BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 15:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Szarpanie przy 1800 ob/min - 525d
PostNapisane: 8 lutego 2009, 16:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
Mam problem od jakiegoś czasu podczas jazdy w okolicy 1800 obr/min pojawia sie dziwne szarpanie autem gdy doda się gazu szarpanie ustaje.jestem pewny ze za szarpanie odpowiada coś ze złą pracą silnika. czyścilem zaworki od turbiny i egr,wymieniłem wszystkie filtry.tankuje paliwo na dobrych stacjach.jeżeli ktoś z was spotkał sie z podobnym problemem proszę o jakieś wskazówki co dalej.Pozdrawiam wszystkich


Ostatnio edytowano 9 lutego 2009, 13:19 przez Rafal660, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn
Mam to samo. Zrobiłem to co i Ty + wymiana czujników wałka rozrządu i wału (oryginały BMW). Zero efektu. Byłem w serwisie na kompie i test nic nie wykazał. Narazie jeżdzę i czekam aż coś padnie całkiem. Jak dojdę co to jest to napiszę. Jeśli dojdę... :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 12:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Odwadniałeś filtr paliwa???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
filtr paliwa nowiutki.ja zauwżyłem że gdy na dworze temperatura skoczyła do około 6 7 stopni to ustępuje....zrobiłem już wszystko co mogło mi do głowy przyjść.komp nic,wszystkie filtry,czyszczenie zaworków,nawet nowe zaworki założyłem do sterowania egr i turbo nic.sprawdzałem szczelność wszystkich przewodów podciśnienia...najlepsze paliwo leje jakie tylko da sie kupić i nic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 19:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Wydaje się być wszystko zrobione,ale spróbuj odwodnić filtr paliwa,może w układzie siedzi przyczyna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
to trwa jakiś czas już, i pierwszy pomysł to była wymiana filtra paliwa i tak zrobiłem i nic nie pomogło..więc to nie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
to trwa jakiś czas już, i pierwszy pomysł to była wymiana filtra paliwa i tak zrobiłem i nic nie pomogło..więc to nie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
Koledzy zwracam się z prośbą jeżeli ktoś miał podobne obiawy lub takie same jak ja pomóżcie.już nie mam pomysłu co dalej,diagnostyka nic nie pokazuje a samochodem szarpie tak w okolicy 2 tysięcy obrotów jeżeli dodam lub odejmę minimalnie gaz objaw ustaje...jest to manual.objaw występuje na każdym biegu.i na każdym przy tej samej prędkości obrotowej. najgorzej jak jadzie sie pod górę z tą samo prędkością obrotową silnika ,wtedy aby ustało to muszę dodać gazu lub go ująć..Proszę o podpowiedzi jeśli ma ktoś jakiś pomysł..Pozdrawiam wszytkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2009, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
turbo dziura ;)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: wielkopolska
Witam, kolego doszedłeś co z tym szarpaniem? Ja niedawno kupiłem e39 z takim silnikiem i mam tak samo,delikatne szarpanie przy równych obrotach.Jeżeli wiesz co to było to napisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 16:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
odpowiadałem na to pytanie w innych tego typu tematach i chyba pomogłem bo dostałem za to podziękowania na priva. Użyjcie szukajki !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: wielkopolska
Kolego jak wiesz,to ogromna prośba,napisz. Uwierz szukałem i nic nie znalazłem. Tak więc jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: wielkopolska
Kolego jak wiesz,to ogromna prośba,napisz. Uwierz szukałem i nic nie znalazłem. Tak więc jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 17:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
kolego podpowiedz jeśli wiesz co to jest szukałem i nic nie mogłem znaleść.a już mam dosyć męczenia sie jak gdzies jadę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=42822


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 17:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: wielkopolska
Ok. kolego jutro się tym zajmę i dam znać czy jest różnica. Dzięki za fatygę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 21:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
Witam,

a moze kolo dwumasowe pada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 23:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
kolego wielka prosba daj znac jak jutro porobisz co trzeba czy przyniosło jakiś rezultat.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 23:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: LUBLIN
a czy koło dwumasowe może dawać takie objawy???u mnie jestem pewny ze jest już na wykończniu.. ale czy szarpało by autem przy stałych obrotach i przy prędkości 110km/h???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 11:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
U kolegi w TDSie e39 jak padal dwumas to telepalo autem na wolnych obrotach, jak np na luzie dolatywal do swiatel. POzniej juz na postoju zaczely pokazywac sie takie same objawy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 138 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL