BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 13:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gumy i tuleje przy wahaczach: stukanie na dziurach
PostNapisane: 22 marca 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 79
Lokalizacja: 034
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: M43
Witam,

Stuka mi na dziurach(seria dziur, nierówności) tył, myślałem, że to poduszka amortyzatora ale jest dobra. Pojechałem na szarpaki i diagnosta stwierdził, że jest luz na tulejach przy wahaczach. Należałoby je wymienić. Byłem u mechanika, podniósł samochód i faktycznie jest luz. Gumy są wyrobione.

Co mnie zmroziło to potrzeba opuszczania całego tylnego mostu. Śruby są zardzewiałe, mechanik stwierdził, że trzeba grać palnikiem bo inaczej się poukręcają. Hmm, ogólnie to wolałbym tego nie wiedzieć, a widzieć rezultat. Coś brak zaufania do tego gościa :]

Jakie mogą być konsekwencje nie wymieniania tych gum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 20:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
jezeli ktos ma odpowiednie narzedzia to nie trzeba opuszczac calego mostu ja wymienilem takie gumy pod domem ( oczywiscie mialem sciagacz do tych tuleji)
konsekwencje przy zuzytych tulejach to przede wszystkim stuki a mnie na zakretach samochod nieprecyzyjnie sie prowadzil przy wiekszych predkosciach na zakretach czuc bylo jak samochod nie trzymal sie dobrze drogi. proponuje jechac do innego mechanika ktory bedzie potrafil to zroic bez opuszczania mostu i napewno bedzie tanszy :hyhy:

jezelo pomoglem wcisnij pomogl :cwaniak:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 22:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 79
Lokalizacja: 034
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: M43
Dzięki za info. Dobrze wiedzieć, że jest ściągacz do tego. Poszukałem na necie i jest coś takiego:

https://ssl.allegro.pl/item530101563_530101563.html

O to chodzi? Nie będę kupował tylko chce wiedzieć.

Pojadę do innego mechanika i od zapytam czy ma takie narzędzie. Ile trwała wymiana?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 22:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
dokladnie to jest to
mnie zajelo to ze 4 godziny a sruby tez byly zardzewiale tyle ze to sa takie duze i twarde sruby ze tylko wygladaly zle ale odkrecilem bez wiekszych problemow

jezeli pomoglem wcisnij pomogl :cwaniak:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL