BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 12:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wąż od chlodnicy jaki powinien być
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: z internetu
posiadam bmw e46 318i silnik z 98roku mam pytanie -wymienialem termostat a wczesniej pompe wody a wiec caly uklad chlodzenia byl do odpowietrzenia -ieplo idzie na samochod do srodka termostat raczej odbija poniewaz chlodnica staje sie cieplejsza -moje pytanie jest odnosnie weza ktory idzie na samej górze od chlodnicy jest strasznie goracy ale to normalka tyle ze nie mozna go nawet troche scisnac poniewaz jest tak jak by od srodka wypchany cisnieniem czy to normalne?czy on nie powinien byc w dotyku normalny?dziekuje z góry wszystkim ktorzy odpisza na moja wiadomosc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
patmar, waz ten powinien byc goracy i twardy jak "opona rowerowa"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: z internetu
aha czyli jest i zastanawialem sie czy tak musi byc bo wiesz wode sposcilem wszystko wymienilem a nie kojarzylem czy tam jest takie cisnienie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
patmar, jest cisnienie .... nawet na korku pisze 140 bar .....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: sanok
Z tym wężem to tak nie do końca prawda ,powinien być gorący, i dosyć twardy,ale nie jak kamień . Jeśli jest jak kamień to może oznaczać problemy ,może układ chłodzenia jest nieodpowietrzony. To może tez oznaczać duży problem z uszczelką pod głowicą. Mam taką samą bunię jak twoja ,z tym samym motorkiem i też miałem dosyć twardy wąż ten górny , zmieniłem płyn , pompę ,po jakimś czasie zacząłem dolewać troche płynu jakieś 50-100ml, na miesiac potem trochę więcej , ale nie jakieś straszne ilosci i wyszło twardy wąż =uszkodzona uszczelka pod głowicą .Pozatym zbyt twardy wąż może poprosty zostać zarwany z mocowania przy połączeniach.Sprawdz odpowietrzenie układu ,oby to tylko to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL