BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 00:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Rozwiercony gwint w bloku M52B20
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Czy ktoś orientuję się czy są zestawy naprawcze których można by użyć w takiej sytuacji:

po zdjęciu głowicy w 520i okazało się że ktoś zerwał jeden gwint i rozwiercił go z M10 do M12. Następnie wkręcił śrubę M12. Chcielibyśmy zastosować komplet oryginalnych śrub do głowicy. Czy są takie zestawy naprawcze które "zmniejszą" ten rozwiercony otwór tak by można było w niego wkręcić śrubę M10?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rozwiercony gwint w bloku M52B20
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
Czy ktoś orientuję się czy są zestawy naprawcze których można by użyć w takiej sytuacji:

po zdjęciu głowicy w 520i okazało się że ktoś zerwał jeden gwint i rozwiercił go z M10 do M12. Następnie wkręcił śrubę M12. Chcielibyśmy zastosować komplet oryginalnych śrub do głowicy. Czy są takie zestawy naprawcze które "zmniejszą" ten rozwiercony otwór tak by można było w niego wkręcić śrubę M10?


Tak są. Sprawdz ofertę firmy Helicoil.

http://www.bollhoff.pl/produkty.htm

Stosowałem to kilkukrotnie przy silnikach motocyklowych. Za każdym razem efekt w 100% zadowalający.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
tak kolega ma racje -tylko odpowiednio dobierz wkladke i dociagaj glowice kluczem dynamometrycznym wg instrukcji dla twego auta-pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 22:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Tak, z kluczem i sposobem dokręcania wiadomo ;) . Tylko założyłem temat ponieważ patrząc na katalog helicoil obawiam się że oni robią zestawy w sytuacji gdy się zerwie gwint w tym wypadku M10 i kupi się ich wkład w celu "osadzenia" w nim. Ale nie widzę wkładek które zmniejszą rozwiercony przez jakiegoś debila otwór po śrubie oryginalnej M10 na M12 tak by można było użyć oryginalnych śrub głowicy M10, bez stosowania jednej śruby M12.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 170 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL