BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sprzęgło do wymiany - jakie kupić ?
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
Mam pytanie gdy dodaje wiecej gazu to slizga mi sie tarcza sprzegła,,moge kupic podrobke za 150zl czy lepiej oryginal za 300...Jeszcze jedno pytanie zanim siadlo mi te sprzeglo to cos mi sie mulilo auto za corsa 1,4 mnie na swiatlach prawie brala??/pomózcie dzieki


Zapoznaj się z tym wątkiem informacyjnym http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=79#79 i zwróć uwagę na to, co jest niezgodne w Twoim wątku.
Brak Twojego ustosunkowania do tej adnotacji, wymusi na moderatorach odniesienie się do formułki w niebieskim kolorze.
Uzyj funkcji "Edytuj" i dokonaj poprawek usuwając przy okazji adnotację w zielonym kolorze.

robertbmw


05.04.2008
Brak reakcji na powyższą adnotacje moderatora.
Tytuł tematu został poprawiony a dla przestrzegania zasad tworzenia nowego tematu w przyszłości przypominać będzie ostrzeżenie

robertbmw

_________________
ÂŚwieÂżak


Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2008, 18:04 przez lukasz861, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
To normalne bo już wtedy Ci się to sprzęgło ślizgało. Podejrzewam że obroty Ci rosły a prędkość nie specjalnie. Odnośnie podróba czy oryginał to polecam oryginał 150zł to nie taki pieniądz żeby oszczędzać akurat na sprzęgle. Jeśli jeszcze do tego czasami szalejesz bokami czy palisz gumę(czego oczywiście nie pochwalamy :hyhy: ) to zakup oryginału jest wręcz obowiązkowy, przynajmniej takie jest moje zdanie i go będę się trzymał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
wlasnie sie tak domyslalem wielkie dfzieki...

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
A jeszcze jedno pytanko mam oryginalne lampy do bmw i chce miec niebieskie swiatla nie xenony ale co z tego ze zmienie w swiatlach mijania jak w drogowych beda biale bo ostatnio tak mialem co mam zrobic

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Krzeszowice
nie opłaca Ci się oszczędzać na sprzęgle, a na dodatek to nie mało roboty żeby wymienić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Z tego co wiem ktoś już na forum montował zestaw HID w e36. Raczej nic innego bym nie polecał bo jeśli dobrze zrozumiałem kombinujesz z żarówkami? Chcesz by ładnie świeciły wyjmij klosz umyj ładnie od środka i kup markowe żarówki +50% światła czy cos takiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ndm
podepne sie do tego tematu

pytanie odnosnie kola zamachowego dwumasowego w jakis silnikach wystepowaly?
czy sprzeglo pasuje do jednego i do drugiego kola zamachowego jest jakas roznica w tarczy i docisku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
pawelhel, pytalem sie w sklepie i sa zarowki o mocy 100wat odcien niebieski chce wlasnie umyc lampy ale nie wiesz czy w drogowych tez bedzie sie swiecilo na niebiesko wiesz o co mi chodzi :P :wstyd:

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
to zależy od budowy żarówki ale wątpię. Zobacz jakiej mocy żarówki są przypisane do twojej bejcy bo 100 to chyba trochę za mocne? Z tego co wiem można sobie zniszczyć odbłyśnik żarówkami o takiej mocy a i ich trwałość jest dużo krótsza niż zwykłych. Tak jak Ci pisałem umyj lampy i kup markowe żarówki o zwiększonej ilości emitowanego światła na philips vision blue czy coś takiego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
150zł za org tarcze? hmm chyba ktoś sam nabija znaczek bmw :zdziwko: sprzęgła są w cenie od 400zł w górę... za najtańsze zamienniki...
załóż tarcze spiekową, wytrzymuje bardzo dużooooo :hyhy:

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
o to chodzi ze mam teraz zwykle ZAROWKI O MOCY 100WAT I 2 RAZY ZMIENIALEM BEZPIECZNIKI.,ALE NA SLABSZYCH NIC PRAWIE NIE WIDZE JAK JADE W TRASE??POZDRO

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Kolega chyba napisał że oryginalna to koszt 300zł - i właśnie coś koło tego kosztuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
MichcioManiak, ZA SAMA TARCZE ORYGINALNA 300 A ZA CALE SPRZEGLO 550ZL U ZNAJOMEGO

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: wrocÂław
pawelhel, CHCE WSTAWIC TUBE DO BAGAZNIKA I WZMACNIACZ A W BMW JEST Z TYLU TAKA OBUDOWA JAKAS BLACHA,NIE WYCISZY MI TO MUZYKI??JAK SADZISZ??

_________________
ÂŚwieÂżak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 12:33 
lukasz861, po pierwsze nie pisz dużymi literami.

po drugie, to nie dział z audio.

po trzecie, ślizga Ci się sprzęgło, więc powinieneś wymienić cały komplet- tarczę, docisk i łożysko oporowe. Komplet Sachsa to jakieś 450zł. Za robociznę mechaniory biorą ok. 400zł, bo to taka prosta sprawa nie jest.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 12:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
wie moze ktos jaką grubośc ma nowa tarcz sprzęgłowa?? jaka grubośc jest granicą zuzycia??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 16:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
GŁADKI, okładzina jest wykonana z materiału bardzo odpornego na scieranie, w związku z tym róznica w grubosci nowej a zuzytej tarczy jest bardzo mała, około 0,5mm.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 16:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
stones1 napisał(a):
GŁADKI, okładzina jest wykonana z materiału bardzo odpornego na scieranie, w związku z tym róznica w grubosci nowej a zuzytej tarczy jest bardzo mała, około 0,5mm.


czyli na trzymając tarcze w ręku nie stwierdze czy jest ok czy nie??

ech pewnie trzeba spalić gumę żeby to stwierdzić :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jak wymontujesz to stwierdzisz ;) , ciensza nawet o poł mm od nowej, jest już zbyt cienka.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Sprzęgło do wymiany - jakie kupić ?
PostNapisane: 28 maja 2010, 23:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
no ale ile wynosi szerokość nowej?

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL