BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 08:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ssanie prawie nie dziala pomocy:-(
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 09:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: krakow
Witam, mam problem z moja bmw 316i m40, rano w tych mrozach nie trzyma mi ssanie , zapalam i odrazu gasnie:-( musze trzymac go ze 3minuty na gazie zeby nie zgasl i dopiero trzym 400-500 obrotow, co moze byc powodem?? dzieki z gory!!


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2009, 09:44 przez artos78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 76
Lokalizacja: Pod Warszawą
Może silnik krokowy, odpowiedzialny jest za obroty silnika na biegu jałowym, ale czy w 100% on jest przyczyną. Odpal auto następnym razem bez tego silniczka i zobacz jaka będzie reakcja.

Z innego forum
"...silniczek jak sie zacina, to silnik bedzie gubil wolne obroty, gasl, lub trzymal za wysokie..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: krakow
tyle ze jak sie nagrzeje to idealnie trzyma 900 obrotow, tylko i wylacznie na zimnym silniku to sie dzieje, po osiagnieciu temperatury idealnie 900 jest, dlatego niewiem czy to ssanie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 76
Lokalizacja: Pod Warszawą
Wiem jedno, trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać, aż ktoś pomoże bo tak to można rozebrać cały samochód, wszystko wymienić, a i tak dalej bedzie to samo.

Może coś w temacie o falowaniu obrotów rozwiąże twój problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 76
Lokalizacja: Pod Warszawą
Cytat z forum BEEMKA - KLUB

"...Miałem kiedys podobny przebój z sondą lambda, która wskazywała cały czas uboga dawkę mieszanki i jak było chłodno to nie chciał chodzić i musiałem go trzymać ciągle na gazie, a po rozgrzaniu jako tako, a kiedy przyszedł duży mróz to już za żadne skarby nie chciał chodzić.
Z sondami już wiele razy miałem problem, ale w ten sposób tylko raz mi padła, że były takie objawy..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
artos78 napisał(a):
tyle ze jak sie nagrzeje to idealnie trzyma 900 obrotow, tylko i wylacznie na zimnym silniku to sie dzieje, po osiagnieciu temperatury idealnie 900 jest, dlatego niewiem czy to ssanie???

sprawdż czujnik temperatury ten co daje sygnał na kompa {niebiski}


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Zobacz jak Luk26 pisze,zdejmij ten drucik z w tyczki i ją wyjmij (taki silniczek mały,jak otworzysz maske,to jest całkiem u góry,koło kolektora).Odpal bez silniczka krokowego.Ja tak miałem kiedyś w m40,tylko miałem jeszcze problem z odpaleniem,ale jak juz odpalił to było własnie tak jak w twoim przypadku.Jak odłączyłem krokówke odpalał od "kopa" i ssanie było,ale gdy wskazówka wychodziła z niebieskiego pola to zaczynały wariować obroty,wtedy było trzeba spowrotem podłączyć wtyczke do silniczka krokowego.Co było powodem nie wiem czy sama krokówka,komputer czy co innego.Wydałem wtedy kupe kasy na sprawdzanie,kupywanie zbędnych części,stała w dwóch serwisach i nikt nie wiedział,aż właśnie przez przypadek kiedyś odłączyłem tą krokówke.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL