BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 05:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Wieszające się obroty na LPG
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 17:41 
Witam mam taki problemik od kilku dni wieszają mi sie obroty na 1500 i powoli ale to bardzo powoli spadają na benzynce wszystko ok a i smierdzi troche gazem przedtem tak sie nie robiło Dzieje sie tak po przekroczeniu 2000 ob po spuszczeniu nogi z gazu zatrzymuje sie na 1500 i stoi po jakims czasie opada a jak go leciutko przegazuje ale leciutko dam mu gazu spada do 600 i se normalnie pyrka co może byc przyczyną Z góry dzieki za odpowiedz .


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 21:54 przez misiu32, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
sprawdź przepustnice, może na ośkach ma luz i puszcza mieszanke gazową, na benzynie dostaje tylko wiecej powietrza ale potrafi sobie to opanować. To pierwsza myśl, a druga to taka że masz zaubogą mieszanke. Tak zgaduje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 13:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
a jaki masz silnik, jaka masz isntalacje gazowa? troszke za malo danych.
BTW
Jezeli na benzynie auto zachowuje sie normalnie a na gazie jest cos nie tak to raczej nie ma co winic przepustnicy..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 14:32 
Mam silnik M20 rok 88 istaacja gazowa niewiemn czy oto hodzi ale tak.Urządzenie sterujoce przepływem gazu TEC99/TEC97. Urzadzenie sterujoce ETAGAS. Ałtotronik. przecisciłem przepływomiesz wszystkie krokówki jakie som i nic .Pojehałem do gazownikuw na kompa skasowali mnie 50 zł pogrzebał cos na kompie oczywisce tesz przeczyscił przepływomiesz niby spadajom lepiej zatrzymujom sie na 1000 i se wolno spadajom ale jeszcze nie to co powinno byc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 22:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
hm no to na moje oko oddales 50zeta w prezencie swiatecznym "fachowcowi". Jezeli piszesz ze na benzynie auto normalnie opada na wolne obroty a prbolem jest z gazem to odpusc sobie czyszczenie silniczkow krokowych, przeplywomierzy itp bo te podzespoly sa dobre. Zajmij sie lepiej instalacją gazową. ETAGAS kojarzy mi sie z wtryskiem ciąglym a co za tym idzie zapewne masz dolozony czujnik polozenia przepustnicy TPS. Wracajac do tematu to obstawiam ze 3 rzeczy:
1 czujnik TPS stwierdzil ze zmieni swoj zakres pokazywania :)
2 cos masz z rozdzielaczem i może jest nawet zasyfiony i sie nie potrafi w pore odpowiednio ograniczyc i leje nadprogramowo gazem
3 sterownik gazowy stwierdzil ze wie lepiej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 02:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Jedna rada - wymontuj gaz

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 11:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Sprawdzić szczelność dolotu, przeczyścić krokowy, sprawdzić czy przepływomierz kontaktuje i działa jak trzeba. Tylko to mi przychodzi do głowy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL