BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 1.8 M40 z Gazem nie chodzi na benzynie
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 21:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Witam! Silnik M40 1.8 (nie IS) na gazie chodzi normalnie, ale na benzynie wogole, do 2 tys. obrotów nie chce wejść, musze "pompować" pedałem gazu i jakoś wejdzie, od ok. 2,5 tys. obrotów chodzi w miare normalnie na benzynie a na gazie cały czas chodzi OK. Moze ktos już miał podobny problem i coś doradzi. Sprawdzałem ciśnienia w cylindrach są na poziomie 10.5, układ wydechowy szczelny, moze sonda lambda? Prosze o rade. Pozdrawiam!


Ostatnio edytowano 13 grudnia 2008, 20:07 przez Grzesiek_boss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 21:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Ciśnienie w układzie paliwowym jest odpowiednie??

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Tak, objaw jest taki jakby dostawał zbyt dużo paliwa i go zalewa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 22:17 
To w takim razie zobacz, czy nie dostaje lewego powietrza, czy guma od przepływomierza jest szczelna oraz wszystkie wężyki, czy nie przepuszczają.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 22:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Gdyby była nieszczelnośc to na lpg obroty by falowały,wygląda to raczej na deficyt powietrza spowodowany zablokowaną klapą przepływomierza albo uszkodzonym czy żle ustawionym przełącznikiem przepustnicy.Opisz jakie są spaliny i czy wydarzyło się coś co mogło miec wpływ na pojawienie się tej usterki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 16:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Gryfio
w mojej e36 1.6 miałem ten sam problem. wymiana pompy paliwowej i filtra paliwa zadzialala w 80% bo jeszcze sa male zaciecia przy niskich obrotach na benzynie(podobno wtryski, ale nie wymienialem). na gazie jak bylo tak zostalo czyli ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 161 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL