BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 02:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Brak mocy w BMW 320d 150KM
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 16:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 39
Posty: 2
Lokalizacja: Wroclaw
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47N
Witam!

Mam problem z moim bmw e46 320d 150KM.
Padla mi turbosprezarka, wymienilem ja na regenerowana. Niestety po odebraniu samochodu z serwisu okazalo sie, ze ma 0 mocy, na 4 przy 100 ledwo przyspiesza!

W serwisie powiedzieli mi, ze mozliwymi przyczynami moga byc:
a) zapchany katalizator (na pewno byl zalany ostro olejem po starym turbo i puszcza czasami kleby dymu czarnego)
b) sparciala uszczelka pod intercoolerem, ktora powoduje dostawanie sie powietrza.

Przy okazji wymiany wymienilem odme, olej oraz wszystkie filtry.

Czy ktos moze dokladniej powiedziec, co sie moglo stac, albo jak sprawdzic, czy to wina katalizatora/uszczelki/czegos innego.

Czy mozliwe jest, ze turbosrezarka, ktora kupilem jest niesprawna?

Dodam, ze poprzednia turbosprezarka przy ponad ~2500 obrotow wydawala swist, tej nowej prawie w ogole nie slychac.

Z gory dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 74
Lokalizacja: opolskie
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: A PO CO???
WITAJ kolego.Z tego co napisałeś to wszystko jest możliwe.Jest mozliwe że to turbo co kupiłeś jest niesprawne,ale wrazie czego to gwarancje musisz mieć jak i na nową tak i na regenerowaną.Musisz tez napisać czy za każdym razem jak dodasz gwałtowniej gazu to tak dymi???bo to ewidentnie wtedy coś z tym intercoolerem(ale wtym wypadku musił byś słyszeć specyficzny świst zasysanego powietrza)Odma nie ma nic do rzeczy(i żle założyc jej nie nie idzie).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2009, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zgierz
Moje BMW: E46 320d+
Kod silnika: M47N
Prawdopodobnie olej poszedł w wydech, więc i wydech i tym bardziej katalizator masz zapchany.
Trzeba to sprawdzić, inaczej możesz "ugotować" tą nową turbinę.
Tak samo warto zdemontować IC i sały układ dolotowy i to wyczyścić.

Skoro zakład podjął się naprawy, niech zrobi to porządnie i do końca :mad:

_________________
E46 320d 175PS / 365Nm ...by Rogalotti


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 149 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL