BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] głowica w e34 silnik m20
PostNapisane: 28 marca 2009, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Witam mam mały problem lub duży pękła mi dżwigienka popychacza zaworów na 3 cylindrze.Mam pytanie,w m20 głowica jest przykręcana tymi samymi śrubami co cała klawiatura.problem z tym że nie chce odkręcać całej głowicy,mechanik mi podpowiedział że można z próbować odkręcić aparat z przodu ściągnąć koło rozrządu i może pujdzie wysunąć do przodu wałek gdzie chodzą po nim dżwigienki Teraz pytanie czy jest to możliwe i wykonalne proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Koledzy pomocy czy ktoś się zna na tym i mi pomoże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Witam,jest to wykonalne.Nie jestem mechanikiem ale miałem kiedyś ten sam problem z M20,z tym że z reguły te dźwigienki pękają jak jest wydarty wałek rozrządu. Mi mechanik wymienił to bez ściągania głowicy ale proponował mi wymianę wałka,zbagatelizowałem to i po dwóch miesiącach jazdy pękła następna dźwigienka z tym że tym razem odbezpieczyła zawór,ten wpadł do środka i pękła głowica,skrzywił się korbowód i rozbił tłok(no i silnik do wymiany). Ja proponuję obejrzeć dokładnie wałek i resztę dźwigienek i ewentualnie wymienić komplet żeby potem nie robić całego silnika. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 34
Lokalizacja: Gostynin
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B28TU
Witam,jest to wykonalne.Nie jestem mechanikiem ale miałem kiedyś ten sam problem z M20,z tym że z reguły te dźwigienki pękają jak jest wydarty wałek rozrządu. Mi mechanik wymienił to bez ściągania głowicy ale proponował mi wymianę wałka,zbagatelizowałem to i po dwóch miesiącach jazdy pękła następna dźwigienka z tym że tym razem odbezpieczyła zawór,ten wpadł do środka i pękła głowica,skrzywił się korbowód i rozbił tłok(no i silnik do wymiany). Ja proponuję obejrzeć dokładnie wałek i resztę dźwigienek i ewentualnie wymienić komplet żeby potem nie robić całego silnika. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Serdeczne dzięki za odpowiedż a co do wałka to go obejrzę dokładnie ale wydaje mi się że to trochę moja wina za długo trzymałem na jedynce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 09:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
chycel1 napisał(a):
Serdeczne dzięki za odpowiedż a co do wałka to go obejrzę dokładnie ale wydaje mi się że to trochę moja wina za długo trzymałem na jedynce


Jakby wałek był dobry to by nie pękła.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
mialem to samo ostatni w m20b25
i jezeli walek po ktorym chodza koniki nie jest zatarty to wyjdzie do przodu ale trzeba troche dzwignac silnik do gory aby sie wysunal...
u mnie byl zatarty i musialem sciagac glowice...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Koledzy bardzo dziękuję za odpowiedzi zabieram się do tego w sobotę to postaram się zaraz odpisać, muszę tylko wysunąć wałek do połowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: klb
Witam jeśli kogoś ten temat interesuje nadal to udało mi się wysunąć wałek do przodu nie był za tarty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
chycel1 napisał(a):
Witam jeśli kogoś ten temat interesuje nadal to udało mi się wysunąć wałek do przodu nie był za tarty


Jakby był zatarty to silnik nadawałby się na śmietnik.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL