BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 19:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z paliwem w 530d
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Witam.
Jestem nowy na forum, szukałem odpowiedzi na moje pytanie na forum ale niestety nie znalazłem wiec zakładam nowy temat.
Moja e39 530d gdy ma tylko 15 litrów w zbiorniku ( wg. wskazań na liczniku) gasnie, zapala się kontrolka DDE i nie da się jej uruchomić... w ten sposób przestraszyłem sie że sie popsuła zaraz po zakupie, ale po telefonie do poprzedniego właściciela dowiedziałem sie że nie można doprowadzać do sytuacji żeby w baku paliwo zbliżyło sie do 15 litrów a wszystko bedzie dobrze. Miał racje od 10 miesięcy "jeżdżę zatankowany na full" i problemu nie ma ale chciałbym to naprawić. Ktoś może wie od czego zacząć i co może być przyczyną że nie wysysa paliwa do końca???

------------------------------------------------------------------------------------------------------
podpinam kolejny "temat" z powodu iż narazie jest za zimno, wiec nie mam możliwości dostać sie do zbiornika i sprawdzić tą pompę więc temat zostawiam na dłuższe i cieplejsze dni. Przy okazji mam pytanie, ile moja bunia ma koni? według dowodu rejestracyjnego 135 kW wiec to 184 KM ale dziś rozkodowałem VIN i tam jest coś takiego ( czy w linijce "power" jest podana moc w kW?? bo tedy by wychodziło że mam wersje 193KM:) VIN GS63692

Type code DP71

Type 530D (EUR)

Dev. series E39 (2)

Line 5

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M57

Cubical capacity 3.00

Power 142

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ORIENTBLAU METALLIC (317)

Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Prod. date 1999-11-11


Ostatnio edytowano 20 stycznia 2009, 21:14 przez pablooo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 17:27 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
oberwana pompa :P lub tylko wychaczona

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 17:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
tam jest zbiornik podielony na dwie pzregrody z tago co sie nie myle i jest pompa co pzrepompoowuje z jednej czesci do drugiej , zapene musisz miec powyzej 20 litrów ??
No tak nie zauwazylem piszesz o 15 wiec na 99% to jest to ! czesta sciema spzredjacych

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
aha zapomniałem dodać że wlew paliwa mam od benzyniaka, (węższy wlot i zielony korek) nie wiem czy zbiornik jest też od benzyny czy oryginalny od diesla. Może to ma jakieś znaczenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
z pompą może być wszystko ok a tylko masz zesute siłowniki od wskaznika i nie może opaść poniżej 15

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
krzys124, owszem bak jest dzielony ale nie ma tam zadnej pompki ktora przetlacza paliwo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Jarocin
Witam widze ze nietylko ja mam ten problem jak kupowalem autko odrazu gosc mi powiedzial to samo co koledze ze niemoge dopuscic ponizej 15 litrow bo niepojade dalej i mial racje niestety chcialem sprawdzic i tak bylo doszlo do 15 litrow i koniec jazdy :( caly czas jezdrze tak jak kolega na pelnym baku ale mi tlumaczyl ze tam sa jakies kanaly przelewowe i jakis jest zatkany i ze mozna to ponoc przeczyscic wyjmujac zbiornik . wsumie to nieprzeszkadza ale zawsze jest to ale hehe niedaj boze gdzies sie stanie :) bo stacji niebylo:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 14:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
w bmw E-39 z silnikiem 2.5 TDS z roku 1998 jest w zbiorniku pompa przelewowa !! wczoraj ją mialem w rece ! jak jest w puzniejszych rocznikach - niewiem , ale mysle ze podobnie

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 16:55 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
krzys124 napisał(a):
w bmw E-39 z silnikiem 2.5 TDS z roku 1998 jest w zbiorniku pompa przelewowa !! wczoraj ją mialem w rece ! jak jest w puzniejszych rocznikach - niewiem , ale mysle ze podobnie

to nie jest pompa przelewowa tylko wstepna :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 18:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Rozwijam temat, pogladałem różne posty i widze że jest kilka osób które mają ten sam problem z paliwem i nikt temu nie zaradził jeszcze....hmm nie ma nikogo na forum kto by coś takiego naprawiał??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 19:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Ja bym stawiał,na popsuty siłownik w baku i dlatego wskaźnik świruje,mi pokazuje dwadzieścia litrów a tak naprawdę
jest tylko z pięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Wielkopolska
Witam.
Mam ten sam problem w mojej 520D :P widzę, że to jest mała epidemia w tych autkach :rotfl: Co do tezy, że to źle pokazuje wskaźnik paliwa nie do końca się zgadzam, gdyż jak miałem 30 literków i dolałem ponad 40 to pistolet wystrzelił więc był full. Ale by być pewnym tego w tym tyg dostane się do zbiornika za pomocą tych dwóch obręczy znajdujących się pod kanapą tylną, wypompuję wszystko i lukne wlewając 15 literków jaki będzie poziom paliwa na desce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 09:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
zbigniewst napisał(a):
krzys124 napisał(a):
w bmw E-39 z silnikiem 2.5 TDS z roku 1998 jest w zbiorniku pompa przelewowa !! wczoraj ją mialem w rece ! jak jest w puzniejszych rocznikach - niewiem , ale mysle ze podobnie

to nie jest pompa przelewowa tylko wstepna :P

Zwał jak zwał , wymiana jej na sprawną niweluje jednak problem i paliwo da sie wyjezdzic wtedy do konca !

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Pompa paliwa
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki
Witam wszystkich.
Podzielę się z Wami moim doświadczeniem.
Również jak miałem w zbiorniku ok.15 litrów ON to samochód mi gasł oraz miałem problem z odpaleniem po nocy. Zauważyłem, że w przewodach paliwowych był brak paliwa dopiero jak pompa w zbiorniku podała paliwo do pompy pod progiem samochód zapalał , ale oprócz paliwa w przewodach były bąbelki powietrza. Któregoś razu wkurzyłem się i postanowiłem zobaczyć co się dzieje w zbiorniku paliwa. Okazało się, że pompa chodzi lecz nie daje takiego ciśnienia jak powinna. Przyczyną był wiatraczek w pompie , który się z jakiś powodów omielił
tz. listki tam powinny być prostokątne a u mnie zrobiły się trójkątne. Pompa po prostu mieliła paliwo zamiast podawać. Po wymianie pompy na nową problem znikł.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Wielkopolska
Witam.
Dostałem się do zbiornika wyjąłem pływak wraz z pompką i sprawdzałem czy podaje paliwo. Od pompki odczepiłem sitko znajdujące się pod nią, dzięki czemu zobaczyłem ten wspomniany wcześniej przez kolegę plisiek39 "wiatraczek". Po przekręceniu zapłonu wiatraczek nie ruszał się, więc zapaliłem autko i nic - stał w miejscu. By sprawdzić, czy dochodzi do pompki prąd podłączyłem probówkę do dwóch kabelków dochodzących do pompki. Po przekręceniu zapłonu okazało się, że prąd dochodzi, czyli wnioskuję z tego, że padła pompka :kwasny: Dziwi mnie jednak fakt, że autko jak ma powyżej 20 litrów paliwa zapala. :zdziwko: Jakiej firmy polecacie pompki. Wiecie może ile kosztuje oryginalna w


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 18:06 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
http://www.autosklep.istore.pl/sklep,19 ... 33143.html

http://sklep.intercars.com.pl/ :P

http://www.bmwteam.pl/ :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Narazie jest za zimno, wiec nie mam możliwości dostać sie do zbiornika i sprawdzić tą pompę więc temat zostawiam na dłuższe i cieplejsze dni. Przy okazji mam pytanie, ile moja bunia ma koni? według dowodu rejestracyjnego 135 kW wiec to 184 KM ale dziś rozkodowałem VIN i tam jest coś takiego ( czy w linijce "power" jest podana moc w kW?? bo tedy by wychodziło że mam wersje 193KM:) VIN GS63692

Type code DP71

Type 530D (EUR)

Dev. series E39 (2)

Line 5

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M57

Cubical capacity 3.00

Power 142

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ORIENTBLAU METALLIC (317)

Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Prod. date 1999-11-11


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Gliwice
masz 193 koniki.I masz uszkodzona pompe w zbiorniku .dopuki jak masz paliwo w zbiorniku czyli duzo to waga paliwa i ciezar paliwa powoduje wypychenie w strone pompy CR Natomiast kiedy spadnie to cisniene spada miedzy zbiornikiem a pompa progowa to wtedy tak sie dzieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 09:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
tosz pisalem , ze popmpa w baku walnieta :rotfl: ale nikt mnie nie słucha !!

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam!
A więc jeśli chodzi o nie ściąganie paliwa do końca z baku to w większości przypadków jest to związane z pompką w baku ona chodzi słychać ją paliwo jest podawane do pompy wysokiego cisnienia ale tylko ze względu na ciężar. w moim przypadku po wyciągnięciu "działające" pompy okazało sie że jest komplketnie zmielony wiatraczek po wymianie na nową po problemie paliwo schodzi do końca.

_________________
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL