BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 12:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] proszę o pomoc!!!
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: sÂłupsk
witm kupiłem amorki do bmw standardowe zawieszenie i okazało się że ten trzpień co wystaje jest krótszy o 3cm mój mechanik twierdzi że musi wystawać tyle co ten stary czy mówi prawde czy miał ktoś takin przypadek prosze o jakąś podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
O jaki trzpien chodzi?Czy nie mozna zlozyc amorka ze sprezyna?Moze trzeba bardziej sprezyne scisnac?Podaj wiecej szczegolow.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: sÂłupsk
trzpień co wychodzi z amorka ten metalowy srebrny oni twierdzą że ma wystawać tyle co ten stary bo inaczej amorek będzie cały czas obciążony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Moze nie maja sily wyciagnac go do konca?Miales standardowe amorki czy Mpakietowe?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
spider napisał(a):
Moze trzeba bardziej sprezyne scisnac?

I to będzie najprędzej.
Mistrzu jeżeli twój mechanik założył amortyzator i myśli, że bez problemu go przykręci do kielicha czy wahacza to daj sobie z nim spokój. Sprężynę trzeba docisnąć a dopiero potem amorek skręcać. Inaczej nie będzie dobrze odbijać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: sÂłupsk
zwykłe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2009, 22:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
musi byc taki sam mechanik ma racje :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL