BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 maja 2024, 20:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 10:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
u mnie dzialaly normalnie 2. Mam juz nowe zarowki ksenonowe d2s philipsa, nigdzie na opakowaniu nie jest podane ile ma K. Patrzelismy teraz przy brata 750 (moja stoi w garazu, a jestem teraz w pracy) i... zeby wymienic zarowki trzeba zdemontowac obudowy filtrow powietrza.......... :zalamany:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 10:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
u mnie dzialaly normalnie 2. Mam juz nowe zarowki ksenonowe d2s philipsa, nigdzie na opakowaniu nie jest podane ile ma K. Patrzelismy teraz przy brata 750 (moja stoi w garazu, a jestem teraz w pracy) i... zeby wymienic zarowki trzeba zdemontowac obudowy filtrow powietrza.......... :zalamany:


no to tylko aso... ;) żart...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 11:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Dzikus napisał(a):
U mnie wogole mam czary-mary z tym jak wlączam spryskiwacz to zmywa tylko prawą lampe, jak zdjąłem nadkole i przewód z pompki i dalem powietrze z kompresora to powietrze leci rowno z obu jak podłącze do pompki to znowu psika tylko na prawy jak dam powietrze to z obu i tak w kolko...cały głupi juz jestem... :(

Przy spryskiwaczach (na przewodach) są zaworki ciśnieniowe (lub zaworek, który spełnia również role trójnika) i one czasem poprostu się zapychają i psują. Miałem tak u siebie, ale w zwykłych spryskiwaczach, po wymianie spryskiwacze rewelacja.

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 11:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
stones1 napisał(a):
u mnie dzialaly normalnie 2. Mam juz nowe zarowki ksenonowe d2s philipsa, nigdzie na opakowaniu nie jest podane ile ma K. Patrzelismy teraz przy brata 750 (moja stoi w garazu, a jestem teraz w pracy) i... zeby wymienic zarowki trzeba zdemontowac obudowy filtrow powietrza.......... :zalamany:


no to tylko aso... ;) żart...


jestem pewny ze specjalne tak zrobili, bo gdyby przykrywka od zarowki byla plaska, a nie taka "nadmuchana" mozna bylo by ja zdjac.. a tak, opiera sie o obudowy filtrow powietrza... musialbym odkrecac obdudowy filtrow powietrza, odczepiac rure od przeplywomierza... sam nie wiem czy sie za to zabierac. Ku...... mac!

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 11:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ja wam powiem, ze jesli chodzi o układ spryskiwaczy lamp to w zeszłym roku musiałem podczas naprawy tego kupić słownik brzydkich wyrazów, bo wyczerpałem repertuar :kwasny:

wymieniłem wszystko niemal- zaworki, weze, opaski, pompke,uszczelki i nawet główny zbiorniczek .

Ale wreszcie działa i nic nie cieknie.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 18:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=45
Tanio nie jest wiec wolal bym sie pobawic.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2007, 09:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jesli chodzi o wymiane zarowek ksenonowych to dorbze ze pojechalem z tym do mojego mechanika, potrzebny jest klucz Torx zeby otworzyc obudowe reflekotra. Dobrze ze wymienilem zarowki - jedna juz napeczniala, wiec w kazdej chwili mogla pasc. Jesli chodzi o spryskiwacze to kompresor nie pomogl wiec umwoilismy sie na inny dzien na zdjecie zderzaka w poszukiwaniu nieszczelnosci na przewodach.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 122 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL