BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 04:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e46 320d nie ciagnie pomiedzy 2500-3500 obr
PostNapisane: 5 lutego 2007, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Monachium-Mikolajki
Mam problem jak w temacie w przedziale tych obr przyspiesza tak jakby bez turbo do 2500 ciagnie bardzo ladnie i dalej sie ucina.Dodam ze dzieje sie to tylko po wcisnieciu do dechy przy stopniowym dodawaniu gazu jest to niewyczuwalne,auto nie dymi osiaga maksymalna predkosc.Filtry sa zmienione.Wiec co to moze byc.Przeplywomierz a moze filterki przy zaworze AGR i silownika sterujacego podcisnieniem przy turbinie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 00:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Wroclaw/UK
Jak chcesz sie bawic samodzielnie to proponuje nastepujace testy:

- odlaczenie wtyczki od przeplywomierza - podobno przy uszkodzonym sensorze taki manewr daje wyrazna poprawe, usuniecie dziury. Jesli jest taki objaw to pewne ze trzeba przeplywomierz zmienic.

- zamien miejscami elektro zawory podcisnienia - malo prawdopodobne zeby oba byly walniete. Swoja droga to zabrudzenie filterkow predzej dotyczy ukladu sterujacego zaworem EGR niz Turbo ze wzgledu na umiejscowienie obu przelacznikow i tenedencje do brudzenia sie.

- sprawdz czy jest podcisnienie na ukladzie sterujacym turbo.

- podlacz auto pod kompa :)

Osobiscie obstawialbym uszkodzony sensor MAF, ale jestem tylko amatorem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, 00:46 
Mam ten sam silnik i mialem ten sam problem, to bylo cos z Intercoolerem.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL