BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 06:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
witam,

od jakiegos czasu miałem problem z odpaleniem auta, po wizycie na komputerze okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu,
kupiłem oryginalny czujnik od "angola"

jak silnik jest zimny muszę go chwile pokręcić, ale gdy już raz odpali i pochodzi chwile pali od kopa

pytanie: czy musze skasować błąd na komputerze? czy może nadal coś jest nie tak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 23:08 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
masz cos z paliwem....zobacz pompke

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 23:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
po przekręceniu kluczyka w fazę zapłonu dość głośno i bardzo długo słychać pompę ale mówiono mi w warsztacie że to normalne
jak w prosty sposób dla laika mogę sprawdzić pompę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 01:10 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Auto wkręca się do końca na obrotach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 10:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
tak auto wkręca się normalnie jak zaskoczy za pierwszym razem potem pali bez problemu... chodzi normalnie nie szaleje nie szarpie nie kicha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 11:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
a świeczki? w jakim stanie ? ja tak miałem z odpalaniem przed wymiana tego samego czujnika co Ty, później wymieniłem świeczki, filtry powietrza, paliwa i ten czujnik i do tej pory pali na dotyk.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
dzieki masz racje świeczek nie sprawdzałem filtr powietrza jest w miare ok
wiesz byłem w szoku po prostu z dnia na dzień przestał palić a zaczęło się od tego że puściła chłodnica płyn rozlał sie po całej komorze silnika ... na kompie pokazało czujnik ... mam go tydzień i już takie problemy ... po drodze jeszcze musiałem wymienić obudowe termostatu bo przepuszczała na zgrzewie a potem całkowicie poszła... także mam takie szczęście :) wczoraj wymieniłem czujnik i jak załapie to potem pali elegancko

_________________
07.2008 - 01.2009 BMW e36 316i
01.2009 - 7.11.2009 BMW e39 520
7.11.2009 - BMW e36 Coupe 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 20:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: GrudziÂądz
z lekką niechęcią wsiadłem dziś do auta ...
jakieś pół godziny spędziłem na dworze aby go odpalić jakoś zaskoczył
pojeździłem nim pół godziny wszystko pięknie silniczek ładnie pracuje
ale wydawało mi się że nie ma tych 150 koni ...
zgasiłem go po czym po 4 sekundach spróbowałem odpalić kręci kręci kręci i jakoś z trudem zaskakuje coś jest nie tak jestem po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu .... rozkładam ręce...

_________________
07.2008 - 01.2009 BMW e36 316i
01.2009 - 7.11.2009 BMW e39 520
7.11.2009 - BMW e36 Coupe 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 18:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: twojlakiernik.pl
Moje BMW: e39 528 e46 320d e30
pawelgdz napisał(a):
z lekką niechęcią wsiadłem dziś do auta ...
jakieś pół godziny spędziłem na dworze aby go odpalić jakoś zaskoczył
pojeździłem nim pół godziny wszystko pięknie silniczek ładnie pracuje
ale wydawało mi się że nie ma tych 150 koni ...
zgasiłem go po czym po 4 sekundach spróbowałem odpalić kręci kręci kręci i jakoś z trudem zaskakuje coś jest nie tak jestem po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu .... rozkładam ręce...
Miałem podobny problem autko zostawiłem kturegos dnia na dworze było minus 8stopni i rano nie odpala kręce i kręce inic po pięciu minutach otwieram mache a przewód chłodnicy tak twardy i spod opaski syczy cisnienie spusciłem odpowietrznikiem i pochwili z trudem odpaliłem co najdziwniejsze ?????chodził na wolnych odpowietrzyłem go ok pracował godzine jezdziłem cały dzień i spoko puzniej ostygł i znów to samo co sie okazało uszczelka pod głowicą gdy się nagrzał to głowica sie rozszerzyła i nie było przedmuchu bo sie kasował luz wymieniłem uszczelke zplanowałem głowice pzy okazj prowadnice zaworów wydechowych i wszystko ok

_________________
mario


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu
PostNapisane: 15 lutego 2009, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: twojlakiernik.pl
Moje BMW: e39 528 e46 320d e30
pawelgdz napisał(a):
witam,

od jakiegos czasu miałem problem z odpaleniem auta, po wizycie na komputerze okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu,
kupiłem oryginalny czujnik od "angola"

jak silnik jest zimny muszę go chwile pokręcić, ale gdy już raz odpali i pochodzi chwile pali od kopa

pytanie: czy musze skasować błąd na komputerze? czy może nadal coś jest nie tak ?
w bmw ważny jest dobry akumlator zaznaczam dobry to nie znaczy że jak kręci to jest ok poniewarz pobór prądu przy rozruchu zabiera rozrusznik a po chwili dopiero załancza sie pompa to jest obiaw kiepskiego akumlatora proponuje pierw sprawdzic to zanim zaczniesz martwic sie na wyrost :)

_________________
mario


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2009, 22:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
akumulator :zdziwko: to nie to ja mam bardzo słaby akumulator i na mrozie ledwo łapie ale za każdym razem uruchamiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 146 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL