BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 18:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z odpaleniem
PostNapisane: 10 listopada 2008, 12:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: cheÂłm
Witam, mam pewien problem, od kilk dni nie mogę uruchomić (odpalić) mojego bmw e34 rocznik 88. Sprawa wygląda tak, że auto ma instalację gazową. Jeśli weźmie się je na hol to pali na gazie bez problemu, przerzucając na benzynę gaśnie. Prawdopodobnie może top być filtr paliwa. Jeśli ktoś potwierdzi tą wersję proszę o pomoc w zlokalizowaniu tego filtra. Z góry dziękuję.


Ostatnio edytowano 10 listopada 2008, 13:11 przez tjw7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 16:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
filtr to jedna sprawa ale najpierw sprawdż czy działa pompa paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 18:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: cheÂłm
no tak, a gdzie ta pompa się znajduje dokładnie?? Jeśli tędy foto (patrz foto) powinno przepływac paliwo to tędy napewno nic nie leci. Nie stawiam na pompę ponieważ była wymieniana 6 miesięcy temu. Więc problem może tkwi w czym innym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Jeżeli masz gaz to w momencie przechodzenia na gaz musisz odciąć dopływ paliw więc w trakcie instalowania instalacji zamontowali ci elektrozawór na dopływie paliwa może być niesprawny elektrozawór lub przełącznik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 19:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
tjw7 napisał(a):
Nie stawiam na pompę ponieważ była wymieniana 6 miesięcy temu.


To że pompa była wymieniana 6 miesięcy temu o niczym nie świadczy. Mogła znów "paść" z różnych powodów: założyłeś umierającą używkę, pompę nie oryginalną made in allegro. Dodatkowo jeśli jeździsz bez odpowiedniej ilości paliwa przyspieszyło to jej śmierć.

pleban napisał(a):
w momencie przechodzenia na gaz musisz odciąć dopływ paliw więc w trakcie instalowania instalacji zamontowali ci elektrozawór na dopływie paliwa może być niesprawny elektrozawór lub przełącznik.


Odcięcie paliwa uzyskuje się przez "odcięcie" wtryskiwaczy benzynowych. Poprzez: przekaźnik w I gen, komp/emulator w II gen, Komp w IV gen. Mógł ktoś dodatkowo zamontować elektrozawór ale wątpię, jednak sprawdzić trzeba/można.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 19:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tjw7 napisał(a):
no tak, a gdzie ta pompa się znajduje dokładnie?? Jeśli tędy foto (patrz foto) powinno przepływac paliwo to tędy napewno nic nie leci. Nie stawiam na pompę ponieważ była wymieniana 6 miesięcy temu. Więc problem może tkwi w czym innym?

kolego paliwa szukaj przy przepustnicy a nie na kolektorze
przełącz instalacje na benzynę i szukaj usterki według mnie silnik nie dostaje paliwa
po włączeniu zapłonu pompa powinna przez chwilę zapracować
chyba że jest odcieta przez gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 20:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
tjw7 pokazuje jedną ze strzałek wężyk podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa, drugą ze strzałek właśnie ten regulator. "zasilanie" listwy wtryskowej jest obok regulatora (zdjęcie wąż "B"). O tym że ktoś mógł zamontować wyłącznik pompy przy pracy na gazie zapomniałem. Może to być przyczyną. Najpierw jednak przyjrzałbym się samej pompie. Czy jest na niej napięcie i czy pracuje.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 21:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: cheÂłm
wielkie dzięki za dotychczasową pomoc ale czy mógłby ktoś podpowiedziec gdzie mam szukac pompy i jak ją sprawdzic, żeby miec 100% pewności, że to właśnie pompa??

P.S Zapomniałem dodac, że po odpaleniu na holu wszystko jest ok ale tylko na gazie, przełącvzając na benzynę silnik gaśnie, jeśli auto jest w ruchu po przełączeniu na benz 0 reakcji na pedał gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Gdansk
Pompa jest w zbiorniku a zbiornik pod tylną kanapą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 21:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Pompa jest w zbiorniku a zbiornik pod bagażnikiem. Dostęp poprzez dekiel w bagażniku.

Link do E32 ale tak samo jest w E34 tylko jest jedna pompa:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/fuelp ... elpump.htm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 16:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego przede wszystkim sprawdź pompę, a później jej przekaźnik, na końcu wtryskiwacze i przepływomierz. Tu trzeba szukać przyczyny.A filtr paliwa masz po prawej stronie przy podłodze przed bakiem,ale kolega gdy miał zanieczyszczony filtr to samochód po prostu nie jechał na benzynie. Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 19:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Polska
Witam ja mam podobny problem tylko ze u mnie autko pali normalnie na gazie i na benzynie ale jak na benzynie dodam minimalnie gazu autko zaraz jakby sie dlawilo i gasnie a poza tym przy dodawaniu obrotow spalanie pokazuje mi na 30 litrow.
Czy to moga byc jakies bledy w komputerze czy moze przeplywomierz bo strzelilo mi na gazie ostatnio. A tak poza tym to bylem niedawno na komputerze i wykazalo mi ze mam niesprawny czujnik predkosci walka rozrzadu czy jakos tak, wymienilem na nowy i na poczatku wszystko bylo ok fajnie pracowal na benzynie ale tylko przez kilka godzin potem bylo juz tylko jeszcze gozej niz przed wymiana.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 16:20 
Widze ze popularne są te bledy w e34 i dzieją sie podobne zeczy a przyczyn moze byc wiele.Mam 520 24v i tez mi sie coś sie porąbało.Chodzila pieknie do pewnej chwili,po zostawieniu jej na parkingu na godz. nastepnie niechciała jechać,dusiła sie i niewkręcała na obroty,podpinałem do kompa wyszło cos ze niby przepływka,co za tym tez idzie to czujnik walka rozrzadu tzw.czujnik zapłonu lub polozenia wału.wszystko to steruje zaplonem,paliwem wiec jak cos jest walniete to odcina reszte.Sprawdzalem paliwo i tez niejestem pewny co do tego czy mam cisnienie ale to moze pozostac wylaczone poprzez komputer jesli cos innego jest uszkodzone.Ile jeszcze usterek e34 posiada????Czy przepływka,czujniki,pompa to jedyne kłopoty czy moze ktos doświadczył jeszcze czegoś innego??!! :kwasny: :kwasny:
Pozdrawiam i mysle ze kazdy znajdzie jakąś konkretną odpowiedź na swoje problemy tak jak i ja szukam:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 20:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Witam!
ja mam podobny problem<po czym poznac ze pompa paliwa jest uszkodzona?

_________________
witam!mam problem!posiadam bmw E36 316 auto nie chce mi zapaliĂŚ na benzynie;-(,nie wiem co moze byc przyczyna,prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 12:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
najlepiej zmierzyć ciśnienie paliwa powinno się mierzyć za czujnikiem na listwie i na samej pompie
dorażnie można wyjąć przekażnik pompy zewrzeć dwa styki i zobaczyć czy pompa pracuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 18:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WÂłocÂławek
wymieniłem pompe i działala przez 2 dni,znow soe spalila nie wiadomo z jakiej przyczyny :mur: spala mi sie bezpiecznik od pompy paliwa.to ze spala sie baezpiecznik to ok ale dlaczego spala sie tez pompa paliwa za ktora odpowiedzilalny jest ten bezpiecznik?tego nie rozumiem

[ Dodano: 29 Listopad 2008, 18:32 ]
czy ktos wie moze jak powinny byc ulozone bazpieczniki w konsoli w bmw E36 316?moze znacie jakąś strone to prosze o link.

_________________
witam!mam problem!posiadam bmw E36 316 auto nie chce mi zapaliĂŚ na benzynie;-(,nie wiem co moze byc przyczyna,prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL