BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 18:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Mb0b25 - wtryski ...dzialanie, sprawdzenie
PostNapisane: 9 lutego 2009, 18:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
witam,

chcialbym sprawdzic wtryski z bmw e36 silnik m50b25 ...

sa wymontowane z auta i chce sprawdzic na zew najlepiej.

Czy istnieje sprawdzenie ICH jakims domowym sposobem?

sa otwierane poprzez zasilanie, jaki voltarz tam wpylwa ? 12V ?

czy dalo by rade poprzez jakas pompke paliwa mu dostarczac a potem np. bateryjka otworzyc wtrysk tak aby widziec czy zalewa czy jest strumien taki jaki powinien?

i ostatnie pytanie

czy wtryski zawsze dawaja taki sam strumien chodzi o kąt i moc lub tez zalewaja jak sa popsute - NIE ZALEZNE OD NAPIECIA


czy moze komputer steruje odpowiednim napieciem tak zeby kat, tzn zraszanie bylo raz wieksze (mniej gazu) lub wieksze (wiecej gazu)

lub dziala to wszystko tylko na zasadzie: jest napiecie OTWIERA SIE WTRYSK na dluzej lub KROCEJ w zaleznosci od DLUGOSCI PODESLANEGO NAPIECIA przez komputer.


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 18:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
W tym temacie byla poruszana sprawa wtrysków

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36964

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 19:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
ale nie odpowiada na moje pytania do konca (ale dziekuje)

1.jaki voltarz?
2.czy voltarz sie zmienia czy tylko jest wydluzany , skrocany w zaleznosci od dodania gazu
3.czy wtryski zawsze dawaja taki sam strumien chodzi o kąt czy moc MGIELKI - czy jest to uzaleznione od roznego voltarzu o ile sie zmienia (pytanie nr 2)

pozdrawiam i dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 19:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Napięcie 11-14 V
czas otwarcia wtrysku na cieplym silniku 3,4 ms
czyli impuls o napięciu od 11 do 14 V ma trwać 3,4 ms :]
Teraz dokładnie odpowiedziałem na Twoje pytania? :hyhy:
Pozdrawiam MM

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 19:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Michał2906 napisał(a):
Napięcie 11-14 V
czas otwarcia wtrysku na cieplym silniku 3,4 ms
czyli impuls o napięciu od 11 do 14 V ma trwać 3,4 ms :]
Teraz dokładnie odpowiedziałem na Twoje pytania? :hyhy:
Pozdrawiam MM


nie :P

napisz mi czy w zaleznosci od 11 - 14 V mgielka sie zmienia czy nie istnieje takie cos :hyhy:

zeby zrozumiec moja polszczyzne :

jest 11 V - jest mgielka mala
jest 14 V - jest mgielka duza


tak to mam rozumiec? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 19:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Kolego od 11-14 V to jest wartość napięcia przy ktorym otwiera sie wtryskiwacz

i czy podasz 11,00001 V czy 14,000000 to Ci sięotworzy tak samo

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2009, 19:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
Michał2906 napisał(a):
Kolego od 11-14 V to jest wartość napięcia przy ktorym otwiera sie wtryskiwacz

i czy podasz 11,00001 V czy 14,000000 to Ci sięotworzy tak samo
to chcialem widziec, czyli nie zwieksza sie dawka , wszysto jest oparte tylko i wylacznie na czasie wydluzenia otwarcia wtrysku... hmm no ciekawe :) DZIEKUJE . Klikne POMOGL :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Mb0b25 - wtryski ...dzialanie, sprawdzenie
PostNapisane: 10 lutego 2009, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bialystok
k64 napisał(a):
witam,

chcialbym sprawdzic wtryski z bmw e36 silnik m50b25 ...

sa wymontowane z auta i chce sprawdzic na zew najlepiej.

Czy istnieje sprawdzenie ICH jakims domowym sposobem?

sa otwierane poprzez zasilanie, jaki voltarz tam wpylwa ? 12V ?

czy dalo by rade poprzez jakas pompke paliwa mu dostarczac a potem np. bateryjka otworzyc wtrysk tak aby widziec czy zalewa czy jest strumien taki jaki powinien?

i ostatnie pytanie

czy wtryski zawsze dawaja taki sam strumien chodzi o kąt i moc lub tez zalewaja jak sa popsute - NIE ZALEZNE OD NAPIECIA


czy moze komputer steruje odpowiednim napieciem tak zeby kat, tzn zraszanie bylo raz wieksze (mniej gazu) lub wieksze (wiecej gazu)

lub dziala to wszystko tylko na zasadzie: jest napiecie OTWIERA SIE WTRYSK na dluzej lub KROCEJ w zaleznosci od DLUGOSCI PODESLANEGO NAPIECIA przez komputer.


pozdrawiam
'

witam czy wykrecajac listwe wtryskow odkreciles bez problemu gumowe przewody od regulatora cisnienia paliwa czy cos demontowales np kolektor ssacy?? prosze o odp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
nie musisz odkrecac kolektora ale latwiej ci bedzie O WIELE Latwiej.

dziiaj to robilem to fotki i filmik

i od razu niech ktos napicze czy wtryski ok daja smuge (kazdy tak samo) tryska ...


Obrazek
Obrazek

filmik: dobrze sikaja? wiem ze ciezko cos okreslic ale na moje oko dobrze ...

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9192192450

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bialystok
wielkie dzieki ulatwiles mi ta fotka zadanie kolektora nie bede odkrecal bo jest teraz zimno paliwo mocno nie cieknie ale musze to wymienic bo to jednak niebezpiecznie wiec mowisz ze sie da to fajnie a i jescze tam sa bodajrze 2 przewody tak?? a odnosnie twoich wtryskow wydaje mi sie ze leja:( dziwny ten strumien


Ostatnio edytowano 10 lutego 2009, 23:25 przez lukasz e36 325i, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
lukasz e36 325i napisał(a):
wielkie dzieki ulatwiles mi ta fotka zadanie kolektora nie bede odkrecal bo jest teraz zimno paliwo mocno nie cieknie ale musze to wymienic bo to jednak niebezpiecznie wiec mowisz ze sie da to fajnie a i jescze tam sa bodajrze 2 przewody tak??
paliwo ci wycieknie z listwy siak czy siak bo troche go tam jest, przewody sa 2 . Dalej sie upieram ze lepiej sciagnac ci bedzie kolektor. Przewody wiemieniac bedziesz? pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bialystok
tak chce wymienic przewody nie chce zaczepiac tego kolektora bo znajac moja bunie zacznie wariowac z obrtoami a jest narazie git paliwko trudno niech ucieka kolektora nie bede zdejmowal ale wazne ze da sie bez zdjecia go dzieki wielkie i jak rozwiazales problem swoj??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
kupielem nowe uczelki kolektora ssacego, jednej brakowalo , a i chcialem sprawdzic wtryski, listwe musialem sciagnac bo musze zaslepic i sciganac stary regulator bo chce sportowy zalozyc. ;) tzn taki z manometrem . :wstyd:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bialystok
heh pewnie wciagnal garek:P ja jutro zabieram sie do roboty dobrze ze mam male rece choc dziewczyna moja zaprzecza:P:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
lukasz e36 325i napisał(a):
heh pewnie wciagnal garek:P ja jutro zabieram sie do roboty dobrze ze mam male rece choc dziewczyna moja zaprzecza:P:P
niechce wiedziec gdzie jest ta uszczelka i co zrobila ... jak narazie ok od kiedy zrobilem swapa ten silnik swirowal (obroty) i mam nadzieje ze bral lewe powietrze wlasnie brakiem tej uszczelki pozdro , powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Bialystok
przyczyna swirowania obr moze byc tez w gumie od przeplywki lewe powietrze posrawdzaj wszystko dobrze cewki a przede wszystkim swiece moj rowniotko chodzi ale podczas tego jak siegrzeje troszke skacze obrtomierz stoi ale czuc po pelnym nagrzaniu temp robocza jest super dlatego boje sie sciagac kolektor a na pt auto potrzebne jakos sobie poradze chodzilo mi o to czy jest mozliwosc bez demontazu kolektora dzieki wielkie i powodznia mysle ze bedzie dobrze pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL