BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik brak ciśnienia (częściowy)
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
witam :zalamany:
Mam oto problem z moją BASIĄ , a otóż :
wystrzelił mi gaz w kolektor ssący konkretnie ?!! grzybki antywybuchowe rozwaliło w pył .
próbowałem odpalić na benz. odpala , ale chodzi na 3 gary :(
brakuje mocy !!!!

Sprawdzałem przepływkę , cewki , przewód od krokowego , itd .
je

Jednak po sprawdzeniu ciśnienia na tłokach okazuje się ,że pierwsze 3 mają kolejno 11,12,12 a na cylindrach 4,5,6 brak ciśnienia !!!!!
Tłoki pracują , nie słychać żadnych stuków , więc co to może być ????
pozdrawiam i liczę na pomoc :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 18:37 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a tymi rozwalonymi grzybkami nie dostaje slepego powietrza?

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
nie
grzybki mam już nowe
inst. gaz. wyrzuciłem
sprawdziłem czy kolektor nie jest pęknięty i jest ok.
tylko te ciśnienie mnie martwi !!??
mechanik twierdzi , że pierścionki ale 3 naraz ???
lub pęknięty cylinder ??!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 18:48 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
lub glowica

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
no to trzeba drzeć głowicę i sprawdzać ??!
czy może być jesz coś z zaworami ???
w zeszłym roku wynieniałem uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworów .

czy głowica to wysoki koszt naprawy ????

może ktoś miał podobny problem ???
bo w mojej Basi wymieniłem już dużo części niepotrzebnie !? :mur:

jak skutecznie sprawdzić głowice ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
witam nie sluchaj mechanika jak ci strzelil to kolektor ssacy masz plastik a pierscienie stalowe to niema takiej opcji zeby je rozwalio a byles przy mierzeniu cisnienia bo to co opisales jest nie wiarygodne no chyba ze czesci tych klap dostaly sie pod zawory i sie nie domykaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
byłem przy mierzeniu osobiście :zalamany:

no i też ni się nie chciało wierzyć,że jeden strzał mógł tyle narobić :/

no ale prawda jest okrutna !!!

zastanawia mnie fakt , że jakby było coś z głowicą to dlaczego na pierwszych
3 cyl ma dobre ciśnienie ??? :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
sluchaj mi beta tyle strzelala ze rozrywalo przeplywki i nigdy nic podobnego sie niedzialo moim zdaniem musialo ci wciagnac jakies elemety pod zawory ale miejmy nadzieje ze nie metalowe a czy teraz jak chodzi na trzech na bezynie to strzela do ssacego lub wydechowego i czy niema zadnej poprawy jak wchodzi na wysokie obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
sluchaj mi beta tyle strzelala ze rozrywalo przeplywki i nigdy nic podobnego sie niedzialo moim zdaniem musialo ci wciagnac jakies elemety pod zawory ale miejmy nadzieje ze nie metalowe a czy teraz jak chodzi na trzech na bezynie to strzela do ssacego lub wydechowego i czy niema zadnej poprawy jak wchodzi na wysokie obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
Jak ją zapalę ( pali bez problemu na strzał )
chodzi na wolnych i postrzeliwuje w kolektor ssący , ze otwierają się grzybki ??
ale jak chcę dodać gazu gwałtownie to zgaśnie , ale jak daję gazu spokojnie to jakoś
lepiej chodzi ja nią normalnie mogę jezdzić ale na 3 garach poprostu brak mocyyy???
:zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
A i GRZEJE MI SIĘ BARDZO UKŁ. WYDECHOWY PRZY KOLEKTORZE WYD. :wsciekly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
to jednak bez zdiecia glowicy sie nie obedzie ale dotarcie zaworow powinno zalatwic sprawe jednak zdiecie glowicy wiaze sie z kosztami z rzedu 250 do 300 zl robota plus uszczelki koszt ? akurat miales pecha pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: belchatow
to jednak bez zdiecia glowicy sie nie obedzie ale dotarcie zaworow powinno zalatwic sprawe jednak zdiecie glowicy wiaze sie z kosztami z rzedu 250 do 300 zl robota plus uszczelki koszt ? akurat miales pecha pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 20:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
kupmy auto z gazem wybuchnijmy razem :) a jak sprawdzałes ciśnienie wlałes troszeczke oleju do cilindra ? taki sam pomar wyszedł ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
kazio1919 napisał(a):
kupmy auto z gazem wybuchnijmy razem :) a jak sprawdzałes ciśnienie wlałes troszeczke oleju do cilindra ? taki sam pomar wyszedł ?
z jak jest

KAZIO wiesz jak jest do rozrzutnych nie należę a i tak się zdarza ;)

nie sprawdzałem z olejem , sprawdzę jutro .

zobaczymy ???

może ktoś ma pomysł co jeszcze mam sprawdzić zanim ściągnę głowice ????

pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 46
Lokalizacja: cze-wa (blachownia)
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
na ciesnienie sprezania niema wplywu stan kolektora ssacego (no chyba ze jest w nim syf),
zasadniczo moze byc popekany, dziurawy, moze go wogole nie byc... ciesnienie ma byc takie jak w ksiazce.
Jesli grzeje Ci sie kolektor i strzela to paliwo zle spala sie w cylindrach, i resztki spalaja sie w kolektorze - wiec sie grzeje.
Na cisnienie ma wplyw stan tlokow, pierscieni, cylindrow, zaworow, uszczelka pod glowica i sama glowica.
Sciagniecie glowicy Cie nie minie.
I nie uzytkuj jej teraz ! Bo powypalasz gniazda zaworowe.

to tak teoretycznie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
będę walczył ściągnę głowicę no i zobaczymy co ją boli :przestraszony:
gdzie mi mogą ją sprawdzić i zregenerować??? może wiesz ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 46
Lokalizacja: cze-wa (blachownia)
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
w czestochowie to cos bym znalazl (dobrego) natomiast w twojej okolicy to niewiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: Rotterdam
Moje BMW: F10
Kod silnika: N53B30
ile tego oleju mam wlać w cylinder do pomiarów szczelności pierścieni ??? 100 ml
na cyl. wystarczy ??? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 16:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
wystarczy :) postaraj si erozprowadzic olej po sciankach cylindra :) jezeli po tym zabiegu cisnienie nadal bedzie małe 100 % zawory umarły

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 116 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL