BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 03:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Problem z Turbiną
PostNapisane: 8 maja 2009, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
Witam

Posiadam BMW E60 3.0d (2004r.) Dziś dziwnie zaczęła świszczeć mi Turbina , auto wcale nie idzie , a z rury przy każdym przyspieszeniu wydobywa się smog dymu. I mam takie pytanie czy to wtrysk czy turbina została uszkodzona ?

Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 09:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Skoro auto nie idzie i ma pozostałe objawy to będzie to raczej turbina( nie jestem pewny na 100%)

Niech wypowiedzą się inni ale przy takich objawach ja stawiam na turbinę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 09:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Tu masz podobny temat: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46657

Stawiam na turbine.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 12:12 
kiedys mialem tak w innym samochodzie okazało sie ze odczepiła sie rura ktora szła do intercooolera i nie mial mocy kopcił na czarno zalozyłem i bylo ok. wiec musisz sprawdzic szczelnosc ukladu pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
W najbliższym czasie pojadę do serwisu
Mam takie pytanie zastanawiam się nad założeniem podwójnej turbiny od 535d Co o tym sądzicie, będzie pasować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 18:52 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Jakiego koloru jest dym z rury? Tu masz opisane co oznaczaja poszczegolne kolory http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Dym-z ... omosc.html .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z Turbiną
PostNapisane: 9 maja 2009, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: swiat
md36 napisał(a):
Witam

Posiadam BMW E60 3.0d (2004r.) Dziś dziwnie zaczęła świszczeć mi Turbina , auto wcale nie idzie , a z rury przy każdym przyspieszeniu wydobywa się smog dymu. I mam takie pytanie czy to wtrysk czy turbina została uszkodzona ?

Pozdrowienia

witaj w klubie uszkodzonych turbin ;)
Mam taki sam silnik tylko zamontowany w X5.Turbina uszkodzona.Na serwisie w Polsce 6300 zl i stara turbina do zwrotu,regenerowana okolo 1500 zl,na allegro widzialem nowa za 3800 zl.
Uzywanych nie polecam bo nie wiesz co kupisz.
Rozgladajac sie za turbina we wlasnym zakresie dowiedz sie jak jest sterowana twoja turbina.Podcisnieniowo,czy elektronicznie.

TUTAJ masz cene kompletu w dolarach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2009, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
dragster88 napisał(a):
kiedys mialem tak w innym samochodzie okazało sie ze odczepiła sie rura ktora szła do intercooolera i nie mial mocy kopcił na czarno zalozyłem i bylo ok. wiec musisz sprawdzic szczelnosc ukladu pozdrawiam.


Turbina nie potrzebna , sprawdziłem i jest tak a to wszystko za winą mechaników z aso bmw , nieumyślnie uszkodzili przy zmianie kolektora. Wywiało uszczelkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: .....
PostNapisane: 10 maja 2009, 08:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Zmiana na dwie turbiny wydaje mi sie dość skomplikowana. 535d ma inny filtr powietrza,inne węże oprogramowanie, komputer inne tez są WTRYSKI. W związku z większą mocą ma inny układ wydechowy, inne klocki i tarcze 348 a nie 324 mm i pewnie jakieś inne części o których nie wiem.

pozdrówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Obecnie turbiny są dokładnie dobierane do silnika w 535d o ile mi wiadomo są dwie turbiny więc czekałaby by Cie przebudowa układu wydechowego, a zresztą moc zwiększa się między innymi przez podnieśienie ciśnienia doładowania, to że założysz dwie a silnik dostanie powietrze pod tym samym ciśnieniem to nic Ci nie da. Dwie turbiny montuje się po to że zamiast jednej wiekszej zakłada sie mniejsze przez co mają mniejszą bezwładność i szybciej się rozkręcają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Bmw e60 czarny dym z rury
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 18:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: UK
Witam to jest moj pierwszy post poniewaz nigdy wczesniej nie mialem problemow z mojim samochodem... Prosze o pomoc...
A wiec gdy przyspieszam wlacza sie turbina (brzmi normalnie wiec watpie ze ten problem dotyczy jej) i wtedy kiedy auto dostanie tak zwanego kopa to troche zakopci (na czarno)...
Nie wiem czy to jest jakis problem ale z tego co wiem to nie powinno kopcic wogole...
Czy to jest jakis problem z katalizatorem albo czyms innym???
Czy w BMW 530d e60 zmienia sie katalizator i rury??? Auto ma najechane 200tys. km i nie wiem czy powinno sie zmieniac tego typu czesci...
Jaka jest cena calego systemu wydechowego??
prosze o pomoc... na email duble92@hotmail.co.uk lub tutaj na forum
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
A czy wymieniales odme?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 22:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
co do rur i kata -zmienia sie je dopiero jak padna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ???
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 22:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: UK
A co to jest "odme"??
Dzieki za pomoc z tymi kat.i rurami :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
odma, inaczej separator oleju.powinno się ja wymieniac co 3.wymianę oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 129 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL