BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2009, 12:27 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
u mnie tez chcieli pompe wymieniac a okazalo sie ze wszystkie wtryski popuscili i nie bylo cisnienia na cylindrach :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 00:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
czytam wasze wypowiedzi i dziwie sie z wiekszosc z was daje sie robic w konia,ostatnie mialem taki przypadek jak wy a mianowicie wymienialen regulator napiecia po zalozeniu alternatora auto nie chcialo odpalic,zaprowadzilem auto do braci Jagiello w Łodzi (kto mieszka w woj.łódzkim i ma BMW to powinien ich znac) kolega podłaczyl pod komputer wykazalo blad elektroniki pompy,wykrecil ja zawiozlem do niby super speca (ul Centralna w Łódz) od pomp wtryskowych ,ktory chcial mi wcsnac ze uklad elektryczy jest polaczony z mechanicznym i napawa wyniesie mnie 2700 :zdziwko: mysle sobie ze idiota jakis, popy po regeneracji z roczna gwarancja na Allegro 1800,wroilem do domu i szukalem co to moze byc i znalazem opinie ludzi ze w 95% pada sterownik pompy vp44 ktos w Zielonej Górze chciał 1000 ktos w Łodzi chial 800 az znalazem kogos kto mi to zrobi za 500 tyle ze 80 km od Łodzi ,pojechalem godzina czasu i zrobil,dzis wrzucilismy i pompa i smig,NIE DAJCIE SIE NABRC,ONI CZEKAJA NA NASZ BLAD I NASZE PIENIADZE!!!Jedz do specjalisty a nie do Borta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 02:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: BiaÂłystok
w końcu dwa dni temu oddali mi auto :) .... regeneracja pompy - 3100zł :/ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 08:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
QsT napisał(a):
w końcu dwa dni temu oddali mi auto :) .... regeneracja pompy - 3100zł :/ :)
a za 6000pln kupił bys całego anglika z takim silnikiem z 2000 r :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 04:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Temat od dawna nie ruszany ale może okaże się komuś pomocna ta wypowiedź.. Nie dawał mi spokoju drażniący zapach ropy w środku pojazdu.. Osłona silnika od spodu mokra.. zajechałem do podobno najlepszego warsztatu w moim mieście i usłyszałem ze tak ma być bo każdy diesel się poci! :) hah! Oczywiście udałem się do kolejnego warsztatu.. mechanik wziął trochę płynu z osłony na palec.. polizał :) i stwierdził, ze ropa. Ściągnęliśmy osłony i przy jednym z wtrysków był wyciek.. na szczęście wymiana wężyków w pełni pomogła.. jeździłem potem jakiś czas, ale zapach ropy nadal był mocno odczuwalny w środku pojazdu.. pomyślałem, ze tak pewnie będzie przez jakiś czas dopóki pozostałości z mokrego silnika nie odparują. Wstałem pewnego pięknego ranka :) odpaliłem auto i pojechałem na mazury.. z odpaleniem żadnych problemów.. trasa 300km bez uwag.. zostawiłem auto pod blokiem i stało około godziny.. kiedy chciałem uruchomić silnik, ku mojemu zdziwieniu nie udało się :p chociaż rozrusznik kręcił jak szalony.. ponowiłem probe kilkukrotnie. niestety bezskutecznie. Podciągnęliśmy auto do znajomego mechanika.. prosty warsztat w jakiejś stodole.. podpiął komputer jednak nie wykazał żadnych błędów. Przyniósł puszkę "Plak" środek nabłyszczający ;) prysnął, a w tym czasie kręciłem rozrusznikiem i odpalił.. ogólnie mało znam się na samochodach.. wtedy byłem totalnym laikiem i doznałem szoku.. jak można plakiem odpalić auto.. hmm.. teraz już wiem co i jak. Oświadczył, że do wieczora auto powinno być sprawne.. niestety kiedy przyjechałem po odbiór usłyszałem złe wieści.. pompa paliwa w zbiorniku się zacina i zapowietrza układ.. jedyna opcja.. kupno nowej.. no nic.. zamówiłem oryginalna pompkę siemensa - 600+ zł. Wymiana i niby odpaliło.. pojeździłem kilka dni.. i.. znowu to samo :P rozrusznik kreci.. silnik nie odpala.. Musiałem wracać do Wawy.. auto zostawiłem w jednym z warsztatów.. po kilku dniach telefon, że zdiagnozowali problem.. rozrząd do wymiany, pompa wtryskowa - koszt kilka tys. zł. Pomyślałem.. rozrząd ? Dalej poszukiwania na forach rozwiązania problemu.. Spotykałem się z opiniami, że to raczej nie możliwe i ze ten silnik musiałby mieć zderzenie z pociągiem żeby cokolwiek stało się z nim w środku ;) Postanowiłem zmienić mechanika.. odwiedziłem kilka innych warsztatów.. przedstawiłem problem.. no więc pytają jakie auto.. mowie.. BMW.. "a to panie zabieraj to stąd!, my nie robimy i nikt panu nie zrobi" w kilku następnych warsztatach podobna odpowiedz.. ze amortyzatory to oni by mi wymienili.. :P Prysnąłem "plakiem" i przyjechałem do Wawy.. przecież w stolicy mi zrobią.. heh ;) no niestety.. kilka warsztatów i odp bardzo podobna jak i na moim "zadupiu".. Skupiłem się na znalezieniu warsztatu, w którym zajmują się tylko naprawami BMW - znalazłem firmę Mcars, ul.Rzemieślników 11. Kolejnego dnia telefon, że auto nie odpala, bo zapowietrza się układ paliwowy.. przyczyna to nieszczelna pompa wtryskowa, z której ropa na pracującym silniku leje się ciurkiem.. Zaproponowali mi wysłanie pompy do producenta - Bosch, celem jej oceny i ewentualnych kosztów naprawy.. zgodziłem się.. Po kilku dniach telefon, że Bosch wycenił koszty naprawy na 1600 zł i jaka jest moja decyzja, zaś sam warsztat za demontaż pompy oraz potem jej montaż około 300 zł. Wstępnie z obsługi jestem zadowolony.. w najbliższym czasie odbieram auto i powiadomię o efektach. Na chwilę obecną polecam w/w serwis BMW. Czas zakończyć opowiadanie ;) pozdrawiam i życzę jak najmniej usterek w naszych Bawarkach.
Pozdrawiam Użytkowników ;) no i Admina ofc :d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 04:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
double.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL