BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 01:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323 a 325 na vanosach
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
no wlasnie jak rozpoznac jaki silnik siedzi w becie

na dniach jade odebrac silnik ktory kupilem to na 100% sprzedajkacy zapewnia ze to 2.5 192 KM na vanosie z 95 roku...

ale pojawia sie moje pytanie zebym nie dal sie wyrolowac i nie kupil 2.3 170 km czasem bo takiego to nie chce :)

jak to najprosciej rozpoznac, silnik jeszcze w aucie takze sie nim nawet przejade...
ale majac 2.0 to czy to bedzie 170 czy 192 to i tak dla mnie bedzie roznica

jak to rozpoznac czy jest 323 czy 325 nie majac dokumentow do auta ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 17:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kolektor ssacy jest inny. W M50 masz kanaly rownolegle do siebie a w M52 nie dosc ze wezsze to jeszcze tak troche sie schodza. Jesli to pozniejszy rocznik M52 to dekiel VANOSa bedzie czarny. No i najwazniejsze to blok zeliwny w M50 a aluminiowy w M52. No i korek oleju M50 blizej szyby.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 18:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
lluukkaasss napisał(a):
i nie kupil 2.3 170 km
takiego na pewno nie kupisz :P

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Dlaczego nie kupi?Przecież 2.3 ma 170 koni :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
a 323i ma dwururke przez calosc jak 325 ??

chyba nie ma...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
323i ma wydech tak jak 320i

poza tym 323i w porownaniu do 325i jest lepszy.. dynamika nie odchodzi i pali mniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
nowszy nie znaczy lepszy

blok żeliwny jest wytrzymalszy niż aluminiowy w 323
23 konie różnicy robi swoje
do 100km/h może 323 jeszcze będzie obok ale powyżej 2.5 ucieka i to bardzo ;)
m50 jest dużo wytrzymalszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
marcinekzdw napisał(a):
Dlaczego nie kupi?Przecież 2.3 ma 170 koni :)


Nie było takiego silnika w E36 a w E30 M20B23 biało 150HP.

lluukkaasss 323 wydech ma pojedyńczy, 325 podwójny. Ale pierwsza i najważniejsza sprawa to z jakiego materiału jest blok.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 21:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
Byl 323i zwany 2.5 mial 170 Km w e36 po 95 roku...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Co ty nie powiesz, a widzisz różnice między 2.3 a 2.5? Albo co mam wpisane w rubryce "Moje BMW"?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
nie no widze i tez pytam co by wiedziec wiecej ale sam koledze napisales

marcinekzdw napisał/a:
Dlaczego nie kupi?Przecież 2.3 ma 170 koni :)

a Ty odpisales
Nie było takiego silnika w E36 a w E30 M20B23 biało 150HP.

a przecież był 323i 170 Km w e36 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
E36 323i ma silnik M52B25 który ma pojemność 2494cm3 więc pisanie o nim 2.3 to niezłe niedoszacowanie i ujma dla tego wspaniałego motoru :P

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
no ale to wiesz pretensje do BMW bo wypościli znaczki 323i tak go zkatalogowali i dali mu 23 konie mniej ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 08:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
Tu masz fotki i widoczne na nich różnice. Z różnic w budowie juz wiesz dzieki Tomkowi.

M50TUB25

Obrazek

M52B25

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 323 a 325 na vanosach
PostNapisane: 26 marca 2009, 09:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
lluukkaasss napisał(a):
no wlasnie jak rozpoznac jaki silnik siedzi w becie

[...]
Nie ma 325 z motorem m52 wiec sparawa jest bardzo prosta - kolektor ssacy w 325 m50 jest prosty i rownolegle ma kanaly a 323 m52 ma kolektor zaokraglony i kanaly schodza sie "do kupy" w strone przepustnicy. Tak jak na zdjeciach powyzej i nie da sie pomylic tych silnikow bo jeden drugiego zastapil i jest nowoczesniejszy ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 09:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Moje BMW: e30 with s50
ludzie z przyzwyczajenia mowia na 2.5 325


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 09:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: Polska
okej dzieki wielkie, wiec moj silnik na SWAP to 2.5 192 KM :D zeliwny blok i dwururka przez calosc , wlew przy scianie grodziowej do oleju :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
TomekB,
ja słyszałem, że 323i lepszy od 325


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Podłącze się pod temat.. m50 już wiem jak rozpoznać od m52 po postach wyżej zamieszczonych.. a jak poznać czy to jest 2.0, 2.3, 2.5 czy 2.8? bo po korektorze to raczej nie bardzo?

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 20:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
iroonhide napisał(a):
Podłącze się pod temat.. m50 już wiem jak rozpoznać od m52 po postach wyżej zamieszczonych.. a jak poznać czy to jest 2.0, 2.3, 2.5 czy 2.8? bo po korektorze to raczej nie bardzo?
tez mnie meczy to pytanie:) wiadomo ze po numerach...ale wizualnie chyba niczym sie nie roznia :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL