BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
jeszcze ten ostatni raz:

Ja zajmowałem się regeneracją turbosprężarek w poważnym zakładzie przez kilka lat. W swojej praktyce wykonałem naprawę ok. 400 sztuk tych urządzeń. Zdaję sobie sprawę że nie jest możliwe bez zastosowania pewnych procedur /specjalne komory montażowe/ wykonanie tego zabiegu w sposób poprawny. Wiem doskonale jak diagnozować uszkodzenia tych urządzeń i jak je usuwać. To co piszę popieram swoją praktyką. Na forum www.bmw-sport.pl użytkownicy zarzucają mi niekompetencję i bzduropisarstwo bo jakiś mądrala w internecie znalazł stronę gdzie piszą o tocznym łożyskowaniu turbosprężarek a to co piszą w internecie to święte. Kolego który utworzyłeś ten temat. Wybierz czy wolisz posłużyć się radami ludzi, którzy naprawdę wiedzą o czym piszą czy ludzi którzy znają temat z "googlowania". Ja rezygnuje z udzielania się na tym forum bo jego poziom merytoryczny pozostawia /co już wspomniałem/ wiele do życzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
MODELATORZY chyba zapadli w sen zimowy !!!!!!!!!! :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
lizardking napisał(a):
jeszcze ten ostatni raz:

Ja zajmowałem się regeneracją turbosprężarek w poważnym zakładzie przez kilka lat. W swojej praktyce wykonałem naprawę ok. 400 sztuk tych urządzeń. Zdaję sobie sprawę że nie jest możliwe bez zastosowania pewnych procedur /specjalne komory montażowe/ wykonanie tego zabiegu w sposób poprawny. Wiem doskonale jak diagnozować uszkodzenia tych urządzeń i jak je usuwać. To co piszę popieram swoją praktyką. Na forum www.bmw-sport.pl użytkownicy zarzucają mi niekompetencję i bzduropisarstwo bo jakiś mądrala w internecie znalazł stronę gdzie piszą o tocznym łożyskowaniu turbosprężarek a to co piszą w internecie to święte. Kolego który utworzyłeś ten temat. Wybierz czy wolisz posłużyć się radami ludzi, którzy naprawdę wiedzą o czym piszą czy ludzi którzy znają temat z "googlowania". Ja rezygnuje z udzielania się na tym forum bo jego poziom merytoryczny pozostawia /co już wspomniałem/ wiele do życzenia.

to ze masz wiedzę i doswiadczenie o którym piszesz , nie upoważnia cię do obrazania inych epitetami w stylu :
Cytuj:
pajac daje link do wiertarek dentystycznych


Cytuj:
jak nie masz niczego mądrego do powiedzenia to nie otwieraj dzioba


pogoglowałem tylko poto aby wrzucić pierwszego z brzegu linka o tym ze są turbinki z łozyskami kulkowymi , i krecące sie grubo ponad 100tyś obr ,bo sprawiałeś wrażenie jakbyś nie wiedział i ich istnieniu i jeszcze bezczelnie podważał to ze istnieją.
to czy bedziesz na tym forum czy nie to akurat nikomu na złośc nie zrobisz , tak wiec arrivederci , ale jesli robisz to tylko przezemnie to sobie daruj bo ja tu żadko zagladam :oczami: .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
No to "po jajku" na dowidzenia i zamykam temat !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 112 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL