BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 16:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z błędami sterownika po wymianie silnika
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 01:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Sosnowiec
Po wymianie silnika i wykasowaniu błędów pojawiają się one od razu po zakręceniu rozrusznikiem:

Czujnik ciśnienia powietrza
Regulacja ciśnienia doładowania
Sterownik pompy wtryskowej - błąd komunikacji
Przepływomierz powietrza
Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza
EGR
Obwód modułu sterowania świec żarowych

Czyli ogólnie katastrofa! :zalamany:
Na starym silniku odpalał ostatkiem sił, a ten nie pali w ogóle, i u zapewne głównym powodem jest problem z komunikacją z pompą wtryskową. Podczas wymiany silnika, auto stało ok. tydzień pod chmurką, ale to chyba nie jest przyczyną problemu.

Charakterystyczne dla tego problemu jest to, że wszystkie te błędy wywołuje wiązka przewodów umieszczona pod kolektorem dolotowym. Może z nią coś nie tak?

Na starym silniku po odpięciu tych wszystkich przewodów i diagnostyce CDIF'em wywaliło te same błędy, ale zignorowałem je, bo wszystko przecież było odpięte ;) Po złożeniu całości do kupy i podłączeniu nic się nie zmieniło. Inny program diagnostyczny pokazuje te same usterki.

Literatura do tego modelu jest uboga, a polska pozycja "bmw seria 3 - sam naprawiam" to porażka, tylko podstawowe czynności opisują i rozrząd, np. zrzucenia głowicy nie opisują, bo "to czynność bardzo pracochłonna i powinno ją wykonywać tylko ASO", heh.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 11:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Sprawdź sobie stan przewodow, połączenia, wtyczki, może poprostu masz ECU walnięte.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Witam
A moze sie podzielić elektroniczną wersją ,, bmw seria 3 - sam naprawiam''
Bo nigdzie nie mogę znaleść
Pozdawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 05:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 785
Lokalizacja: WLKP
Kolego botr.Jest taki przycisk jak szukaj.Tam poszukaj a widzisz że kolega ma problem a ty cos od niego chcesz.Troche samoinicjatywy.A co do tych błedów może kolega Michał ma racje i masz cos z ecu?


Botr jak widze jesteś dłuzej na forum odemnie i nie mogłes tego poszukac??Ja mam to wszystko

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 16:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Napisałeś jeszcze że jest problem z komunikacją sterownika pompy wtryskowej podczas diagnozy, wydaje mi się że Twój problem leży po stronie elektrycznej, czyli sterowanie musiałbyś posprawdzać jednostki sterujące oraz czujniki.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 09:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Sosnowiec
Po przekręceniu kluczyka do pozycji grzania świec żarowych nie raportuje żadnego błędu, natomiast po włączeniu rozrusznika one się pojawiają. To zapewne będzie problem elektryczny/elektroniczny, czujniki pomierzone pod kątek prawidłowego działania (temperatura, ciśnienie).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 135 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL