras z zarowek jest bliska zejscia i stad taki efekt i pomysl wymiany dwoch zarowek na nowe.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Ja stawialbym ze cos moze z lampa nie tak podobno xenon zanim sie przepali robi sie rozowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
stones1 napisał(a):
chce wymieniec by miec pewnosc ze w najlblizszym czasie nie grozi mi przepalenie sie zarowki w trasie. A ze jezdze glownie noca / wieczorem pokonujac 500 km po naszych pieknych drogach zalezy mi przede wszytskim na tym by jak najlepiej swiecily a nie by kazdy mijajacy mnie czlowiek zachwycal sie blekitem swiatla ;)


W takim razie bierz zarowki 4300 ~ 4500 K.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Patryk w-wa napisał(a):
Ja stawialbym ze cos moze z lampa nie tak podobno xenon zanim sie przepali robi sie rozowy.



swieca normalnie, gdy jade w nocy. Patrzac z zewnatrz swieca obie tak samo, ale wlasnie gdy stane np po brama do garazu i patrze na swiatlo padajace na nia, lewy swieci deliktanie bardziej jak ksenon a prawy bardziej na bialo. Moze ta zarowka prawa jest prawie nowa ????


A philps standardowy ile ma K , wie ktos?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
BMW standartowo montowalo 4100K ( przynajmniej tak bylo jakis czas temu ). stones1, ja bym sie nie martwil o to, ze palnik nagle wysiadzie - to nie zarowka;) ... bedzie swiecil coraz ciemniej.. zrobi sie niebieski, a pozniej przejdzie w barwie pomaranczowawa :) i bedzie zarzyl jak swieczka :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 15:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
to w takim razie lewy zrobil sie niebieski. BO wlasnie patrzac na brame od garazu lewy jest niebieski a prawy troche bardziej zblizony do bialego swiatla. Takze wyglada na to ze lewa zarowka powoli wymiera. Zamowie philipsa i moze w weekend sprobuje sam wymienic. zobaczymy co z tego wyjdzie..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 16:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
To jak zalozysz jeden nowy palnik to na poczatku bedzie on swiecil lekko zoltawo w porownaniu do tego starego dobrego.

ps. zostajesz przy oryginalnym 4100?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 17:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
ale ja chce wymienic 2 zarowki. Mowie ze byc moze lewa powoli pada, skoro na scianie swieci bardziej niebiesko niz prawy

Nie wiem czy zostaje przy 4100K, chetnie bym zostal, ale zarowka Philipsa w cenniku ma tylko opis Philips D2S ... i koniec, wiec dopiero jak je bede mial, moze na pudelku bedzie informacja ile maja K...?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 19:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
a nie ma podanego typu, np. 85122 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 08:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wlasnie taki Philips. ale nie ma podane ile ma K. chyba ze Ty wiesz ile on ma K.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kkkkamil26 i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL