BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Prosze o pomoc- Zawieszenie
PostNapisane: 3 marca 2009, 00:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Lublin
Witam. Mam taki problem: Jakiś czas temu wpadłem w pośizg i uderzyłem lewym bokiem w krawężnik. Podczas jazdy na wprost kierownica jest troche skręcona w lewą strone. Następny problem jest taki że jeszcze przed wypadkiem na lewym przednim kole był taki delikatny luz tak że czasem podczas jazdy kierownica wpadała w wibracje. Ogólnie zawieszenie TRAGEDIA!!! Chcę teraz zrobic remont generalny przedniego zawieszenia(tylne jest ok). Prosze niech mi ktoś napisze (tylko osoba która ma o tym pojęcie) co należy wymienic w zawieszeniu przednim tzn z jakich elementów sie składa które podlegają wymianie. Chcę sam kupic cześci gdyż mam osobe która mi to zmieni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 10:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: BiaÂłystok
Kazda wersja silnikowa z przodu ma po jednym wachaczu na strone wersja 4x4 i m3 rozni sie wachaczami. Jezeli wachacze sa oryginalne powinienes wymienic caly wachacz ktory posiada 2 sforznie i 1 tuleje przy okazji łączniki stabilizatora, wymiana jest łatwa i poradzisz sam. Wachacze nowe mozna odrazu montowac poniewaz maja wprasowane sforznie najlepiej kupic znanej marki Febi itd. Jezeli wczesniej wachacze byly wymieniane na zamienniki mozesz podjac się wymiany jedynie sforzni i tuleji. Podejrzewam ze bedizesz musiał także wymienić drążek kierowniczy komplet lub jedynie jego końcówki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 10:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Kiedyś już ktoś pisał na ten temat. Dość trudno zdiagnozować to na odległość. Mogą to być luzy na przekładni kierowniczej, końcówki drążków. Sam jestem na etapie remontu zawieszenia, tj. wymiana wahaczy i tulei, regeneracja maglownicy i wymiana końcówek drążków kierowniczych. Proponuję podjechać na stację diagnostyczną i niech dokładnie sprawdzą, co należy wymienić (koszt pewnie ok. 30 - 50PLN). A budowę przedniego zawieszenia sprawdź na BMW Fans bardzo przydatna strona!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 15:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
Manieklbn napisał(a):
Następny problem jest taki że jeszcze przed wypadkiem na lewym przednim kole był taki delikatny luz tak że czasem podczas jazdy kierownica wpadała w wibracje.
Kierownica może też wpadać w wibracje przez skrzywioną felge

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL