BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 03:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e38] ROZPADL SIE MOST W 750i (u mojego brata)
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 09:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Olej w dyfrze byl zmieniany w ASO Smorawinski w sierpniu. Od tamtej pory na dziurach, malych nierownosciach byly deliktane stuki dobiegajace z tylu samochodu, brat przejrzal cale zawieszenie i nic nie znalazl. Dzis przy ruszaniu byl maly zgrzyt. Zaparkowal i juz nie ruszyl.. zajrzal pod spod, pod mostem lezy kawalek obudowy, zebatka i wycieka olej.....

Czy to mozliwe zeby cos zje... w ASO? np dali za niski poziom oleju? Cholera ja tez wymienialem olej w tym ASO w dyfrze....... ale u mnie jest cisza, nie ma pukania....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 20 stycznia 2007, 10:38 przez stones1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 10:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://moto.allegro.pl/item156473903_si ... _roku.html


panowie, facet ma tez most (700zl) , wedlug realoem 750i/iL e38 ma przez cala produkcje jeden rodzaj dyferencjalu... Czy ktos wie cos na ten temat?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 10:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
juz wiemy co sie stalo... spadlo zabezpieczenie z ośki... oska oparla sie o obudowe i sie wszytsko rozpadlo na kawalki, wyrwalo obudowe i wypadla na ziemie garsc czesci...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 11:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Stones, dyfer ma byc 2,81 bez szpery

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 12:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Frank napisał(a):
Stones, dyfer ma byc 2,81 bez szpery



jak mam to sprawdzic?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 12:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://moto.allegro.pl/item156844728_si ... esci_.html

ten moze sprzedac most za 500. I rok taki jak mojego brata...

Frank jak sprawdzic czy jest taki sam? Byly rozne? jak je rozpoznac?


swoja droga dziwne troche ze sie rozpadl ten most..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 12:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
Frank jak sprawdzic czy jest taki sam? Byly rozne? jak je rozpoznac?


Stones, jesli dyfer naprawde jest z 750 to bedzie na 100% pasował. A sprawdzisz po numerach , ktore są na nim wybite- niech CI koles poda przez telefon.

Bardzo dziwne,ze sie to tak posypało. Zaczynam miec uraz do wynalazków BMW, chyba sobie za jakis czas kupie E32 750 w stanie idealnym , gdzie nie znika wsteczny , nic nie telepie , nie walają sie wszedzie śrubki i nic sie nie urywa. Zaczynam miec dosyc powoli tych wszystkich niedoróbek.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 12:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
tylko czy znajde numer na starym dyfrze? jest zamontowany. Samochod brata stoi przed firma, przyjechal na chwile i juz nie odjechal, pol minuty wczesniej cos strzelilo przy ruszaniu na skrzyzowaniu. Dojechal tu, wysiadl, chwile pogadal wsiadl i juz nie odjechal. Pod spodem lezal kawal obudowy, z korkiem spustowym oleju i walek z zebatkami. Podejrzewam ze reszta dyfru jest na tym skrzyzowaniu gdzie uslyszal to pukniecie , no i cos jeszcze zostalo przy samochodzie, wiec znalezienie numeru moze byc trudne... do garazu w ktiorym brat ma kanal jest dosc stromy podjazd wiec nie ma praktycnzie mozliwosci by te 2 tony ta wepchac i obejrzec dyfer w poszukiwaniu numerow. No i oczywiscie brat najchetniej by jutro ze mna pojechal moja BMW z calym mostem ;) po ten dyfer z linku. Dzwonil, jest jeszcze zamontowany przy rozbitej 750 z 95 roku...

750 mojego brata ma chyba 220 000km, z pierwszych rak, serwisowana do konca... cos pukalo od czasu zmiany oleju w dyfrze w ASO, brat wymienil cale tylne zawieszenie (wahacze, tuleje) i wciaz cos lekko pukalo... no i wiemy juz co.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 13:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ZOstaje lewarek i wgramolenie sie pod auto- ale i tak moze byc problem z odczytaniem numeru. Najlepiej jak sprzedajacy poda nr , ale skoro dyfer jest zamontowany na 750 to bedzie pasował

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 13:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie chcialbym wchodzic pod 2 tony wiszace na lewarku ;) skoro most BMW sie rozpadl to i lewarek BMW moze peknac...

W kazdym razie 750 w e38 przez cala produkcje, niezaleznie od wszytskiego ma JEDEN dyfer? Bo to co podales 2,81, na dyfrze nie jest wybite?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 13:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14121
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
W kazdym razie 750 w e38 przez cala produkcje, niezaleznie od wszytskiego ma JEDEN dyfer?


z tego co wiem - jeden ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 13:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
no nic, jutro wioze brata do Nowej Soli po most... z mechanikiem jestesmy umowieni na wtorek. Pewnie powie po demontazu co sie dokladnie stalo. W kazdym razie to kolejny zawód na BMW.... w e32 takie rzeczy byly nie do pomyslenia.. A w e65 podobno czesta usterka jest lamanie sie pedalu gazu......

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
napisz kplejny raz - to nie jest awaryjnosc ale wysoki koszt eksploatacji samochodu klasy premium marki BMW :D przeciez one sie nie psuja...to tylko eksploatacja... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2007, 18:15 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Kornelio napisał(a):
napisz kplejny raz - to nie jest awaryjnosc ale wysoki koszt eksploatacji samochodu klasy premium marki BMW :D przeciez one sie nie psuja...to tylko eksploatacja... :D


Kornelio nudzisz :kwasny:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 15:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
biały napisał(a):
Kornelio napisał(a):
napisz kplejny raz - to nie jest awaryjnosc ale wysoki koszt eksploatacji samochodu klasy premium marki BMW :D przeciez one sie nie psuja...to tylko eksploatacja... :D


Kornelio nudzisz :kwasny:


poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Kornelio napisał(a):
poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...

znam pewną alfe 156, która od kilku lat jest w firmie w której pracuję jako samochód służbowy
pięknie wyposażona silnik 2 litry.
przed przejechaniem 100 tysięcy będąc jeszcze na gwarancji ,zaczeła brać 0,6litra oleju na 1000km.
pojechano z nią do serwisu , gdzie expert :dobani: stwierdził że to jest silnik o harakterystyce sportowej i musi brać olej :szok: .
Więc jednak wolę beemki które mając na karku ponad 20 lat , jak naprzykład moja była e28 M30 brała 0,5 litra oleju od wymiany do wymiany przy 320tyś przebiegu. :cwaniak:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 16:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mcgiver napisał(a):
Kornelio napisał(a):
poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...

znam pewną alfe 156, która od kilku lat jest w firmie w której pracuję jako samochód służbowy
pięknie wyposażona silnik 2 litry.
przed przejechaniem 100 tysięcy będąc jeszcze na gwarancji ,zaczeła brać 0,6litra oleju na 1000km.
pojechano z nią do serwisu , gdzie expert :dobani: stwierdził że to jest silnik o harakterystyce sportowej i musi brać olej :szok: .
Więc jednak wolę beemki które mając na karku ponad 20 lat , jak naprzykład moja była e28 M30 brała 0,5 litra oleju od wymiany do wymiany przy 320tyś przebiegu. :cwaniak:


mial racje al mniejsza z tym. kazda ale to kazda benzynowa alfa przy ostrzejszym traktowaniu bierze olej.przy standardowym uzytkowaniu nie bierze nic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Kornelio napisał(a):
mcgiver napisał/a:
Kornelio napisał/a:
poki co to widze wieksza awaryjnosc niz Alf...

znam pewną alfe 156, która od kilku lat jest w firmie w której pracuję jako samochód służbowy
pięknie wyposażona silnik 2 litry.
przed przejechaniem 100 tysięcy będąc jeszcze na gwarancji ,zaczeła brać 0,6litra oleju na 1000km.
pojechano z nią do serwisu , gdzie expert stwierdził że to jest silnik o harakterystyce sportowej i musi brać olej .
Więc jednak wolę beemki które mając na karku ponad 20 lat , jak naprzykład moja była e28 M30 brała 0,5 litra oleju od wymiany do wymiany przy 320tyś przebiegu.


mial racje al mniejsza z tym. kazda ale to kazda benzynowa alfa przy ostrzejszym traktowaniu bierze olej.przy standardowym uzytkowaniu nie bierze nic.


no i właśnie przez takie przypadłości, alfy zawsze będę pakował do jednego wora z fiatami itp padakami :rotfl: a BMW zawsze będzie samochodem wyższej klasy :cool:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
z tego co widze to wychodzi na to ze daewoo jest najmniej awaryjna marka :P
ojciec ma na firme lanosa 99/00 przy 120 tys km przez ten okres tylko plyny,paski, klocki wymienial i niektore elementy zawieszenia :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 17:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
lanos czy alfa .... jakoś sobie nie mogę wyobrazić siebie w takim samochodzie. :dobani:
BMW to jest prestiż i radość z jazdy. :super:


CHOĆBY BEEMKI BYŁY Z GÓWNA,
ITAK IM ŻADNA MARKA NIE DORÓWNA
:hurra:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL