BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 12:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z przyspieszeniem
PostNapisane: 6 marca 2009, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: InoworcÂław
Witam!!! mam taki problem i nie wiem czy dobrze napisze!!! w czasie jazdy jak go wkrecam to czasami czuc przyspieszenie a czasami nie i jest ze ciągne go na biegu jest np. 4 tys obr/min i czuc przyspieszenie a przez moment mniej i znomu czuc???? czy to moze jest wina kabli i świec??? pozdrawiam


Ostatnio edytowano 6 marca 2009, 21:03 przez artur111222, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: WÂąbrzeÂźno
ja miałem pododną sytuacje tylko umnie to się dzialo przy 5,5tyś obr/min i chodziła tak jagby na trzy gary i to były kable


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
ja miałem coś podobnego ale nie w BMW, i przyczyną była lekko uszkodzona pompa paliwa :kwasny: po jej wymianie zupełnie inaczej było :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Witam,

W mojej E36 316i mam taki sam problem i własnei to zauwazalne jest przy mocneijszym ciagnieciu biegu, szczegolnie 3,4 i 5 bieg. A przy tym faluje Wam wskazowka spalania? Bo umnie w momencie spadku mocy spada spalanie. I jakos teraz musze sie za to własnei wziasc bo to strasznei denerwuje i w sumei niebezopieczna rzecz przy wyprzedzaniu. A z ta pompa to wyszlo na kompie??

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Dlaczego nie piszecie jakie macie silniki? No chyba, że nie dojrzałem, to wtedy :wstyd: Ale nie, nie ma napisanego. Poszukajcie na forum... Przecież czasami jest po parę identycznych (pod względem objawów) postów obok siebie...
Może lambda, może lewe powietrze, może przewody wysokiego napięcia, może...

Napiszcie co sprawdziliście i co jest na 100% dobre. Wtedy podejrzewam, że ktoś coś odpisze bardziej konkretnie. :P

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 07:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: InoworcÂław
kto jaki ma silnik to pisze w autorze wystarczy tylko spojrzex:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 11:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Wybacz, że nie spojrzałem. :rozpacz: :padam:


Ale tak ciężko było napisać?! Co ja wróżka jestem (a może swapa zrobiłeś)? ;)
A wracając do problemów. Warto by było jednak poszukać na forum - jest tego masę. Sprawdziłeś chociaż to co napisałem?

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: stg
Lucass_81, Witam mam problem z moją bmką mianowicie kiedy odpalam ją rano jest wporzo odpala za pierwszym kopem natomiast gdy ją rozgrzeję i postoi 10-15 minut to muszę kręcić kilka sekund z wciśniętym pedałem gazu. Co to może być słyszałem że regulator ciśnienia paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 13:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Adahon, jak rozumiem filtr paliwa masz drożny? ;)
Warto by sprawdzić ciśnienie paliwa za filtrem powietrza. Powinno być powyżej 3 Barów (jeśli dobrze pamiętam). Tutaj zgaduję, ale może sonda po rozgrzaniu łapie dziwne parametry? Może podepnij samochód pod kompa, może coś to powie.

EDIT:
Warto by jeszcze zerknąć na czujnik temperatury, może na przepływkę, krokówka.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Ja mialem taki objaw jak odlaczylem kabel od czujnika temperatury silnika.Wiec radze sprawdzic ten czujnik(niebieska wtyczka w bloku)moze okazac sie ze jest nie sprawny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 125 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL