BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 05:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] falowanie obrotow
PostNapisane: 6 listopada 2008, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
Witam.Mam taki problem po odpaleniu auta nie wazne czy cieply czy zimny silnik ale faluja mi obroty. Tzn. tak falowanie wacha sie od 200 do 1000 obr/min. Dzieje sie tak przez ok 3 sekundy a potem jest w porzodku i trzyma ok 700 obr/min..Bylem u jednego mechanika i powiedzial mi ze to moze byc przeplywka.Moze ale nie musi.Potrzebuje wiecej opini na ten temat zeby nie pchac sie w koszty.Co to jest waszym zdaniem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 19:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
temat rzeka ale pierwszy strzał-brudny krokowiec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Olsztyn/GiÂżycko
Ja tez to przerabiam juz od jakiegos czasu....
moze byc :
Przepływka , silniczek krokowy , potencjometr przepustnicy , czujnik temperatury , u mnie np wytarł sie troche talezyk w przepsutnicy po wymianie delikatnie sie poprawilo ale jeszcze nie do konca ...poczytaj jest tego na forum bardzo duzo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 19:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
a jak wyglada i gdzie sie znajduje ten silnik krokowy?? :wstyd:

[ Dodano: 6 Listopad 2008, 19:56 ]
a moze to byc np filtr powietrza?nie wiem kiedy byl ostatnio wymieniany wiec pytam czy to moze byc przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 21:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego
filtr powietrza powinien być czysty bo ma to wpływ na ilość powietrza dostarczoną do silnika a wiec równierz na jego moc
ale raczej nie jest to przyczyną falowania obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 21:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
Mi faluje przy zimnym tak w granicach 900 - 1200 przez parę sekund jak odpalę, też nie wiem co może być


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2008, 22:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
można sprawdzić czujnik temperatury który podaje sygnał do kompa.
jest on wazny przy rozruchu zimnego silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 09:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
JA MIALEM TAK SAMO OKAZALO SIE ZE BYLA SONDA WALNIETA:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 13:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
bmwe32 napisał(a):
JA MIALEM TAK SAMO OKAZALO SIE ZE BYLA SONDA WALNIETA:)


U mnie to chyba odpada bo spalanie mam ok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 13:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Dolot sprawdzony czy nie lapie "lewego" powietrza??

Koledzy przepatrzcie wszystki weze zlaczki itp.Moze gdzies pod spodem ktorys z wezy jest pekniety...przetarty...

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL