BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Ogłoszenia
Teraz jest 18 kwietnia 2014, 04:09


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jak naciagnac pasek wielorowkowy
PostNapisane: 3 marca 2009, 23:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3275
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Jak w temacie, jak naciagnac mocniej pasek wielorowkowy?Otoz wydaje mi sie, ze jest ona za luzno...musial sie razciagnac...tylko pytanie, jak go mocniej naciagnac. Wydaje mi sie, ze pompa wspomagania sie slizga i nie zawsze dobrze chodzi...jest tam jakis napinacz albo cos? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2009, 23:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 24
Lokalizacja: kuj-pom
raczej nie naciagniesz sam. odpowiada za to napinacz olejowy i jesli jest zuzyty tzn nie napina w dostatecznym stopniu tzn im wiekszy opor np alternatora tym bardziej cofa sie napinacz. moge sie mylic ale jako takiej recznej regulacji nie ma. koszt napinacza okolo 100zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 07:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3275
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ok, dzieki kolego...kurde no to nieciekawie...hmmm moze ktos jeszcze wie cos na ten temat?? :/ :dontgetit: :dontgetit: :dontgetit:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 08:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 87
Lokalizacja: Redovan ES
Moje BMW: E39 528i M-pakiet
Kod silnika: M52B28
dawiderni napisał(a):
raczej nie naciagniesz sam. odpowiada za to napinacz olejowy i jesli jest zuzyty tzn nie napina w dostatecznym stopniu tzn im wiekszy opor np alternatora tym bardziej cofa sie napinacz. moge sie mylic ale jako takiej recznej regulacji nie ma. koszt napinacza okolo 100zl

Kolega ma rację,za napięcie paska odpowiada tylko i wyłącznie napinacz i jest on samoregulujący się.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 09:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3275
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dziekuje...no to lipa... :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 09:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 31
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Tak,na pewno odpowiedzialny za naciągnięcie jest napinacz samoregulujący tyle że nie jest on olejowy tylko wewnątrz jest taka bardzo gruba sprężyna. Wiem bo przerabiałem ten temat u siebie.Koszt takiego napinacza to około 160zł plus do tego pasek około 55zł. Po wymianie nic nie slizga i nie piszczy. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 10:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3275
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dzieki...nie chodzi o to, ze piszczy...mam problemy z pompa wspomagania...myslalem, ze to moze przez pasek...bo pompa dziala skokowo, czasami sie zawiesza, czasami nie odbija kierownica...no poprostu dziala nie hallo...daltego tak sobie pomyslalem, ze to wina paska, ktory ma za luzny naciag...ale wtedy pewni i cos z pompa by sie dzialo, albo jakies inne objawy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 10:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 31
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Wydaje mi się że to nie będzie wina paska czy napinacza ponieważ u mnie jak już napinacz był słaby to piszczał pasek szczególnie rano ale wspomaganie nie siadało. Myślę że u ciebie winna będzie pompa wspomagania,pewnie kończy swój żywot a wymiana napinacza nic nie da :( .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2009, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 32
Posty: 3275
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Jacek188 napisał(a):
Wydaje mi się że to nie będzie wina paska czy napinacza ponieważ u mnie jak już napinacz był słaby to piszczał pasek szczególnie rano ale wspomaganie nie siadało. Myślę że u ciebie winna będzie pompa wspomagania,pewnie kończy swój żywot a wymiana napinacza nic nie da :( .

Ehhh, tak wlasnie tez mysle :( Dziekuje kolego...pompa juz dzisiaj bedzie kupiona...fakt, ze uzywka. Ale czasami lepsza oryginalna uzywka niz nowa podrobka...
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL