Zbliża się wiosna więc zanim wrzucę 17" przyda się doprowadzić ewentualne stukanie i pukanie do ładu

Na dniach zmieniam klocki więc przy okazji zobaczy się co tam piszczy z przodu ale to podejrzewam że standardowo swożnie, końcówki i łączniki. Zresztą to już zostawiam mechanikom do oceny.
Ale wracając do tematu - chcę też przed sezonem zrobić w sumie cały tył niezależnie od tego czy "trzeba" czy nie.
Moja wiedza na szybko o tyle E36:
- Wahacze - po 3 tuleje na strone
- Dyfer i mocowanie - dwie tuleje z przodu, dwie z tyłu
- Stabilizator - 2 łączniki i 2 gumowe mocowania
I tu prośba do osób które ogarniają co tam w trawie piszczy - czy ta lista jest OK? Czy wszystko ująłem co trzeba? Czy coś jeszcze przy okazji warto?
Liczę zwłaszcza na ekipę warszawskich coupe - Andrzej i Piotrek, licze na wasze podpowiedzi
Tymczasem spadam na drobne 260km rozgrzać motor
