BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wisco
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ;)
Witam. Ostatnio mialem problem ze wskaznikiem temperaty caly czas wskazowka pokazywala 3/4 oddalem go do mechanika zostalo wymienione wisco, dojechalem do domu i znowu ta sama sytuacja wskazowka dalej pokazuje 3/4 :/ zadzwonilem tam i mechanik powiedzial ze dopiero jak ejdzie na czerwone pole to wentylator sie wlacza na maxa. a tak chyba nie powinno byc. Prosze o jakas pomoc. Z gory dziekuje


Ostatnio edytowano 17 kwietnia 2009, 19:53 przez campos1987, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
zmień mechanika newidzałem jeszcze bemki której wskazówka była na czerwonym i silnik dalej pracował
Obrazek

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Ostatnio edytowano 17 kwietnia 2009, 19:35 przez kazio1919, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ;)
i w sumie nie wiem czy oplacac sie walczyc o swoje mam jednoi drugie wisco czyli cos bylo wymienione no ale jesli bez potrzeby ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
znachor nie mechanik! w bmw stoi na srodku temp! a jak padnie termostat to sie grzeje. tylko w bmw!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ;)
Tylko ze ta " przyjemnosc " mnie kosztowala 300 zlotych a mowilem mu ze to moze byc termostat. Chyba jednak zloze im reklamacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
koniecznie!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
campos1987 napisał(a):
Tylko ze ta " przyjemnosc " mnie kosztowala 300 zlotych a mowilem mu ze to moze byc termostat. Chyba jednak zloze im reklamacje


Nie daj się robić w bambuko ! Niech zabierają Visco i szukają prawdziwej przyczyny: termostat, pompa wody, albo czujnik temperatury dający sygnał do zegarów.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
campos1987 napisał(a):
zadzwonilem tam i mechanik powiedzial ze dopiero jak ejdzie na czerwone pole to wentylator sie wlacza na maxa. a tak chyba nie powinno byc.

Kolego nigdy nie dopuszczaj aby wskazówka była na czerwonym polu silnik BMW jest czuły na temperaturę a przegrzanie grozi poważnymi następstwami
jeżeli tak mówi mechanik to śmiało można powiedzieć że jest trąba
sprawdż u siebie termostat może też być niewydolna pompa
nie napisałeś co to za silnik
i grunt to dobre odpowietrzenie i oczywiście ilość płynu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ;)
W sumie to dopiero zaczynam moja przygode z bmw i jestem laikiem w tej dziedzinie. Silnik 1,6. Od poczatku kiedy go mam wskazowka jest na 3/4 ostatnio jak stalem w korku to juz prawie byla na czerwonym polu. Dzis jak odbieralem samochod to mechanik powiedzial ze stare visco bylo zle bo jak go zagrzali to nie wlaczal sie jak wskazowka byla na czerwonym polu a teraz juz smiga gdy sie do niego zbliza. W sumie to nie jest byle jaki mechanik tylko dosc powazny zaklad. Troche sie rozczarowalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jak pisali koledz wskazówka nie może się nigdzie zbliżać ma stać w połowie skali czy to w korku czy na trasie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 11
Lokalizacja: ;)
okej dziekuje za pomoc. w poniedzialek zglaszam reklamacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 08:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
No to skoro tak sobie jezdziles ciagle na tej 3/4 temperatury, to masz duzo szczescia ze jeszcze np uszczelki nie wywalilo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 09:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
Poszukaj kolegi z 1,6 umów się z nim na małe pifko i gdy on będzie się delektował złocistym napojem podmien mu na próbę czujnik temp. wtedy sprawdzisz czy to czujnik wariuje czy autko sie grzeje. Miałem takie cus w E30 1,8 i dużo sie naszukałem przyczyny zanim sprawdzilem czujnik. Jesli autko ci sie grzało na postoju w korku to faktycznie mogło byc visco strzelone i niewydajnie pracowało więc ich diagnoza z viscem nie koniecznie była strzałem w płot ale z temp na 3/4 skali nie powinni cie wypuscic z warsztatu !!!!
Jesli czujnik jest dobry to przyczyn moze byc wiele:
-- powietrze w układzie
-- wyrobiona pompa wody
-- jesli ktos lał kiedyś wodę zamiast płynu to nawet zakamieniony układ czy chłodnica
-- albo termostst się blokuje i nie otwiera do konca tylko ciute
i pewnie jeszcze wiele wiele innych rzeczy :(
wiec najpierw sprawdz czujnik bo jesli to on to naprawdę błachostka ;)

powodzenia
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 09:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 50
Lokalizacja: Szczecin
Dokładnie. Masz szcęście, że auto w ogóle jeszcze jeżdzi. Słuchaj sprawdź czy nie masz zjechanych poduszek od silnika. Zdarza się że gdy są zjechane to silnik " lata " w różne storny i może uszkodzić Visco...albo go zablokować i wtedy nie kręci..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL